Plussanneet

tästä päivästä tulee haikea. todella haikea. Tänään olisi ollut poikamme laskettu aika, jos hän , olisi selvinnyt loppuun asti.. rv 25+2 hän kuitenkin syntyi kuolleena. Kova ikävä ja kaipuu, enkä vieläkään ymmärrä miksi niin kävi ;(
hänellä todettiin downin syndrooma ruumiiinavauksessa, josta olen todella katkera miksi sitä ei huomattu aiemmin.Ja mikä kuolinsyy sekin nyt sitten on? Lääkärit eivät kerro mitään.miksi niin kävi..
Toivon, että todella joskus saan elävän vauvan syliin<3
 
Voi aamutar... Voimia ihan kauheesti!! <3 Ei tollasia vaan voi ymmärtää, et miks?? Ikävä ja kaipuu ei varmaan koskaan häviä, mutta helpottuu ajan myötä. *halirutistus*

Toivon todella, että tämä seuraava pysyy sinun matkassa mukana loppuun asti!! :)
 
ja myös muistutan tervetuloa facebook sivuille huhtimasut 2012! :) ja onnea kaikille uusille plussanneille taas! kyllä meitä huhtimasuja nyt on palju jos vielä fb saatais lisä jäsenijä? :)
 
jouduin eroa siitä fb ryhmästä kun se näkyi mun seinällä fb sitten että oon liityny siihen ryhmään ja mä en haluaa että kuka vielä tietäisi :D jos mä joskus kuukauden päästä vaikka liityn uudestaan,ja muuten olis käyny mutta toi fb sekoilee jotain enkä pääseny poista sitä ilmoitusta !m:(
 
Mulla myös näkyi tuolla fb:n seinällä toi liittyminen, mut päästin valkoisen valheen, etten tiedä muka mikä se on ku mulla toi fb muutenki sekoilee välillä. Seinällä jotain ilmotuksia jostain mitä en oo tehnykkään :)
Kovasti voimia sulle aamutar ja toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti <3
 
yksisarvinen, olen todella pahoillani... ='(
harmi myös mutta tiedän miltä susta tuntuu. selittämättömän kamalalta.

ja aamutar, voimia sinulle tähän päivään.. mullakin oli haikee olo sen päivän kun olisi ollut la vauvalla joka meni kesken jo 11viikolla.. :(
tympeitä juttuja molemmat mutta se vain on sitä  elämää ja niitä juttuja joita ei ymmärrä miks tapahtuu.. tiedän, ei lohduta yhtään...
 
mutta jos joskus kuukauden päästä huolitte mut takasin siihen ryhmään niin tuun mielellään !:) kun mulla lukis jotain tuommosta niin kyllä kaikki uskois sen koska en sais mitenkään siitä keksiä jotain ! :( ja asutaan tuommosessa paikassa missä jutut leviä tosi nopeasti! 
 
VOI EI!!!
Oon tosi pahoillani tost et toi face ryhmä nyt näky kuitenki etusivulla, jos siihen liitty!! : /
Tein ryhmästä salaise, joten nyt ei ainakaan enää näy kellekkään mitään! :) Eikä sitä ryhmää ees löydä, jos ei oo jäsenenä! Joten jos joku haluaa ryhmään, niin ilmotelkaa mulle yksityisellä viestillä. Kertokaa oma nimi ja jotain vinkkii, et tiedän löytäneeni oikeen henkilön! :) Lisäilen sit ryhmään ja poistan kavereistani.. :)

Ja toki jos ei vielä haluu ryhmään, niin ilman muuta ja ilomielin saa liittyä myöhemminkin!! :)
 
Hip ja hei... Jos minäkin sitten uskaltautuisin.. Plussasin tosiaan jo 3.8. mutta neuvolaa ajattelin odotella ennen liittymistä.. Luonto puuttui peliin, eilen alkoi verinen vuoto illalla ja lähdin päivystykseen.. Päivystävä lääkäri antoi lähetteen yliopistolliseen sairaalaan ja tämän päivän yllätys olikin sitten valmis..  Meitä onkin sitten kolme ja kaikki voivat hyvin. Itse 29 vuotta ja tulokkaat 6+4 :)))  Siinä oli miehenkin ilme näkemisen arvoinen kun asia menikin näin päin, ja pelkästään positiivisessa mielessä. :)
 
Hip hei!

Täällä mukaan joukkoon liitty kolmatta odottava kohta kolmekymppinen äiti. On tämä yhtä jännää vaikka jo kaksi raskautta on takana! Vasta seitsemäs raskausviikko käynnissä eikä tätä usko vielä oikein todeksi. Neuvolaan voisi kohta kai soitella :)
 
Onnea kaikille uusille odottajille! Käykäähän ilmoittautumassa myös tuonne Huhtikuun mammat 2 -ketjuun, niin saadaan teidät listalle mukaan.

Wiltsuliina, teille on siis tulossa kolmoset? 
 
no ei kuitenkaan :D  kaksoset on ihan kyseessä. huomasin itsekkin tuon ajatuskatkoksen seinässä mutta nooh. Kaikkea sitä, näin jopa pari viikkoo sitten untakin kaksosista kolmena yönä, mutta en olisi uskonu että sellaiset olisi oikeasti tulossa. Niin kauan kun olenkin jälkikasvua toivonut :)
 
aamutar iso hali ja voimia arkeen <3 toivottavasti pian tuntuisi jo paremmalta!

minulla on nyt ihan etominen kadonnu, viikko ollu suht normi olo, paitsi että rinnat on kiveä ja kipeät ja väsymys on ihan sanoinkuvaamatonta, yöllä ja päivällä rampataan vessassa joka hetki. ruokamieltymykset on vähän myös muuttunut. malttamatonta odottelua!
 
Heipä hei, täällä myös yksi plussannut ja la on laskureiden mukaan 18.4.
Mieheni kanssa ollaan molemmat 24 vuotiaita ja ensimmäistä lasta odotellaan, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Koko ajan on vaan tunne, että olis tuulimuna tai kohdunulkoinen. En tiedä miksi, en vaan jotenki vieläkään kunnolla usko että raskaana ollaan!

Viikon päästä olis eka neuvola, huiii jännää ensikertalaiselle! :)

Ainiin, noista raskausviikoista.... Mä oon nyt rv6+6 niin miksi sanotaan että ollaan viikolla 7 eli kohta on alkamassa 8? Sitten kun on 7+1 niin onko silloin jo viikolla 8 ja miksi niin? Selittäkää kun en tajua
 
vaikea selittää mutta siis tavallaan kun sulla on vaikka 6+1 niin sillon sulla alkaa odotuksen 7.viikko. ei voi sanoa enää sillon että 6viikko ku siihen on päiviä tullut jo päälle. eli eletään aina sitä viikkoa mikä seuraavaksi tulee täyteen. jos synnytys kestäisi 42vk. niin se ei voi olla sillon 42+6...sillon se ois jo 43viikkoa..hirveen vaikeeta selittää :D mutta siis joka tapauksessa. aina kun alkaa uusi viikko niin kehitys tapahtuu tavallaan sen seuraavan viikon mukaan .eli sun tilanteessa siis 7.viikon mukaisesti :)
 
Heipsan!
Yksisarvinen ja aamutar ja muutkin km:n tai kohtukuoleman kokeneet, olen todella pahoillani :( tiedän miltä tuntuu...en oo vielä uskaltanut nauttia odotuksesta, kun pelottaa. oon ollut niin hysteerinen, että onnistunut käymään ultrassa jo 3 kertaa. onneks kaikki on tähän asti mennyt hyvin, mut joka kerta se jännittää! todennäkösesti mun laskettuaika aikaistuu vähän, kun pikkunen onkin vähän isompi :) mulla eka neuvola vasta 9+1 ja np-ultra ilmeisesti vasta sit, kun 12 vko täynnä. liityn fb-ryhmään vasta kun kriittiset viikot ohi :) onnea kaikille odotukseen!!!!
 
hih, muru2012 tarkoiti varmaan että jos raskaus kestäisi 42 viikkoa.. ei kait synnytys kuitenkaan? ;) no joo, alkoi vaan huvittamaan et piiiiitkä olisi synnytys =)
 
Tuohon viikkoasiaan vielä. Kun raskaushan lasketaan alkaneeksi kuukautisten ensimmäisestä päivästä, jolloin on viikko 0+1. Kuitenkaan ei koskaan puhuta, että olisi nolla viikkoa raskaana, vaan laskeminen aloitetaan ykkösestä. Siksi esim. 6+3 tarkoittaa, että olet seitsemännellä viikolla raskaana.

Muoks. Käypä suklaa ilmoittautumassa myös tuonne Huhtikuun mammat 2-ketjuun, niin saadaan sinut mukaan listalle :-)
 
hih. toivonmukaan ei tule ikinä kestämään 42viikkoa synnytykset ;D
 
Takaisin
Top