Plussista kuvia :)

Heippa kaikille! Kovasti haluaisin liittyä mukaan mutta hieman pelottaa testien vahvuudet :bag: Taustalla on kemiallisia sekä yksi tuulimuna. Peittoja tuli heilutettua 29.9 jolloin selvät oviskivut ja sen jälkeen ollutkin vähän hiljasta :grin kova väsymys, tajuttoman arat rinnat ja paha olo alkoi hyvin aikasin. Haaleaakin haaleamman plussan sain jo 8.10???. Nyt kuitenki ahdistaa kun pregcheck näyttää vieläki hyvin haaleeta mutta rfsu pamahtaa heti punaseks. Laitan kuvan eilisestä testistä. Sanokaa te nyt että onko noissa testeissä oikeesti noin suuri mittaus ero vai mitä mitä. Jotenkin liian aikasin tuli kaksi viivaa testiin kun normaalisti itsellä vasta dbo 12 tullut hailakkaa viivaa. Muoks. Niin ja ei vieläkään viikon testailujen jälkeen ole kunnon vahvoja viivoja. Olen ressipeikko :grinIMG_20191014_170136.jpg
 
Heippa kaikille! Kovasti haluaisin liittyä mukaan mutta hieman pelottaa testien vahvuudet :bag: Taustalla on kemiallisia sekä yksi tuulimuna. Peittoja tuli heilutettua 29.9 jolloin selvät oviskivut ja sen jälkeen ollutkin vähän hiljasta :grin kova väsymväsymyspys, tajuttoman arat rinnat ja paha olo alkoi hyvin aikasin. Haaleaakin haaleamman plussan sain jo 8.10???. Nyt kuitenki ahdistaa kun pregcheck näyttää vieläki hyvin haaleeta mutta rfsu pamahtaa heti punaseks. Laitan kuvan eilisestä testistä. Sanokaa te nyt että onko noissa testeissä oikeesti noin suuri mittaus ero vai mitä mitä. Jotenkin liian aikasin tuli kaksi viivaa testiin kun normaalisti itsellä vasta dbo 12 tullut hailakkaa viivaa. Muoks. Niin ja ei vieläkään viikon testailujen jälkeen ole kunnon vahvoja viivoja. Olen ressipeikko :grinView attachment 82940

Itse huomasin ainakin että apteekin tikuilla tuli selkeämpi viiva kuin esim rfsu testillä vaikka oli sama herkkyys
 
Täytyy viellä huomenna kokeilla vaikka apteekin omalla. Pregcheckin viivat ovat haalentuneet tässä 4 päivän sisällä siinä missä rfsu vasta vahvenee :bored: Tuossakin eilisissä samalla kertaa tehdyissä ei näy oikeestaan mitää toisessa. Jotenkin on vaan semmonen olo että kaikki ei ole kunnossa. Kuitenkin liian varhaista käydä ultrassa. Joskus aikoinaan pojista tehdyt testit alkoivat tummumaan heti sen dbo 12 jälkeen hyvin vahvasti.. Tai sitte aika kullannu muistot :grin Nuorin nyt 4v
 
Täytyy viellä huomenna kokeilla vaikka apteekin omalla. Pregcheckin viivat ovat haalentuneet tässä 4 päivän sisällä siinä missä rfsu vasta vahvenee :bored: Tuossakin eilisissä samalla kertaa tehdyissä ei näy oikeestaan mitää toisessa. Jotenkin on vaan semmonen olo että kaikki ei ole kunnossa. Kuitenkin liian varhaista käydä ultrassa. Joskus aikoinaan pojista tehdyt testit alkoivat tummumaan heti sen dbo 12 jälkeen hyvin vahvasti.. Tai sitte aika kullannu muistot :grin Nuorin nyt 4v

Mun kokemuksen mukaan Pregcheck on näyttänyt raskauden jopa herkkiä testejä aikaisemmin, mutta muissa merkeissä viivat tummuneet HCG:n noustessa nopeammin. Kokeile siis ihmeessä jollain muulla merkillä.:)
 
Mun mielestä myös pregcheck näyttää aikaisin ja luotettavasti kun välttämättä "herkät" testit ei vielä näytä mitään... Ostin viime yritysaikana onestepin testejä myös herkkiä mutta pc näytti kyllä aiemmin plussaa.
 
Haudi! Mä kans vähän varovasti täällä kuikuilen. Menkat on myöhässä muutamia päiviä ja eilen tuli alla oleva haamu/ optinen näköharha. Uusinta testiä odotan maanantaihin saakka, elän jännän äärellä :grin

IMG_20191017_124854.jpg
 
Mahtaakohan vielä uskaltautua joukkoon.:angelic: 3+4 tänään ja hentoinen viiva näkyy esikoinen olisi tulossa:rolleyes:
Maanantaina testaan uudestaan, jos maltan odottaa sinne asti:laughing002
 

Liitteet

  • IMG_20191018_085457.jpg
    IMG_20191018_085457.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 51
@Walma Ja @Riviera, onnea! Mä ainakin tykkään tosi paljon ainakin näistä testikuvista eli maanantaita odotellessa Itsehän testasin varmaan kymmenen kertaa kolmen ekan viikon aikana seuraillessa viivoja ja viikkoja :hilarious:
 
Reilu pari viikkoa sitten plussannu ja oireet kyllä on hyvin päällä, mutta jotenki iski ihan epäusko ja piti hakea vielä yks digitesti ku haluun nähä et ne viikot on menny eteenpäin:bored::grin huomenna teen sen aamulla ni voin todistaa itelleni et kyllä siellä ihan oikeesti hengailee joku minityyppi.
 
Takaisin
Top