Plussia!

No nyt on viimonen pc pissitty kaapista pois.. :D tämmösen suoran sain aikaseks, dpo7-18:
a46dae8b68a70e5dc7d4375b8aa87b26

3+3 iltapissasta sain tooooooosi hailuran onestepillä, 3+4 aamusta first responsella ihan selvä viiva ja 3+5 sanoi digi raskaana 1-2 :)

Testasin ensimmäisen kerran iltapäivällä 4+0 ja sain silloin aika selvän haamun. Tarkastin samana iltana digillä ja siihen tuli 1-2 viikkoa.

Mä sain 3+2 aamulla toosi haalean haamun Raskauskeijun herkkään liuskaan ja siitä eteenpäin on joka päivä vahvistunut. Tänään oli rfsu:n vähemmän herkkä testi jo melkein yhtä tumma ku kontrolli, 4+0.

3+2 en saanut mitään näkyviin ja olin jo varma ettei taaskaan raskaana. Seuraavana päivänä alkoi oireet ja plussatestin uskalsin tehdä 3+5 :)

Meemis ollaan samassa rytmissä! Mä just eilen varasin ultra-ajan kolmen viikon päähän ja nyt piti tarkistaa oisko siellä ollut aikoja jo kahden viikon päästä, mutta täyttä oli laughing6

Meemis ollaan samassa rytmissä! Mä just eilen varasin ultra-ajan kolmen viikon päähän ja nyt piti tarkistaa oisko siellä ollut aikoja jo kahden viikon päästä, mutta täyttä oli laughing6

Eikä! Mahtavaa! :D ootko menossa yksityiselle? Se ultraaja jonka olisin halunnu oli varattuna, mutta mietinki että peruutuksia tulee aina sit päivää- paria ennen, niin sit oon kytiksellä valmiina kaappaamaan sieltä uuden ajan jos joku peruu omansa! :)

Eikä! Mahtavaa! :D ootko menossa yksityiselle? Se ultraaja jonka olisin halunnu oli varattuna, mutta mietinki että peruutuksia tulee aina sit päivää- paria ennen, niin sit oon kytiksellä valmiina kaappaamaan sieltä uuden ajan jos joku peruu omansa! :)

Juu, Perhe Arteen Helsinkiin, kun sitä oli kehuttu ja on edullinen :) Eipä se kolme viikkoakaan oo onneks pitkä aika ja työpaikaltakin löytyy uä, millä saatan vähän tutkailla jo etukäteen...

Onnea graisu! Toivotaan et nyt pääset loppuun asti! :) Miulla myös vuoden kolmas plussa, kovasti jännittää ..

Heippa kaikille :wink tänään olisi 2+5 eli ei ihan vielä raskaus näy mikäli tällä kertaa olisi tärpännyt... taustalla yksi kemiallinenraskaus. Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille, ehkä minäkin ensi viikon lopulla saan ne kaksi viivaa tikkuun :angelic:

Kiitos Jookus ja mannikka! :) toivottavasti myös sinulla mannikka loppuun saakka pysyvä kyytiläinen [emoji813]

Takaisin