Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Episma

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elomammat 2017
Löytyykö vielä muita joilla on plussa testissä ja laskettu aika menis helmikuulle? Mulla on nyt pariin testiin piirtynyt viivat, haaleat kyllä vielä. Aamulla ois tarkoitus taas testailla ja katella että vahvistuuko nuo viivat siitä, ei ainakaan muusta oo viitteitä. :)
La olis siinä 2.-4.2. näillä näkymin, antaa nuo eri laskurit hieman eri päivät. Tää olis siis kolmas lapsonen jos kaikki nyt hyvin menee.
Edellisestä kierrosta siis kemiallinen raskaus takana ja se kyllä vähän painaa mieltä, vaikka sillon kyllä arvelinkin että kaikki ei oo ihan kunnossa kun oli sellasia tuntemuksia vatsalla.

Plussaa aletaan odottaa viikon päästä :D toivotaan. Pillerit lopetettu 7.3.14, vielä ei ole tärpännyt.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pidetään peukut pystyssä että plussa tulis!! :) Mulla maaliskuun lopussa tuli syksyllä laitettu hormonikierukka itekseen pihalle ja heti ekasta kierrosta tuli plussa joka sitten päätty parin päivän päästä.JA nyt heti perään tärppäs uudestaan. :)

Jee hellu83! Tervetuloa tähän suureen joukkoon! ;D Monesko lapsi on sulle? :)

Kiitos, kiva tulla suureen joukkoon :D eiköhän niitä pikkuhiljaa ala ropiseen noita helmiplussia, tai sitte ollaan ainoot :)

Ollu ihan hirvee väsy ny aina iltasin ni ei oo oikee jaksanu koneelle... ku tää sivusta tabletillakaa toimi ni tarvii extra ponnistuksen aina :D Juu eli tää on siis mun ensimmäinen :smiley-bounce012 vuosi sitte sain keskenmenon ja se oli kyl aika rankka paikka :oops: eihän pikkunen tosin ollu ku 7-8 vko mut henkisesti olin niin innoissani ja valmis... no mutta yritän keskittyä tähän ihan omanaan ja yritän olla muistelematta... pakosta se vaan ajatukset menee siihen että tääkin kesken menee...

nyt olis siis ilmeisesti 4+3, oireita on kyllä jo niin paljo et vois olla jo pitemmälläki... vai onkohan ihan normaalia et tässä vaiheessa jo tulee pahaolotusoloja, pissalla saa käydä vähintään tunnin välein ja lenkillä hengästyy ihan samantien? mulla on tosi voimakkaita mahakramppeja välillä ja vihloo sillon tällön, mut oon aattellu niitä kasvukivuiksi :oops:

mää en jaksais niin oottaa et tää alkaa näkymään ja tuntumaan, sitte se tuntus varmaa todellisemmalta!

mites sulle menee? oliko tää kolmas hartaasti toivottu vai tuliko yllätyksenä? meillä on aika lähekkäin LA:t :) neuvola täti kyllä sano et tammikuulle menee, mut ei se mitää tiiä :D ihanaa et löysin tänne, voi jollekki puhua :)

mukavaa keskiviikkoa :) tää lähtee ny töihin :happy093

ihanaa kun tää helmikuukin auennut jo! huutelen siis tuolta 2014 helmikuusta :D 3,5 kuukauden ikänen pikkumies tuolla nukkuu päikkyjä juuri <3 On se aika vasn mennyt niin nopeesti kun reilu vuosi sitten sai itse tietää olevansa raskaana ja nyt te odotatte pieniä helmiä :) Onnea vaan hirmuisesti ja toivottavasti pikkuiset pysyy matkassa :)

Eilen tuli hailu plussa ja tänää jo selkeesti vahvempi! :)
Oireina ainoastaan järkky vilu kokoajan.

oi ihanaa miimii87!!! onneksi olkoon :hug007
päivällä töissä oli ihan kamala olla, väsytti ja oksetti! tunnin välein ravasin vessassa, onneks kukaan ei varmaan huomannu :) nii kova väsy nytki et meinaa nukahtaa istalleen o_O onneks huomenna vapaa päivä ni saa nukkua!

Hellu, mulla on nyt alkanu pahoinvointi ja pissatus. Ja tota hengästymistäkin on ajoittain. Meille tuo edelliswn kierron kesken mennyt oli yllätys ja siitä intouduttiin yrittämään ja heti tärppäs.
Muoks. Ei meillä kyllä siinä edelkisessä kierrosakaan ollu mitään ehkäsyä mutta olin aivan siinä uskossa että ei nyt heti kierukan jälkeen voi mitään tapahtua.

Mmaljo, kiitos! Ja onnea teille pienokaisesta! :)

Miimii87, paljon onnea ja tervetuloa joukkoon! :)

Muokattu viimeksi:
Täällä kans pari päivää sitten kaksi viivaa ilmestyi tikkuun. Edellisistä kuukautisista laskettuna menisi la tammikuun 29. pv. mutta olen aika varma että ovulaatio oli myöhässä ja uskoisin että 4.2. on oikeampi aika, digitestikin tätä lukua tukee (oli pakko tehdä vielä toinen testi ;)). Nyt olisi siis 4+2 (5+1 jos kuukautisista laskee). Toista lasta odotellaan, esikoinen on 1,5 v. Ennen esikoista oli kaksi keskenmenoa joten nytkin jännittää. Tiesin tuloksen jo ennen testin tekemistä, koska mahassa oli sellaisia tuntemuksia ja rinnatkin alkoivat kipeytyä. Vilua ja pissalla ravaamista on myös. Ja mahan vihlaisuja. Nyt tosin iski flunssa ja olo on kaikin puolin kamala.

Onneksi olkoon Anna K. :D Toivottavasti olo pian helpottaa! muistaa vain ottaa ihan lunkista :)

Tänään on ollu ihme kuplintaa mahassa, tuntuu pelottavalta :sad001
No mutta toivon ettei mitään vakavaa! Ja nyt viimmestä päivää töihin ja sitte alkaa parin viikon KESÄLOMAAAAAAAAAAA! :cool05

Anna K, paljon onnea ja tervetuloa mukaan! :) toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat toisen pienokaisen syliin asti :Heartred Ja paranemisia :Heartred

Hellu, oih kesäloma kuulostaa kivalta, varsinkin kun kotiäitinä se on suhteellisen vieras käsite :wink Mullskin on vatsassa välillä ihan kunnon kipuilujakin mutta laitan ne kohdun kasvamisen piikkiin enkä stressaa sen enempää. Sitten ultrassa sen näkee mikä on tilanne.

Pahoinvointi on kyllä pahentunu mutta onneks mulla oli kaappiin jääny edellisestä raskaudesta pahoinvointilääkkeitä. Niiden avulla ei tartte oksentaa mutta etoo kyllä. Pissalla saa kyllä juosta jatkuvasti kun normaalisti käyn 2-3 kertaa päivässä.
Niin ja mikä kamalinta mun alavatsa on jo nyt ihan turvonnut että jos osaa katsoa niin näkee kyllä että raskaana oon ja nyt on kuitenkin vasta rv4+5 :eek:

Pakko se on tulla kuokkimaan :) täällä haamuplussaa tänään ja eilen, mut mennäänkin vasta oviksesta laskettuna 3+4, joten ei oo ihme et on haaleaa :)

23-vuotias, opiskelen kätilöksi. Neljäs vuosi alkaa syksyllä :) mies valmistaa hormonikierukoita ja ikää hällä 24, syksyllä 25. :)

Asutaan omakotitalossa joka ollaan ite rempattu viime syksynä, kahden kissan ja kahden koiran kans. :)

Pillerit jätettiin pois 11.1.14, ja eksän kanssa kahden vuoden tuloksettoman yrityksen vuoksi hakeuduin yksityiselle gynelle jo tammikuussa :) siitä sit terolut avusteiset kierrot ja nyt oli ensimmäiset clomit käytössä kun en ovuloi. :) Ja haaleaa plussaa ekasta hyvin hyödynnetystä oviksesta nyt sit ;)

Ps. Jännäilen nyt vielä et vahvistuuko viivat vielä. :F

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin