Plussanneet joulukuiset

Meillä siis ilmeisesti se nub alaspäin tai suorassa linjassa selkärankaan nähden. Pojalla se nub osoittaa 30 astetta ylöspäin selkärangasta. Mut tiedä sit mikä se nub noista on o_O

Mä saan tästä kuvasta pojan mutta voi olla jalkakin mikä tekee tuon pienen viivan nubin yläpuolelle. Onko sinulla enempää kuvia?
 
Palaan vielä tähän:
Maisku mä kyllä veikkaan tyttöä koska jos sanoit että ultraajakin perehtynyt nub teoriaan. Hän on nähnyt live kuvaa vauvasta ja varmasti nub on ollut tytön :)
 
Meilläki kyllä välillä näytti ihan tytöltä ultrassa, mutta just noitten kahen kuvan perusteella mitä sain, ois ihan poika. :D
 
Nää on kyl jänniä! Pitää tulla kertoon sit rakenneultran jälkeen miltä näyttää :)
 
Meilläki kyllä välillä näytti ihan tytöltä ultrassa, mutta just noitten kahen kuvan perusteella mitä sain, ois ihan poika. :D

Mä kovasti näen että nub on nousussa.
Voisko olla että livessä ollut selkä kaarella niin nub ollu enemmän suorassa :grin
Noh, nää on jänniä! Kiva kuulla sitten miten arvaukset mennyt kun itsekään en oo mikään ekspertti näissä :hilarious:
 
Tässä muutama lisäkuva! Kyllä mulla on jotenki pieni epäilys et ois kuitenkin poika, kaikki oireet on kyllä erilaisia kun poikaraskauksissa, mut ei se välttämättä kerro mitään. Vielä kuukaus pitää odotella rakenneultraa :nailbiting:
 

Liitteet

  • 20190612_102635.jpg
    20190612_102635.jpg
    50.9 KB · Katsottu: 19
  • 20190612_102542.jpg
    20190612_102542.jpg
    49 KB · Katsottu: 18
Tässä muutama lisäkuva! Kyllä mulla on jotenki pieni epäilys et ois kuitenkin poika, kaikki oireet on kyllä erilaisia kun poikaraskauksissa, mut ei se välttämättä kerro mitään. Vielä kuukaus pitää odotella rakenneultraa :nailbiting:

Aika vaikee kyllä! Vähä näyttäs kyllä tytöltä ehkä viimesen perusteella ja leukaki on tyttömäinen. :D
 
Tässä muutama lisäkuva! Kyllä mulla on jotenki pieni epäilys et ois kuitenkin poika, kaikki oireet on kyllä erilaisia kun poikaraskauksissa, mut ei se välttämättä kerro mitään. Vielä kuukaus pitää odotella rakenneultraa :nailbiting:

Mustakin on todella vaikea nyt. Silti sanon tyttö koska viikkojakin hyvin kuvassa ja nub edelleen suora. Häiritsee vaan tuo yläviiva:yuck:
Sulla on jännittävät ajat nyt odotella.
Itselläni 3 poikaa ja ollaan saatu jo yksi sukupuoli veikkaus rv 15+3, mutta vähän jännitetään kolmen viikon päästä olevaa ultraa muuttuuko veikkaus:shy:
 
Eiku sanoithan sä just tossa että saitte veikkauksen, kato hyvä muisti vaikka just luin. :D Kumpaa povattiin?
 
Eiku sanoithan sä just tossa että saitte veikkauksen, kato hyvä muisti vaikka just luin. :D Kumpaa povattiin?

Tyttöä, mutta mä silti odotan että rakenneultrassa sanovat pojaksi:wacky:
 
Takaisin
Top