Plussia!

34fbb495222c87c39a437aa65d6bd35b

Viimeisiä testejä pois kaapista, onhan tuo jo melkoisen selkeää :-D

Ostin taas uuden testin ku tuntuu ettei toinen viiva tummene yhtään :( aamulla taas uutta testiä.

Mäkin teen huomenna aamulla testin, haluan nähdä että se viiva vahvistuu :bag: sit ois yksi puikko vielä tuhlattavaksi (ja läjä ovisliuskoja, niitähän voi pissiä pois, jos jää epäilyksiä :laughing002)

Mulla on sellainen tunne, että pitäisi mennä kaupasta vielä yksi digi ostamaan, jos vaikka saisi sen 3+ näkymään, joka toki ehdottomasti kuuluisi jo olla. :)

Katchu mulla on ihan sama, että pitäis mennä vielä yks ostaa. Mullakin pitäis näkyä jo toi 3+, mutta jos ei näykään niin ihan hirveen stressinhän siitä saa.

Mulla on sama, 3+ pitää saada testiin. Lauantaina tulee 3 viikkoa hedelmöityksestä, sunnuntai aamuna meinana tehdä digin ja toivon että siihen tulisi 3+!!

Tekeekö kellään mieli testata niitä hömppäraskaustestejä?! Siis tyyliin et pissii hammastahnan päälle xD ja mitähän näitä oli ..

Tekeekö kellään mieli testata niitä hömppäraskaustestejä?! Siis tyyliin et pissii hammastahnan päälle xD ja mitähän näitä oli ..

Mä ajoin ehdottomasti tehdä nämä sit jossainvaiheessa! :D mitä älyttömämpi testi, sitä varmemmin mä teen sen :D

Huomenna ois rv3+5 , mitä luulette näkyiskö raskaus jo jos raskaana olen? Eli kehtaanko tehä ekan raskaustestin?

Takaisin