Plussia!

6aafdd84215d2ac026c412943d55f2ef

Sunnuntaina tuli vahva plussa. Menkat kaksi päivää myöhässä ja ovulaatiosta asti tissit kipeet. Lapsi toivottu ja kolme km taustalla.

Mulla on kasvanu jo masu. Ilmapallomasu. Housut ei mee kiinni kun turvottaa... 5+3

Mulla on kyllä myös kamala ilmapallomasu vaikka vasta 3+5. Mulla on tosi herkkä vatsa joka reagoi herkästi paisumalla, joten iltaisin saa jo silitellä pyöreää masua :D se ei vaan tunnu ihan yhtä kivalta kun se loppuajan iiiso vauvamasu kun tällä hetkellähän toi maha meinaa olla aikalailla tyhjää täynnä :D

Mullakin on hirveä pömppis, iltaisin varsinkin näyttää ihan kun olis oikeestikin jo raskaana :D

Muokattu viimeksi:
Mullakin on tämmönen miellyttävä ilmapallopömppis tullut jo viikko ovulaation jälkeen, iltaisin on varsinkin komea. Aamulla jo ihan huolestuttaa, jos pömppis on yön aikana päässyt laskemaan :grin

Saatoin taas innostua ja pissin parille tikulle :D tässä näitä, vihreä on ovistikku :p
626ce0368d3e6adc6975669c3f8d72a4

Taitaa loppua tikuttelu pian.. ihmettelin et on ikäänkuin vähän vaaleemmat viivat kuin eilen, ja tein sit vielä yhen tikun laimennetulla pissalla (saman verran vettä päälle). Ylempi aamupissasta, alempi reilusti laimennetusta aamupissasta :D
597f4141054493f0fb8e5dd3722a1e31
vähän saturoituu jo tikut, eli hormonitasot on aika korkeet.. (selittää kyllä tän pahan olon)

Takaisin