Plussa vai ei?

Tein sen vikan apteekin herkän testin kuljeksimasta kun heräsin aamulla, eikä siinä ole omasta mielestä kuin korkeintaan joku hailura. Kuva otettu kun testi ei ollut täysin kuiva tosin että ehkä juuri testiajan jälkeen kylläkin. Seurasin testin kuivumista pari minuuttia ja mitään ei näkynyt niin unohdin sen, ja vähän ajan päästä kävin katsomassa uudestaan muutaman minuutin päästä niin näkyi tuo hailura, en osaa sanoa oliko punertava vai ei. Ehkä vähän? Mutta....

Niin joo ja luulisi kun dpo11 että enemmän näkyisi jos oikea positiivinen viiva. 🤷‍♀️

IMG_20251229_121611_edit_109735810390637.jpg

Kivaa tosin kun mihinkään testiin en pysty luottamaan...

Tein sen vikan apteekin herkän testin kuljeksimasta kun heräsin aamulla, eikä siinä ole omasta mielestä kuin korkeintaan joku hailura. Kuva otettu kun testi ei ollut täysin kuiva tosin että ehkä juuri testiajan jälkeen kylläkin. Seurasin testin kuivumista pari minuuttia ja mitään ei näkynyt niin unohdin sen, ja vähän ajan päästä kävin katsomassa uudestaan muutaman minuutin päästä niin näkyi tuo hailura, en osaa sanoa oliko punertava vai ei. Ehkä vähän? Mutta....

Niin joo ja luulisi kun dpo11 että enemmän näkyisi jos oikea positiivinen viiva. 🤷‍♀️

View attachment 151553
On punertavaa mun silmään🧐

View attachment 151553

Minustakin tämä on plussa, omalla näytöllä ainakin selvästi punertaa

View attachment 151553

Tää on kyllä selkeämpi ku eilen. Yritä nyt saada yhteys tk tai johonkin mittaa hcg ja pyydä samalla progemittausta. Mä sain progen ihan digilääköriltä ja se maksoi mulle 49. Hän kirjoitti 5 pakettia progesteronia. Jos sulla oliskin vaikka progevajausta. Eikä mulla ole mitattu ku kerran dpo7 omakustanteisesti ja se todisti vaan että ovuloin, sain progen sillä perusteella että on ollut kkm ja kemiallinen.
Kysyin mun chatista voiko proge pitää raskautta yllä, jos se olisi menossa kesken muusta syystä niin ei kuulemma voi. On tavallista että sitä määrätään varalta . Joten jos olisin sä mä ottaisin pikapikaa nyt yhteyttä vaikka digilääkäriin. Uskon että tk ssa ne ei oo niin nopeita.

Mutta tietysti päätös sinun mitä teet. Sun taustalla vaan laittaisin itse nyt vähän rattaita nopeammin pyörimään niin voisi tää vuos saada mahdollisesti onnellisen lopun. Ei tietysti takaa mitään mutta vois olla suuremmat mahikset. Mutta eiliseen ehdottomasti viiva on vahvempi.

Tässä vielä sun testit 🥰
Taitaa olla onnittelujen paikka Kali ja niin toivon kovasti että lähtee vahvistuu ja lopputuloksena vauva syliin🥹

Liitteet

• BE86C850-8226-4124-9981-1E3DF26E8BC6.jpeg
    BE86C850-8226-4124-9981-1E3DF26E8BC6.jpeg
    892.9 KB · Katsottu: 24
  • IMG_8968.jpeg
    IMG_8968.jpeg
    260.8 KB · Katsottu: 25
Katsoin vielä testiä äsken kun täysin kuivunut, kyllä siinä jotain juu näkyy selkeämmin kuin aiemmin kun kuvaankin sain taltioitua sen. Mutta tiedä sitten?? 🤷‍♀️ Näyttää kyllä kuivuneena enemmän harmaalta kuin yhtään punertavalta omaan silmään....

789014.png

Katsoin vielä testiä äsken kun täysin kuivunut, kyllä siinä jotain juu näkyy selkeämmin kuin aiemmin kun kuvaankin sain taltioitua sen. Mutta tiedä sitten?? 🤷‍♀️ Näyttää kyllä kuivuneena enemmän harmaalta kuin yhtään punertavalta omaan silmään....

View attachment 151567
Mulla esim pregcheckin aikaiset haamut on ensin harmaita ja sit alkaa punertaa kun hcgta alkaa tulla lisää.
Voithan hakea kans muiden merkin herkkiä testejä ja kokeilla niillä mutta kunnon pidätys.

Mulla esim pregcheckin aikaiset haamut on ensin harmaita ja sit alkaa punertaa kun hcgta alkaa tulla lisää.
Voithan hakea kans muiden merkin herkkiä testejä ja kokeilla niillä mutta kunnon pidätys.
Voisi olla kyllä hyvä idea... Katsoin että rfsu herkät puikkotestit nähtävästi k-supermarketista loppu tosta viereisestä. Toisaalta ihan hyvä kun niihin luotan vielä vähemmän kun noihin apteekin herkkiin testeihin. 🤣 Tosin muita siellä ei herkkiä testejä myydäkkään, että pitää varmaan apteekissa ihan käydä. En vaan tiedä kun lähiapteekissa myydään vaan niitä herkkiä clearbluen digitestejä ja niitä clearbluen herkkiä puikkotestejä. Ja sitten taisi olla jotain clear choice herkkiä testejä ainakin ennen.... 🤔 Digiä en ainakaan viitsi ostaa vielä kun yli kympin maksaa..

Takaisin