plussa?

Mom

Oman äänensä löytänyt
Kaikki ennen vahvoja negatiivisia edelliskierroista kuten myös toissapäiväinen. Tuo tänä aamuna 30/28...
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    910.6 KB · Katsottu: 257
Kyllä tuo haamulta näyttäisi. Kokeile parin päivän päästä uusiksi, josko vahvistuisi! :)
 
Eilisen luulin olevan ensin negatiivinen, huomasinkin haamun vasta noin tunnin kuluttua kun olin roskiin laittamassa. Tänään seurasin ja samanmoinen haamu joka tuli 5min sisällä ja vahvistui. Katsotaan :smiley-ashamed004
 
Hmm.. Plussan pitäisi tulla minuutin kuluessa testiin, jotta se on varmaa. Siis haamukin käy. Plussa joka tulee yli minuutin kuluttua, saattaa olla virheellinen ja sitä ei pitäisi tulkita plussaksi (voi tulla pelkkä viivan paikka näkyviin). Siis en halua lannistaa. :sad001 Tee uusi testi parin päivän kuluttua :)

Plussa tuulia sinne päin!
 
Minkä perusteella sanot että plussan pitäis tulla minuutin kuluessa, Ninni? Paketin ohjeessa lukee, missä ajassa plussan pitäis tulla. Oon ymmärtänyt, että viisi minuuttia on aika yleinen odotusaika, niin ainakin mun testeissä. Jos ohjeessa lukee, että tulos on luettavissa viiden minuutin jälkeen, kyllä se silloin on luotettava. Tarkoitan mom:n jälkimmäistä testiä siis. :)
 
Joo varmaan puhuin sontaa tuosta minuutista :D pregchekin testissä mitä minulla nyt on, niin todellinen tulos on luettavissa minuutissa, ja sen jälkeen tuleva plussa ei ole välttämättä oikea plussa. Eli ei sitten tullut mulla mieleen, että eri testeillä on eri ajat. Sori! :)
 
Lähinnä ajattelinkin sitä, kun mom sanoi, että oli tunnin kuluttua heittämässä roskiin testiä johon olikin tullut plussa, niin se ei välttämättä pidä paikkansa. Olen tehnyt negatiivisia testejä ja katsonut myöhemmin roskiin ja testi on muuttunutkin plussaksi. Eli viivanpaikka tuli näkyviin myöhemmin, jota ei voi tulkita plussaksi. :)
 
Tein päiväpissasta äsken digin, noin 2tuntia käymättä vessassa. Kai se on sitten totta? Päivät pitäis menkkojen mukaan olla 4+4, toivotaan että jatkuu normaalisti :) asialla ei muuten väliä mutta tiedänpä etten viikonloppuna lähde villeimpiin polttari skydiving juttuihin mukaan
ImageUploadedByVau Foorumi1432203595.784417.jpg
 
Ninni22, en itseasiassa ole aikaisemmin nähnyt mitä noihin testeihin tulee sen ajan jälkeen kun olen ne vartin sisään vähintään nakannut roskiin. Tuo haamulainen oli vahingossa pöydällä ja hyvinkin olisin negatiiviskäsitykseen jäänyt :pompus:
 
Ninni, samaa mieltä mäkin että eka testi ei ehkä ollut luotettava (vaikka nyt oikein ennustikin tällä kertaa). En ite ole käyttänyt Pregcheckiä, en tiennyt että niissä tulee tulos niin nopeasti.

Onnea paljon, mom! Tarrasukkia että pieni pysyy matkassa. :) :wav Tuskin siitää laskuvarjohypystä on tässä vaiheessa mitään vaaraa sikiölle, kyllähän liikuntaakin saa harrastaa normaalisti vielä, eikä hypyssä sen kummempia voimia tule. Eri asia tietty jos jännittää kovasti.
 
Takaisin
Top