plussaa!

Amparo! Meillä la samana päivänä :) onnea! Mimmus, niin pääsen :) mää en osaa käyttää tähän hymiöitä, tai nää ei tuu vaikka kuinka laitan tuonne väliin ja loppuun. No....ei kai se haittaa. Onnea uusille plussille ja hehkutetaan vaan, on tää ihana ihme. Toki katse yläkertaan aina välillä että tulee terve lapsi. Mutta jos niin ei käy niin sitten haetaan tukea ja surraan yhdessä. Peukkuja kaikille odotukseen!

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksia!

Loora84: joo yllätyin kans itsekin kun ultrakutsun sai niin helposti. Olin varautunut, että pitäisi vähän vängätä :)

Onnittelut kaikille plussanneille..Ihanaa kun niitä tulee koko ajan lisää :Heartred:happy:

Koskahan osaa lopettaa ton testailun kun niitä on jo kauhee kasa tehtynä:grin

Loora, mä ainakin ajattelin vielä joku lähipäivä testata, ihan vaan huvikseni :D

Oonko mää outo kun oon tehnyt vain yhden testin? :D lääkäri sanoi että ei se tuosta enää muutu niin uskoin. Tekis mieli kyllä tehdä. Nolo jos menee ultraan ja siellä ei ole mitään :o no on kyllä vaivoja ollut että uskoo :)

Mä olen aiemmista raskauksista tehnyt vain yhden testin. Nyt tein kolme, kun ensiksi oli niin haalea viiva. :)

Heippa kaikki. Tein eilen tosi vahvan plussan ja ensimmäinen raskaus. Ollut rinnat tosi arat pari päivää ja samoin pahoinvoivaa oloa. Lisäksi sellaista menkkakipumaista tunnetta hetkittäin alavatsalla, joka paljon lievempää. Odotinkin tuon jomottelun takia 10 pv, ennen testin tekoa, kun olin aivan varma kokoajan että aamulla on ne menkat. Tämä on todella toivotturaskaus, mutta eilinen meni täristen ja itkien sitä että todella olen raskaana Toivottavasti menee kaikki hyvin! LA riippuen laskurista 30.10-3.11, mutta veikkaan että neuvolassa tulee menemään marraskuulle. Nyt siis 5+2

Onnea taas uusille tulokkaille!

Onneni kukkuloilla: et oo outo :) Mulle ei tullut mieleenkään tehdä useampaa testiä ekassa raskaudessa. Tällä kertaa tein tosin kolme, kun 2 ekaa oli niin superhaaleita. Yks on vielä kaapissa odottamassa, mutta jos oireet jatkuu, niin en käytä sitä. Jostain syystä tällä kertaa on epävarmempi olo kuin ekalla kerralla.

Tänään plussattu!! Ensimmäinen lapseni ja kaksi keskenmenoa takana, toivotaan että tää pysyy mukana ❤ oon niin onnellinen ja kerron mun miehelle kun pääsee töistä, en malttaisi oottaa! Pelottaa vaan todella paljon että menee kesken, toivotaan ettei :) kaikki niin uutta enkä edes tiedä milloin neuvola pitää varata :D

Liitteet

• IMG_4151.JPG
    IMG_4151.JPG
    580.4 KB · Katsottu: 51
Haaveinen, onnea ja paljon tarrasukkia! Neuvolaan voit soittaa vaikka heti tänään :) Ajan saat varmaan jonnekin muutaman viikon päähän, riippuen paikasta. Millon sulla olis laskettu aika?

Oonkohan ainoa, joka ei vielä oo varannu neuvolaa :p

Tazzy, kiitos neuvosta! pitääkin sitten soitella :) laskettu aika on 15.11. ! Kai sen neuvolan kerkeet varata vielä! :)

Onko teillä kokemusta missä tilanteissa saatetaan tehdä varhaisultra? Mulla kierto ollu tosi vaihteleva 29-39 pv välillä (siksi nyt testikin vasta kp 40). Pahoinvointia on ollut viime viikosta jo, onneksi vielä ei ole joutunut halaamaan pyttyä. Hampaidenpesu on ollut viime päivät aika pintapuolista :joyful:.

Asia mitä täältä ketjusta bongaan, on että moni tekee useamman testin. Toki jos eka testi on negatiivinen tai tosi haalea, ymmärrän sen, mutta onko sillä jokin muukin funktio? Vai pääasiassa psyykkinen vaikutus rauhoittaa tms?

Terksu, juuri tuo psykologinen vaikutus on monelle se syy testata. Esimerkiksi, jos on pitkä yritys takana ja vihdoin se viiva tulee, sitä haluaa aina palata katsomaan. Jotkut myös seuraavat viivan vahvistumista.

Takaisin