Plussia!

One Step raskaustestillä, herkkyys 25mlu (raskauskeiju) testasin eka ja sit CB digital. :-) Itellä nimittäin antaa tuo OS todella haaleita viivoja varsinkin alussa, eikä vieläkään lähellekään kontrolliviivan vahvuista, vaikka digi näyttää tuon 2-3 viikkoa. Nyt en tosin olekkaan testaillut tuon digin jälkeen enää. :-)

Pregcheck on ilmeisesti rajoittamaton, eli antaa pienilläkin hormonipitoisuuksilla punasta viivaa :) miulla keskenmenneessä pcllä sain haalean mutta punaisen viivan, ja pari tuntia sen jälkeen veritesti näytti 6! Noihin netistä tilattuihin tuli 2-3 päivää myöhemmin viiva kuin pregcheckiin..

Ja tässä tän aamun pc :)
28885423b5912a13da994af58bccbcc7

Itse testasin One stepillä (Raskauskeijulta), Pregcheckillä (ruokakaupasta), Apteq-testillä (apteekista) ja Cb:n digillä (apteekista). Jos ei kallista digitestiä lasketa mukaan, niin mielestäni paras oli Pregcheck, koska se näytti kirkkainta viivaa. Digitestillä en ole saanut vielä 3+, joten ajattelin ostaa ensi viikolla vielä yhden ja kokeilla.

Mie tein kanssa one stepin 10miu/ml :'D 3+6 tänään..
82ac4c7a9f1dacefdc3c113bf0809f1e

Oi kuin teillä on hyviä viivoja :) . Mulla nyt 4+2 ja ei yhtään noin tummaa viivaa, mutta on ehkä joka päivä selkeämmin huomattavissa, joten en nyt ole huolissani. Kuvaa en osaa laittaa tänne

Minkälainen hyöty useamman plussatestin tekemisestä on? Siis voiko viivoista myöhemmin päätellä jotain, esim. kkm?

Viivan vahvuus kertoo hormoonin määrästä. Jos raskaus kehittyy hormooni lisääntyy ja jos raskaus menee kesken niin hormoonin määrä vähenee. Ei heti ole negatiivinen eikä vuodot ala heti. Oman mielenrauhan vuoksi olen testiä tehnyt ja katsonut mihin suuntaan lähtee menemään

Minulla on ylimääräisiä testejä ja teen joka aamu yhden, kunnes ne loppuvat. Itselleni haalistuva viiva olisi ainakin merkki siitä, että jotain on pielessä. Olen nyt testannut melkein joka päivä viikon ajan ja kun käytän samaa testiä ja teen aamulla, niin se pitää itseni rauhallisena. Kukin tavallaan :rolleyes:

Ei pysty päättelemään kkm, koska siinä istukka tuottaa hormonia edelleen. Kkm voi todeta vaan ultralla...

Mulla on taustalla 1 kkm ja siinä viivat haaleni ennen verenvuotoa ja olen kuullut muutamalla muullakin näin olleen. Se on totta, että istukka tuottaa hormoonia mutta ei ilm. Enään samalla teholla

Jäljellä on enään 1 raskaustesti ja uusia en aio enään ostaa tän raskauden tiimoilta :) huomenna tai ylihuomenna teen aamusta viimeisen testin. Ja syynä on vain ja ainoastaan oma mielenrauha :)

Joo yksilöllisiä on varmasti kokemukset, toisillahan kuulemma loppuu oireet ja toisilla taas ei.

Takaisin