Plussa!

Mä tein ihan vaan 2 . Ensimäisen tein 4pvä ennen ku menkkojen piti alkaa ja se oli aika haalee ni sit tein toisen vie ku sellanen oli(ostin sellasen clearbluen mis oli kaks testiä)
ni sillon ku menkkojen olis pitäny alkaa. Mitään leffaviivoja en saanut :p
 
Kuinka monta testiä ootte tehneet? Mä oon 10 ja kai se on vähitellen uskottava, että raskaana ollaan :D Vielä kyllä houkuttelisi yksi digi tehdä.

Et ole ainoa, itse olen myös tehnyt liki 10 testiä kaikenkaikkiaan :D nyt en ole enää testejä tehnyt vaan uskonut myös et raskaana tässä ollaan :)
 
Minäkin testailin varhaisvaiheen testeillä 2kertaa ennen oletettuja menkkoja ja sit taisin tehä vielä seuraavalla viikolla yhen tai kaks ja vikaksi digi, jonks jälkeen uskoin jo että pullat on uunissa! :hilarious: oireilen sen verta kiitettävästi etten enää aio tehdä...vai pitäskö??:joyful: ekan testin tein 9.6. ja tänään 6+4 ♡
 
Mä olen tehnyt kolme testiä. Kahteen ekaan tuli tosi haalea viiva ja vasta testiajan jälkeen. Sit vaihdoin merkkiä ja sain kunnon viivan. Vielä olis yks testi kaapissa. Vois tehdä jossain vaiheessa, ettei mene hukkaan. :D
 
Ehkä menee vähän irtopostausten keräyksen piikkiin tämä, mutta pakko sanoa, että täälläkin tuli tehtyä kaksi testiä. Ensin hyvin nopea selkeä plussa Clearbluella vähän ennen juhannusta (tuli sitten toisenlainen juhannus). Ja koska se kaikki tuntui liian epätodelliselta eikä oireita juuri ollut, niin oli pakko testata myös apteekin halvimmalla ja vähiten herkimmällä testillä reilun viikon päästä uudestaan antaen vahvat tuplaviivat. Nyt kun AR-ultran katkarapukuva on jo jääkaapin ovessa, niin eipä niitä testejä tarvinne enempää tuhlailla :happy:
 
Takaisin
Top