Pohjois-Karjalan huhtikuiset

Pöllönen

Kommentoinnin ninja
Heh, tulisikohan tähän ketjuun kenenkään kirjoiteltua jos tällaisen tekisi? Eli kaikki ketkä on Pohjois-Karjalan alueelta ja vaikka käy synnyttämässä Joensuussa, niin keskustellaan kaikenlaisesta täällä. :)
 
Täällä yksi! Oon huhtikuisten listalla mut keskusteluja seuraillu enempi toukokuisissa kun luultiin että laskettu aika olis toukokuun puolella. Ultrassa se kuitenkin siirtyi nippanappa huhtikuun puolelle eli vappuaatoksi 30.4. :)
 
Minulla on LA 26.4, ja kolmas lapsi tulossa. oon ainut täällä huhtikuisista jolla on siihen aikaan. Mutta ei varmasti synny tuolloin, edellisetkin 2 menivät pari kolme päivää yli. Miten teillä? Tulivatko lapsenne laskettuna päivänä?
 
Tyttö syntyi 39+0, poika 32+0. Tää varmaan käynnistellään viim. rv38. Ensvkon ultrassa varmaan sit lääkärin kanssa keskustella jo alustavasti asiasta..
 
Minulla on rakenneultra huomenna, oikein sydän sykähti, kun tässä perunoita kuoriessa tajusin sen. Toivottavasti tulisi kiva ja puhelias ultraaja, niinkuin np-ultrassa
 
Tsemppiä pöllönen ultraan :) kysyttekö sukupuolen? mul on lääkärin tekemä rakenneultra, niin on tutuksi jo tulleet. Kätilöt taitaa vaihtua useimmiten? :/
 
Pakkohan se on kysyy :happy: En kestä uteliaisuudessani synnytykseen asti. Pelottaa hieman, mutta eiköhän vaavilla oo kaikki ihan ok, kun välillä liikkuu tosi aktiivisesti :smug:
 
Tässä tuli mieleen kun ajeltiin sinne ru:hun n.100 km, niin paljon teillä muilla on matkaa? Myöhästyttiinkin vähän, ja niin meinasin myöhästyä pari vuotta sitten synnytyksestäkin...
 
Meiltä saikulle on matkaa vain pari kilsaa joten ei pitäis tulla ongelmia sen kanssa että ehtiikö synnärille vai ei :)

Mites meni Pöllönen ultra? Mitä kaikkee ne tutkii siinä?
 
Se meni hyvin ja liian nopeasti :wink Aloitti tutkimisen lapsen päästä, katsoi aivojen rakenteet. Sitten sydäntä (rakenne, suonet, virtaukset), mahalaukun, munuaiset, ja kurkkasi tietysti lapsen jalkojen väliä pyynnöstä. Lisäksi katseli luustoa, istukan paikan ja sen toiminnan, napanuoran kiinnityskohdan ja näistäkin tietty ne verisuonet ja virtaukset. Unohtuikohan jotain... No kokoarvio annetaan ja tietty mitä viikkoja vastaa :happy: Kaikki nämä ultrataan mahan päältä. Antoi se kätilö varmaan 5 kuvaa ja yhdessä näkyi jalkapohja ja melkein varpaat ja yhdessä kuvassa sievä sivuprofiili kasvoista, mistä pystyi erottamaan kiinniolevat silmätkin. Söpöä!
 
Takaisin
Top