N nellabella Vasta-alkaja 13 kesä 2020 #1 Heippa! Tein tänään Predictor Early raskaustestin. Mitä mieltä? Itse näen haalean viivan, mutta silti mietityttää Tää testi on tehty 6pv ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa.
Heippa! Tein tänään Predictor Early raskaustestin. Mitä mieltä? Itse näen haalean viivan, mutta silti mietityttää Tää testi on tehty 6pv ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa.
pikkumyy91 Näppärä viestien naputtelija Helmikuiset 2021 13 kesä 2020 #3 Kyllä tuo kuvassa ainakin näyttää selvältä toiselta viivalta, jossa väriä toivottavasti viiva vahvistuu!
Kyllä tuo kuvassa ainakin näyttää selvältä toiselta viivalta, jossa väriä toivottavasti viiva vahvistuu!
N nellabella Vasta-alkaja 13 kesä 2020 #6 Eikä, ihanaa! Pitää vielä varmistaa vaikka ens viikonloppuna uudella testillä
Kide_ Sukkela juttelija Kesäkuun äidit 2019 Helmikuiset 2021 Joulukuiset 2023 13 kesä 2020 #7 Mä nään kans viivan!
Emilien Puuhakas puhuja Helmikuiset 2021 13 kesä 2020 #10 Ihan selvä viiva, onnea! Tee parin päivän päästä uusi testi, toivottavasti vahvistuu!
Muumimuki Sanaisen arkkunsa ammentaja Helmikuiset 2021 13 kesä 2020 #11 Mäkin näin viivan, vaikka olin suoraan auringossa ja lasit päässä! Onnea ja vahvistumista!