Plussa vai ei?

Kattokaas nyt muutkin toisilla silmillä, näkyykö tässä mitään? 🧐😅 Hailura haamu vai viivanpaikka? Vai onko mulla vaan liian vahvat viivarillit nenällä 🥲 Nää testit on markkinoiden varmaan huonoimpia mut tähän mennessä tehnyt muutamat on olleet aivan vitivalkeita ilman viivanpaikkojakaan. Nyt tehty muutaman tunnin pidätyksellä illalla, on vihlonu tänään sen verran vattaa että ihan mielenkiinnosta testasin toistamiseen. Dpo 11 siis menossa.
Näen selkeän haamun! Kunpa olis oikea eikä virheellinen. 😍

Kattokaas nyt muutkin toisilla silmillä, näkyykö tässä mitään? 🧐😅 Hailura haamu vai viivanpaikka? Vai onko mulla vaan liian vahvat viivarillit nenällä 🥲 Nää testit on markkinoiden varmaan huonoimpia mut tähän mennessä tehnyt muutamat on olleet aivan vitivalkeita ilman viivanpaikkojakaan. Nyt tehty muutaman tunnin pidätyksellä illalla, on vihlonu tänään sen verran vattaa että ihan mielenkiinnosta testasin toistamiseen. Dpo 11 siis menossa.
Kyllä siellä haamulainen näkyy ☺️ Itse kans käytän näitä testejä vaikka ovatkin siitä huonoimmasta päästä, mutta kyllä mulla negat on olleet paria poikkeusta lukuunottamatta vitivalkeita.

IMG_9750.jpeg
Tämmöisen testin tein itse kesällä oletettavasti dpo8/9. Kovin varhaiset päivät sai epäilemään enemmänkin viallista testiä kuin oikeaa plussaa. Seuraavana päivänä testi olikin vitivalkea ja menkat alkoi päivän pari myöhemmin kuin yleensä. Kyseessä oli ehkä kemiallinen/kiinnittymisyritys tai sitten testi oli viallinen, mutta koskaan en tosiaan ole muuten tämmöistä viivaa testiin saanut. Pidetään sormet ristissä että sulla olisi pysyvä plussa 🤞

Näkyy ja toivottavasti on oikea haamulainen! 🙏 Näihin tosiaan tälläsiä tullut ainakin itellä, kun ei ole ollut raskaana ja sit kun olin raskaana en saanut viivaa ollenkaan dpo10 vaikka Pregcheck oli jo plussa 😂 Eli toinen testi jos ois testata kylkeen voisi saada vahvistuksen nopeasti, kun nämä ei kauhean nopeasti näytä välttämättä edes vahvistumista. 😊

Nää jo laitoinki tonne toiselle foorumille mutta laitetaan nää nyt vielä tänne ihmeteltäväksi. Mitä ootte mieltä näänkö ihan omiani vai onko näissä jotain?

View attachment 154579

View attachment 154580View attachment 154581
View attachment 154582
Mun silmään näyttää kans viivanpaikoilta 🫣 ja sanoisin, että jos alemmassa olisi oikea haamu, niin herkässä pitäisi olla jo selkeä viiva, kun ovat tosiaan eri herkkyyksillä. 🤔 Ja nuo punaiset ei tosiaan näytä kauheen ajoissa plussaa, jos vertaa vaikka pregcheck testiin.
Mutta siis mahollista on, että vahvistuu vielä selväksi plussaksi nuo ja sitä toivotaan! 🙏🥰

Näkyy ja toivottavasti on oikea haamulainen! 🙏 Näihin tosiaan tälläsiä tullut ainakin itellä, kun ei ole ollut raskaana ja sit kun olin raskaana en saanut viivaa ollenkaan dpo10 vaikka Pregcheck oli jo plussa 😂 Eli toinen testi jos ois testata kylkeen voisi saada vahvistuksen nopeasti, kun nämä ei kauhean nopeasti näytä välttämättä edes vahvistumista. 😊
Juu pc:n ostin eilen, ajattelin huomenna sen tehdä 🤞😊

HUOM, kuvassa on vanha testi.

1000051214.jpg

Tekee mieli jakaa tää tännekin. Oli syys-lokakuun vaihde vuonna 2022. Olin lähes puolitoista viikkoa reissussa ja reissun aikana tein raskaustestin... Okei, parikin. Eka oli omiin silmiin aivan valkoinen. Tokassa näkyi valoa vasten hailura, mutta ei se jäänyt edes kameraan ja aattelin, että toiveviiva omissa silmissä. Tää oli sit kolmas, jonka viikon aikana tein ja tässä koin näkeväni jo viivan selvemmin. Digin tein vielä sit kun pääsin kotiin.

Nyt oltiin sit lasten kanssa reissussa ja testi tuli vastaan laukun sivutaskun pussukan pohjalta. Olin sen sinne silloin reissussa tunkenut. Siinä nyt sit on samassa kuvassa ensimmäiset merkit neidistämme ja taustalla neiti unilla. Niin siitä halurasta viivasta tuli jotain todella konkreettista ❤️

Tässä näkyy ihan selkeä haamu 😍 Tarrasukkia!!

Minulla oli tällainen haamulainen juuri näissä testeissä ja se joko oli kiinnittymisyritys tai sitten virheellinen testi. Toivotaan että tämä olisi oikea plussa ♥️
Kävi juuri näin kuin minullekkin. Hämmentävintä oli että edeltävänä päivänä ei ollut mitään, seuraavana tämä haamulainen ja sitä seuraavana ei taas yhtikäs mitään. Nämä testit taitaa jatkossa jäädä kaupan hyllylle. 🧐 Muutenkin ehkä kummallisin kierto ollut tämä mitä muistan. Eilen ja edellispäivänä oli runsaasti menkkakramppeja ja ehkä 4h pientä vuotoa (menkkojen ei siis pitäisi vielä alkaa) ja joka loppui tosi lyhyeen ja nyt taas ei mitään ja testit senkun negailee eli eiköhän se ole vain kroppa joka sekoilee. Noh, torstaina pitäisi alkaa kuukautiset niin katsellaan jos seuraava kierto olisi edes järkevämpi.

Muokattu viimeksi:
Apuja ovulaatiotestien tulkintaan?
En oo oikein koskaan saanut vahvoja viivoja ovistesteihin, ja nyt yritin taas. Olikohan mun lh-piikki eilen? Se oli selkeästi tummempi kuin edellinen tai tän päiväinen, mutta tosi haalea toki silti. Olis pitänyt varmaan illalla testata uusiks, mutta unohdin..
Vasta selkeästi ovislimoja nyt illalla, eilen lähinnä vetistä. Olisikohan ovis ollut tänään tai vasta tulossa? Harrastettiin kyllä nyt illalla seksiä mutta mietin ehtikö se.. edellinen kerta oli jo sunnuntaina.. 😬

Liitteet

• Screenshot_20260402_214243_Premom.jpg
    Screenshot_20260402_214243_Premom.jpg
    118.9 KB · Katsottu: 23
Täällä jännitellään kun menkat on myöhässä 3 päivää! Tänään tein testin ja omaan silmään siinä näkyisi haamu, mutta mitäs te olette mieltä? :D

Liitteet

• IMG_20260402_142919.jpg
    IMG_20260402_142919.jpg
    719.5 KB · Katsottu: 20
Takaisin