Plussaa odotellessa.. :)

Miss T

Puuhakas puhuja
Heippa,
Täällä uusi käyttäjä :) Olisi kiva vaihtaa tunnelmia muiden plussaa odottavien kanssa. Vauva nro 3 toiveissa, ja vielä pitäisi viikko odottaa että voi testin tehdä. Takana vasta yksi yritys viime kierrosta, ja arvelinkin että siitä ei vielä tärppää. Nyt tehtiin täsmää iskuja tärppipäivinä, ja saas nähdä kuin käy.. :) kauheasti kaikkia raskausoireita oon tietysti jo kerennyt keksimään...
 
Täältä löytyy toinenkin uusi foorumilainen! Eka haaveissa, koitetaan mahdollisimman rennosti ottaa tää yrittäminen jottei mene maku jos ei heti tärppääkkään. :)

Sent from my LG-P710 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä myös oli tarkoitus ottaa ihan rennosti, meiningillä tulee jos on tullakseen. No toisin kävi.. Mies ehkä kuumeilee enemmän kuin minä, kai sillä joku kolmenkympin kriisi on :)

Tänään tuli sellainen yökötys olo, joka toistui pari kertaa myöhemminkin. Samantien tuli kaksi aikaisempaa raskautta mieleen. Olin ihan unohtahtunut, että mä oireiln jo tosi aikaisessa vaiheessa kummankin raskauden aikana. Noh, en käy ylianalysoimaan vielä.... :)
 
Heippa

Kolmas uusi käyttäjä liittyy tähän keskusteluun. Ensimmäinen haaveissa ja kovastti
toivotaan lasta. :)
 
Heippa hm80!
Oletteko kauan haluunneet/ yrittäneet vauvaa? Mä tuun kohta hulluksi, eilen tein yhden raskaus testin, vaikka kuinka vannoin odottavani maanantaihin. No eihän se mitään näyttänyt,ehkä näin haamu plussan, ehkä vaan haaveilin näkeväni :) ääh. Oireita on, että niiden perusteella voisin ollakkin raskaana, mutta tuli myös flunssa, joka pisti nyt kuitenkin epäilee. Katselin noita ykkösen ja kakkosen vauvakuvia pitkästä aikaa, joku taika niissä pienissä nyyteissä on :)
 
Miss T: ollaan yritetty vasta huhtikuusta 2014 saakka, eli todella vähän aikaa. Tiedän niin tuon tunteen, kun
odottaminen tekee hulluksi..... No mun pitäisi malttaa odottaa vielä pari viikkoa ennenkuin voin tehdä testin.
Toivottavasti sinulla on maanantaina hyviä uutisia kerrottavana. :)
 
Mä kirjottelin tonne toiseen ketjuun jo, mutta täällä haaveillaan kakkosesta :) menkat alkoi tänään ja ns. "yritystä" ollut helmikuusta (-14) saakka, eli ei kovin kauaa, mutta kyllä nää kuukaudet on vieriny hitaasti, kun niin kova halu olis saada pieni nyytti :) mulla eka muksu elokuussa 3v.

mites hm80, joko oot testin tehny? :)
 
Tännekkin toivotaan toista lasta. :) meilläkään ei ole varsinaisesti ollut tarkotus yrittämällä yrittää, mutta mä oon ollu niin malttamaton että kauhea pettymys kun ne menkat sitten tulee.. Kiertokin on sen verran sekasin että sitä kerkee ajattelemaan että olis ihan oikeesti raskaana ku menkkoja ei kuulu sillon ku kuuluis :confused: Mutta niinkun MariaNNa-:n kanssa puhuttiin aiemmassa ketjussa niin tässä on nyt hyvää aikaa keskittyä muuhun plussaa odotellessa. :)

Meillä ensimmäinen poika syntynyt 10/13.
 
meikäläinen on kyllä jo "vanha" vaikka toki nyt vasta oikeastaan ruvennut kirjoittamaan tännä kunnolla joten siis sillai uusi :wink kirjoittelen tuonne raskaaksi 2014 ketjuun. toista tässä haaveillaan ensimäinen on kolmen vanha ja hänkin jo kovasti toivoo nimenomaan pikkuveljeä.. tosin itselle olisi ihan sama kumpi tulis jos vain tulisi :) huomenna pitäisi ruveta testaamaan.. hätä-housu kun olen nyt siis luultavasti dpo 10 :)
 
Heippa! Täällä myös uusi käyttäjä ilmoittautuu :) Yrittäminen ollaan aloitettu vasta nyt kesäkuun alussa, mutta jotenkin sitä on vaan niin malttamaton tämän asian suhteen.. Esikoinen on siis haaveissa :Heartred
 
Tervetuloa tiksu kuumeilemaan! Tää on vissiin semmonen aihe missä on vaikee olla olematta malttamaton, siinä et ole yksin :wink toivotaan nopeeta tärppiä sinnekin :)
 
Valitettavasti viime viikolla tehty testi näytti negatiivista ja tätihän sieltä sitten tuli kyläilemään. :sad001
 
Tulkaa tonne Raskaaksi 2014-ketjuun turisemaan,siellä käy kyl hurja vilske kun kuumeilijoita päälle 20 nyt ja osa plussanneistakin jaksaa ilahduttaa kuulumisillaan.
 
Täällä odotellaan kans plussaa tikkuun. Menkat myöhäs kolme päivää ja testit näyttää negaa. Ei jaksais odottaa. Esikoinen nyt 8kk, hänkin pieni vauva vielä; mut se ihan vastasyntyneen tuoksu ei multa katoa mihinkää, sitä kaipaa.
 
Takaisin
Top