Ei tule jouluvauvaa meille. Ei ollut sydän jaksanut sykkiä. Ehkä kevätvauva sitten. Niin toivotaan.
Kovasti voimia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tule jouluvauvaa meille. Ei ollut sydän jaksanut sykkiä. Ehkä kevätvauva sitten. Niin toivotaan.
Oon miettiny ihan samaa. Mut sit oo yrittäny ajatella niin, että kun jo niin moni on saanut huonoja uutisia, niin todennäköisyys saada vielä itsekin on pienempi. Vaikka eihän se oikeasti niin mene todellisen todennäköisyyslaskennan mukaan. Mut ajatuksen tasolla auttaa.Kylläpäs on harmittavan moni joulukuisista menny kesken, itelläkään ei oo yhtään luottavainen olo. Esikoisen ryhmässä ei tainnu mennä yhtään kesken ku sinne liityin, toki vähä myöhemmin ku tänne, mutta silti. Sillon oli kyllä niin luottavainen olo kaiken suhteen eikä mistään huolta.
Oletteko saaneet jo verikokeiden tulokset? Onko teillä millaiset s-hcg-b-v ja s-pappa arvot? Itselläni nämä kovin matalat ja vähän huolestuttaa...
Oon miettiny ihan samaa. Mut sit oo yrittäny ajatella niin, että kun jo niin moni on saanut huonoja uutisia, niin todennäköisyys saada vielä itsekin on pienempi. Vaikka eihän se oikeasti niin mene todellisen todennäköisyyslaskennan mukaan. Mut ajatuksen tasolla auttaa.
Pahoittelut keskenmenon kokeineille
Mulla kohdussa todettiin tänään hematooma istukan reunassa. Riski keskenmenolle on siis koholla. Pelottaa, miten tässä käy...
8+0 on nyt. Ilmeisesti hematooma on sirppimäinen raskauspussin ympärillä, kokoa ei tiedossa. Verenvuodon ja kipujen takia kävin.
Novem: Toivotaan todella. Paljonko sulla on viikkoja ja onko hematooma ilmoitellut itsestään?
Mulla meni vaan muutama päiväKuinka kauan kestää verikokeiden tuloksien tulemisessa, meneekö reilusti yli viikko? Ajattelin juuri että toivottavasti ehtivät nt-ultraan mennessä.
Pahoittelut keskenmenon kokeineille
Mulla kohdussa todettiin tänään hematooma istukan reunassa. Riski keskenmenolle on siis koholla. Pelottaa, miten tässä käy...