Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
@Däumeline kuitenkin tässä clearbluen taulukossa jossa arvot minkä tuloksen saa milläkin hcg-määrällä, sanotaan että 1-2 tulee jo hcg-arvolla 10 🤷‍♀️

@LiSu toikin voi selittää negan, että ei oo aamun ekasta tehty.
 

Liitteet

  • 098a522cadcf8b3e2580f78c8199168a.jpg
    098a522cadcf8b3e2580f78c8199168a.jpg
    73.8 KB · Katsottu: 167
@Däumeline kuitenkin tässä clearbluen taulukossa jossa arvot minkä tuloksen saa milläkin hcg-määrällä, sanotaan että 1-2 tulee jo hcg-arvolla 10 🤷‍♀️

@LiSu toikin voi selittää negan, että ei oo aamun ekasta tehty.
Joo voihan siinä olla se että liian laimea testaus vaikka kyllä oli väliä vessassakäymisessä useampi tunti. Avasin testin kyllä kun otin patterit kierrätykseen, niin niistä viivoistahan siellä sisällä on myös omia teorioitaan mutta se on varmaan turhaa spekulaatiota jo 😄
 
@Däumeline kuitenkin tässä clearbluen taulukossa jossa arvot minkä tuloksen saa milläkin hcg-määrällä, sanotaan että 1-2 tulee jo hcg-arvolla 10 🤷‍♀️

@LiSu toikin voi selittää negan, että ei oo aamun ekasta tehty.
Jännä kyllä, oon tosiaan miettiny tätä ennenkin et miks näin ristiriitaista tietoa kaikkialla tästä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mie sanosin et PC testiin kannattaa luottaa ja tehä aina aamupissasta. On kaikkein herkin testi. PC näyttä kirkasta haamua kun digi näyttää negaa..
 
Mä saan googlettamalla kaikkialta et se Clear Bluen viikkodigi olis 25 🤔 Clear Bluella on se yks digi ilman viikkoja kyl 10. Tää on mua ennenki ihmetyttäny täällä..

Täällä kaikki Suomen markkinoilla olevat testit ja herkkyydet, sielläkin mainittu et viikkodigi on 25.
Viikko digi antaa 10 miu tuloksen 1-2 vaikka paketti väittää sen olevan 25miu, se lukee siinä taulukossa, joka on pakkaulksen sisällä. En vaan löytäny sitä netistä nopeella googlella. Nimim. Dpo9 plussasin sillä vaikka muut testit vasta haamuili 😉
 
Viikko digi antaa 10 miu tuloksen 1-2 vaikka paketti väittää sen olevan 25miu, se lukee siinä taulukossa, joka on pakkaulksen sisällä. En vaan löytäny sitä netistä nopeella googlella. Nimim. Dpo9 plussasin sillä vaikka muut testit vasta haamuili 😉
Okei, hyvä tietää, kiitos selvennyksestä :thumbs-up::smiling-eyes: Oon ihmetelly ku täällä siitä puhutaan kymppinä, vaikka kaikkialla lukee sitä 25:ta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Yhden semmosen testin tein esikoisesta ja silloin en sitä tarkemmin tutkinut, kun oli pää muutenkin pyörällä kaikesta uudesta :rolling:
 
@Däumeline kuitenkin tässä clearbluen taulukossa jossa arvot minkä tuloksen saa milläkin hcg-määrällä, sanotaan että 1-2 tulee jo hcg-arvolla 10 🤷‍♀️

@LiSu toikin voi selittää negan, että ei oo aamun ekasta tehty.

Vahvistan kemiallisen perusteella tuon taulukon!

Mulla oli menkat n. viikon myöhässä, kun 10 herkkyyden puikoissa (CB early ja apteekin ultra muistaakseni) piirtyi hyvin haaleaa viivaa. Siirryin herkkiin, koska RFSU liuskat negoja, mutta hyvin säännöllisiä menkkoja ei kuulunut ja tissitkin alkoivat tuntua oudolta.

Aamupissasta digistä tuloksena Raskaana 1-2 viikkoa ja samana iltapäivänä verikoe, missä HCG vain 12.

Vuoto alkoi tietysti verikoetta seuraavana päivänä, kun juuri vasta alkoi uskoa, että ohhoh tässä ollaankin raskaana. :) Neuvola vahvisti, että arvon olisi pitänyt olla jo paljon enemmän.
 
IMG_20230131_064854.jpg


Tämän aamun pregcheck testi. Olen tehnyt näitä kymmeniä vuosien ajan, enkä ole koskaan saanut tällaista tulosta. Onko tämä viivan paikka vai haamu?
 
Hei, miten teillä on raskaustestien viivat vahvistuneet? En kehdannut tätä kysellä tuolla raskaaksi 2023 keskustelussa enää. Itse ajattelin että ovis olisi oireiden (limat ja jomot) ja testin perusteella ollut 16.1. mutta on mahdollista että ovis on ollut tuolla viikolla aikaisemmin. Tässä kuvassa mulla on oletettavasti alhaalta ylöspäin dpot 10, 11 & 12 ja viiva on tummunut todella nopeasti! Testinä bc. Taustalla varhainen km viime kuussa, josta vuoto alkoi spontaanisti.
 

Liitteet

  • IMG_20230301_065132.jpg
    IMG_20230301_065132.jpg
    2 MB · Katsottu: 130
Hei, miten teillä on raskaustestien viivat vahvistuneet? En kehdannut tätä kysellä tuolla raskaaksi 2023 keskustelussa enää. Itse ajattelin että ovis olisi oireiden (limat ja jomot) ja testin perusteella ollut 16.1. mutta on mahdollista että ovis on ollut tuolla viikolla aikaisemmin. Tässä kuvassa mulla on oletettavasti alhaalta ylöspäin dpot 10, 11 & 12 ja viiva on tummunut todella nopeasti! Testinä bc. Taustalla varhainen km viime kuussa, josta vuoto alkoi spontaanisti.
Musta on kauniisti vahvistuneet viivat 😊
 
Hei, miten teillä on raskaustestien viivat vahvistuneet? En kehdannut tätä kysellä tuolla raskaaksi 2023 keskustelussa enää. Itse ajattelin että ovis olisi oireiden (limat ja jomot) ja testin perusteella ollut 16.1. mutta on mahdollista että ovis on ollut tuolla viikolla aikaisemmin. Tässä kuvassa mulla on oletettavasti alhaalta ylöspäin dpot 10, 11 & 12 ja viiva on tummunut todella nopeasti! Testinä bc. Taustalla varhainen km viime kuussa, josta vuoto alkoi spontaanisti.

Hienosti vahvistuneet sinulla! Kyllä se plussa on ☺️
Itsellä vahvistui vasta 5pvä uudesta kierrosta. Niukkaa tiputtelua alussa, testit negaa. Kunnes alkoivat pikkuhiljaa vahvistumaan. Myöhemmin selvinnyt, että ovis ollut eri ajankohtana kuin aikaisemmin (en tuolloin testannut ovista).

Itsellä oli keväällä -22 oireeton kkm 12+0 vkolla. Joten epäusko oli aikamoinen kun plussa viimein syksynä piirtyi.


// Ketju lukittu ettei ole kahta samannimistä samalla osastolla. Jatketaan testien katselua tässä ketjussa. 😊

-Ylläpito
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top