Minninnii
Oman äänensä löytänyt
Mä näen siinä kyllä hailuraisen haamunMitä sanotte tästä onko vaan vp?
Pakko tulla täältä sivusta huutelemaan, kun monet pähkäilee varmasti syystäkin ns vääriä positiivisia, että mulla on itselläni takana lähes 20vuotta lapsettomuutta. Testejä on tehty sen aikana PALJON ja ikinä koskaan en oo saanut edes minkään valtakunnan viivanpaikkaa mihinkään testiin ilman, että olisin ollut raskaana eli ilmeisesti toisilla ne antaa jostain syystä herkemmin niitä vääriä positiivisia tai sitten kyse on siitä, että siellä on ollut joku kiinnittymisyritys, joka on mennyt mönkään heti alkutekijöissään. Itellä ei siis ole takana kuin tämä nykyinen raskaus sekä viime keväänä keskenmennyt raskaus ja näitä lukuunottamatta testit olleet aina täysin tyylipuhtaita negoja.
Ite sain tästä raskaudesta juurikin tuohon "pahamaineiseen" rfsun herkkään kaikkien haamujen esiäidin dpo9/10 vajaan parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta ja seuraavana päivänä se oli jo pregcheckillä ihan selkeä vaaleanpunainen viiva, vaikkei mitenkään kirkuvan punainen kuitenkaan ja sekin vajaan parin tunnin pidätyksellä.
HCG tasot nousee myös yksilöllisesti, mulla esim tästä raskaudesta oli HCG huimat 3200 ja rapiat 4+6/5+0, ku verikoe otettiin ja yksi vauva masussa vaan luurailee