Plussa vai ei?

@Maicy kyllä siinä jotain näkyy mielestäni. Mulla myös samainen dpo9 ehkä ja äsken tein tälläisen testin, tosin alle tunnin pidätyksestä. Viime kuisen kemiallisen jälkeen en kyllä uskalla innostua enkä tiedä sainko kuvaan mitään, silmällä erottuu selkeämmin jotain. Mitä mieltä?
Kyllä tuosa sun testissä mun silmiin on selkeä viiva :red-heart: Mikä testi tuo on? Onko herkkä vai joku perus?

Tänään tälläinen. Silmällä näkyy joku haamulainen ja jos muokkailen kontrastia tulee hieman selvemmin. Ainakin juuri siihen kohtaan mihin plussa tulee mutta sitten kun zoomaan kuvaa lähemmäs mitään ei näy..
eilen tehty sama testi. Se oli kyllä aivan vitivalkoinen että siinä etä tälläistä haamujen esiäitiä näkynyt. Vielä olis 6 päivää menkkoihin. Mitä raati on mieltä?
Viime kierrosta varhainen keskenmeno 5+ viikolla :(.
Ainiin ja nyt kahden päivän ajan ollut nipistelyä- vihlaisuja jotka ehkä sopisi kiinnittymiseen sekä Eilen pyyhintä vuoto kerran..

Liitteet

• IMG_5619.jpeg
    IMG_5619.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 74
@Maicy kyllä siinä jotain näkyy mielestäni. Mulla myös samainen dpo9 ehkä ja äsken tein tälläisen testin, tosin alle tunnin pidätyksestä. Viime kuisen kemiallisen jälkeen en kyllä uskalla innostua enkä tiedä sainko kuvaan mitään, silmällä erottuu selkeämmin jotain. Mitä mieltä?
Näkyy toinen viiva ja varmasti olisi vahvempi pidemmällä pidätysajalla! 🥳😍

Tänään tälläinen. Silmällä näkyy joku haamulainen ja jos muokkailen kontrastia tulee hieman selvemmin. Ainakin juuri siihen kohtaan mihin plussa tulee mutta sitten kun zoomaan kuvaa lähemmäs mitään ei näy..
eilen tehty sama testi. Se oli kyllä aivan vitivalkoinen että siinä etä tälläistä haamujen esiäitiä näkynyt. Vielä olis 6 päivää menkkoihin. Mitä raati on mieltä?
Ainiin ja nyt kahden päivän ajan ollut nipistelyä- vihlaisuja jotka ehkä sopisi kiinnittymiseen sekä Eilen pyyhintä vuoto kerran..
Mä en saa tässä kuvassa selvää onko toinen viiva vai ei 🤔 Ja toki näissä testeissä on tärkeää, että on värillinen toinen viiva eikä harmaa, koska viivanpaikka voi näkyä. Lukee minusta ohjeissakin nykyään, että vain värillinen toinen viiva on positiivinen.
Toivottavasti viiva vahvistuu ja on plussa! 🥹🤞

@Iltatähtikö nyt en ole varma saako tuota auki, voiko niin näkyä paremmin?
Ihmetyttää jos esim muokkaan kuvan mustavalkoiseksi ja lisäilen kontrastia, siinä on jo melko selkeä viiva/ tummentuma. Silmällä ensin en nähnyt mitään mutta kun pyörittelin testiä hetken päästä- jossain valossa näkyi kyllä haamujenhaamu.
Onko kellään kokemusta minkä aikaa mennyt kiinnittymisestä että näkynyt herkässä testissä? Mietin kovasti noita viimepäivien tuntemuksia jotka tunnistan plussakierrosta samanmoisiksi kuin kiinnittyminen. Silloin odotin rauhassa ja testasin vasta 6 päivän päästä jolloin ei herkkään testiin selkeä haamu..

Mä en saa tässä kuvassa selvää onko toinen viiva vai ei 🤔 Ja toki näissä testeissä on tärkeää, että on värillinen toinen viiva eikä harmaa, koska viivanpaikka voi näkyä. Lukee minusta ohjeissakin nykyään, että vain värillinen toinen viiva on positiivinen.
Toivottavasti viiva vahvistuu ja on plussa! 🥹🤞
Joo toki punertava ei kyllä ole vaikka millä laseilla katselisi… mutta minusta ei myöskään ns valkoinen viivanpaikka. Ja tosiaan kun vertaan eiliseen niin eilinen on aivan vitivalkoinen, tässä on joku tummentuma..
Ei tässä vissiin auta kuin odottaa ja testata uudestaan huomenna 😵‍💫

Ihmetyttää jos esim muokkaan kuvan mustavalkoiseksi ja lisäilen kontrastia, siinä on jo melko selkeä viiva/ tummentuma. Silmällä ensin en nähnyt mitään mutta kun pyörittelin testiä hetken päästä- jossain valossa näkyi kyllä haamujenhaamu.
Onko kellään kokemusta minkä aikaa mennyt kiinnittymisestä että näkynyt herkässä testissä? Mietin kovasti noita viimepäivien tuntemuksia jotka tunnistan plussakierrosta samanmoisiksi kuin kiinnittyminen. Silloin odotin rauhassa ja testasin vasta 6 päivän päästä jolloin ei herkkään testiin selkeä haamu..
Siis sulla taitaa olla sama rfsun testi, mä avaan sen pois kotelosta niin näkyy, mullakaan ei kuvatessa muovin kanssa näkynyt yhtään mitään! Pidän niin peukut että päästään edelleen odotus puolelle molemmat❤️

Joo toki punertava ei kyllä ole vaikka millä laseilla katselisi… mutta minusta ei myöskään ns valkoinen viivanpaikka. Ja tosiaan kun vertaan eiliseen niin eilinen on aivan vitivalkoinen, tässä on joku tummentuma..
Ei tässä vissiin auta kuin odottaa ja testata uudestaan huomenna 😵‍💫
Joo nämä testit on tunnettuja siitä, että antavat tosi räikeitä toisia viivoja vaikka on vain viivanpaikka 🙄 Eli ei ole valkoinen vaan ihan selkeä toinen viiva näkyy.
Mutta jos on tosiaan plussan alku, niin se vahvistuu ja tulee varmasti selkeämpi värillinen viiva! 🥳 Toivottavasti huomenna jo olisi selvempi 🤞😍

Olisikohan mulla dpo 7 ollut alamaha nippailuja ja sitten dpo 9 oli jo tosi menkkamaista tunnetta ja rinnat hyvin arat. Dpo 10 sain pregcheck testiin sitten haamulaisen aamupissasta vaikka ei ole herkkä testi ja samana päivänä tunnin pidätyksellä herkkäänkin. 😊 Dpo 11 tein sitten sen herkän digin mihin tuli teksti raskaana.

Moikka tänne….oli ihan heti pakko tulla kurkkiin kuvaasi 😅
Ihan selvä haalea toinen viiva näkyy jeeeee 🙏🙏❤️
Mutta ei iloita vielä liikoja…..vaan varovasti hypitään onnesta 😊😊
Huomenna vaan uusi testi. Mutta kyllähän toi selvältä plussalla näyttää.

Heippa kaikille 😊
Nopeasti nyt tällä kertaa vain laitan omaa napaani ( anteeksi 🙈). Perehdyn paremmalla ajalla muidenkin kuulumisiin.

Olen jo iällä pilattu kuuden lapsen äiti. Nuorin on 15-vuotias ja vuosi sitten iski kova vauvakuume ja Iltatähden yritys alkoi.
Kuopuksen jälkeen en enään uskaltanut edes ajatella uutta raskautta, kun minä ja kuopus molemmat olimme hengenvaarassa. Minulla irtosi yllättäen istukka ja kuopus syntyi keskosena monien traagisten tilanteiden jälkeen. Mutta lopulta onneksi kaikki päättyi hyvin.
No….vuosien jälkeen sitten traumat ovat hävinneet ja yritämme siis vauvaa ❤️

Olen tässä vuoden aikana raskautunut muutaman kerran, mutta olen saanut varhaisen keskenmenon. Nuorena ei tällaista ongelmaa ollut.
Tässä keväällä sain kolmannen varhaisen keskenmenon emmekä sitten saaneetkaan jouluvauvaa 😢

Ekat menkat keskenmenon jälkeen tuli 14.6. eli nyt mennään kp 26.
Tänä aamuna tein testin ja heikko viiva siinä kai näkyy.
Pissa oli rakossa vain tunnin, kun olen nyt muutamana yönä avannut vessassa. En ymmärrä.
Teen huomenna aamulla uuden testin, niin näkee onko viivaa vai ei.
En todellakaan iloitse tmv koska pelkään, että jos olisinkin raskaana, niin taas se kuitenkin menisi kesken. Ikää jo sen verran.
Mutta tietysti sydämestäni toivon, että vielä tämä onnistuisi.

Kaikille lähetän plussatuulia sekä onnensäteitä 🙏❤️❤️

Liitteet

• IMG_5511.jpeg
    IMG_5511.jpeg
    317.1 KB · Katsottu: 13
Ymmärtääkseni sun pitää liittyä sinne lasketun ajan tammikuiset 2026 salaiseen ryhmään jos sen haluaa. Sitä varten pitää eka siellä osiossa julkisella puolella kirjoitella ja täyttää kriteerit (ohjeet sieltä löytyy). En tiedä miten näin kun on jo ko ajankohta mennyt, onnistuuko sinne vielä liittyä.
Okei! Kiitos vastauksista. Noista on ollut vaan kiva seurata jos sattuu saman ikäsiä lapsia olemaan ja samalla ikäerolla tulemaan☺️ Ajattelin että olis ollu jossain statuksessa joku paikka mihin voi ite kirjottaa ton🙈 Ihan ummikkona täällä

Mun silmiini ei osu toista viivaa, vaikka kuinka tihrustan 😬
Mutta olet ajoissa jo testaillut, niin ei varmaan vielä näytäkään vaikka olisitkin raskaana ?
Uutta testiä vain peliin 👍😊

Takaisin