Plussa vai ei?

@hosulijasosuli Hyvin näkyy siellä pientä viivaa. Ihanaa. ❤️ Onnea ja toivotaan, että viivat vahvistuu. 🤩

Ite olin tosiaan päättänyt, et testaan ekan kerran nyt tänään dpo 10 ja ihan negaa kyllä. Ihan täysin en kuitenkaan oo vielä menettänyt toivoani, koska ei nää kummatkaan testit oo herkkiä. Toinen on siis toi Pregcheck ja siinä mielestäni näkyy viivanpaikka tjtn hassua. Mitä ootte mieltä? Sofi taas on ihan täysin puhdas nega, mutta... Keskenmenon jälkeen olin saanut jo sillä negatiivisen tuloksen ja noin viikon kuluttua siitä verikokeessa oli hcg kuitenkin viel n. 15.

Ehkä kokeilen uudestaan jo huomenna tai sitten vasta ylihuomenna dpo 12.
Pregcheckissä näkyy jotain eli hyvin voi olla plussan alku!🤔😍 Parin päivän päästä luulisi ainakin olevan jo selvempi viiva, jos olet raskaana! 🙏

Hyvin on vahvistunut! Mäkin testaisin varmasti joka päivä. Kannattaa kuitenkin ajoittaa testit niin, että testaa joka päivä samaan aikaan samalla pidätyksellä (käytännössä siis aamupissa) niin ei iske paniikki, jos viiva ei olekaan vahvistunut. Jos on laimeampi pissa niin se voi vaikuttaa viivan vahvuuteen.

Nyt koetat pitää hermot kurissa ja koeta iloita raskaudesta! Epävarmuus kuuluu raskauteen ja äitiyteen, sen kanssa on opittava elämään, jotta ei lyyhisty pelkojen alle. Todennäköisesti kaikki menee kuitenkin hyvin ja monia ongelmia voidaan nykylääketieteellä hoitaa. 😊❤️

No minusta kans näyttää vahvemmalta kuin eilen, illan testi oli tosiaan 1,5 tunnin pidätyksellä tehty "kokeilu" 😁 täytyy nyt vähän katsella ja kuulostella, miten testit lähtevät käyttäytymään.

On kyllä hyvin erilainen olo kuin aiemmasta, elämäni ekasta plussasta, joka tosiaan päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon (löytyi rv12+5, oli mennyt kesken rv8+4). Selvästi tässä nyt jännittää enemmän, kun viimeksi oli kuitenkin uuden edessä jotenkin.. huolettomampi. Mutta ei se auta itku markkinoilla, täytyy ottaa päivä kerrallaan ja katsoa, mihin se riittää🤞🏻🤞🏻

Kiitos tuesta ja tsempistä sulle ja muille @Round2❤️ ja @Tipsi89 🥺🥺❤️❤️

@hosulijasosuli Hyvin näkyy siellä pientä viivaa. Ihanaa. ❤️ Onnea ja toivotaan, että viivat vahvistuu. 🤩

Ite olin tosiaan päättänyt, et testaan ekan kerran nyt tänään dpo 10 ja ihan negaa kyllä. Ihan täysin en kuitenkaan oo vielä menettänyt toivoani, koska ei nää kummatkaan testit oo herkkiä. Toinen on siis toi Pregcheck ja siinä mielestäni näkyy viivanpaikka tjtn hassua. Mitä ootte mieltä? Sofi taas on ihan täysin puhdas nega, mutta... Keskenmenon jälkeen olin saanut jo sillä negatiivisen tuloksen ja noin viikon kuluttua siitä verikokeessa oli hcg kuitenkin viel n. 15.

Ehkä kokeilen uudestaan jo huomenna tai sitten vasta ylihuomenna dpo 12.
Oon näkevinäni noissa molemmissa kyllä haamut. 🤞

Takaisin