Plussa vai ei?

Mies tulikin ajoissa töistä, kun olin ottamassa kuvaa. 🤣 Sain sen kuvan otettua salassa onneksi just ja just, miehelle en vielä kertonut että tein testejä tänään ja sain hailuroita. No nyt mies alkoi treenaamaan olohuoneessa ja itse oon makkarissa nyt.

View attachment 156198

Niin ja miehelle kerron kyllä, mutta vasta huomenna, kun meidän tapaamisen toinen vuosipäivä. Mietin vielä miten kertoisin. Viimeksi vaan lätkäsin tuollaisen samanlaisen digi testin hänen eteensä sängyssä kun makoiltiin illalla. 😅

Tekisi mieli sanoa jotain negatiivista, mutta pidän nyt suuni kiinni negatiivisista asioista. 😕 Ainakin nyt...
Voi ihanaa! Onnea, tarrasukkia, vauvaliimaa, kaikki sormet ja varpaat ristiin et nyt tämä pysyisi matkassa!!! 😍❤️

Mies tulikin ajoissa töistä, kun olin ottamassa kuvaa. 🤣 Sain sen kuvan otettua salassa onneksi just ja just, miehelle en vielä kertonut että tein testejä tänään ja sain hailuroita. No nyt mies alkoi treenaamaan olohuoneessa ja itse oon makkarissa nyt.

View attachment 156198

Niin ja miehelle kerron kyllä, mutta vasta huomenna, kun meidän tapaamisen toinen vuosipäivä. Mietin vielä miten kertoisin. Viimeksi vaan lätkäsin tuollaisen samanlaisen digi testin hänen eteensä sängyssä kun makoiltiin illalla. 😅

Tekisi mieli sanoa jotain negatiivista, mutta pidän nyt suuni kiinni negatiivisista asioista. 😕 Ainakin nyt...
Eikä ihan mahtavaa!!!! Paljon onnea ja hirveesti vauvaliimaa 🥹🩷😍 Nyt vaan positiivisia ajatuksia paljon ja koitat nauttia, vaikka tiedän, että pelottaa, kun ei oo raskaudet mennyt hyvin! 🥺 Mutta jospa tällä kertaa!🤞🥰

Ja ihanan lahjan saat antaa miehelle huomenna! 🥳

Kiitos kaikille onnitteluista, vaikea vaan oikeasti uskoa... 🫣 Tai uskon että oon raskaana ainakin tällä hetkellä, mutta luottaa että kaikki menisi hyvin niin sitä vaikea uskoa. Meinasin nyt testata vielä huomenna aamulla kun tämän päiväinen apteekin testi ei ollut aamulla tehty ja sitten testaan parin päivän välein. Eli huomisen jälkeen torstaina...

View attachment 156198

Kaliiiii 🥰🥰🥰🥰🥰 Onnea 😍😍😍😍😍

Kiitos kaikille onnitteluista, vaikea vaan oikeasti uskoa... 🫣 Tai uskon että oon raskaana ainakin tällä hetkellä, mutta luottaa että kaikki menisi hyvin niin sitä vaikea uskoa. Meinasin nyt testata vielä huomenna aamulla kun tämän päiväinen apteekin testi ei ollut aamulla tehty ja sitten testaan parin päivän välein. Eli huomisen jälkeen torstaina...
Varovaiset onnittelut @Kali! ❤️❤️ Voin kuvitella miltä plussan näkeminen sinusta tuntuu. Toivon hartaasti että tällä kertaa olisi pysyvä plussa ja teillä menisi loppuun asti kaikki hyvin 🫶🏻🌈✨

@Kali Nyt tsemppiä, kärsivällisyyttä ja erityisesti tarrasukkia. Toivon hartaasti, että tämä kerta jäisi nyt tiukasti matkaan ja tulee syliin asti. ❤️

No ainakin nyt ei testiä ottaa tuosta pois, että näkyy jotain. 🤔 Katsotaan onko vahvistunut torstaihin mennessä. Vähän pelottaa, koska lämmöt laskusuunnassa. 😭

3626.jpg

@Kali paljon, PALJON onnea plussasta! 😍😍🥳 Mulla on fiilis, että tässä on jotain erilaista ja että nyt raskaus menee loppuun asti. Ja sitä myös toivon teille ihan toooooodella paljon✨🤞🏼

Takaisin