Syssymyssy
Vauhtiin päässyt keskustelija
Hupsis tuli väärään ketjuun 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä kyllä selkeä punertava viiva! Toivottavasti vahvistuuKuivuttuaan siihen jäi tämmöinen aika haalean hailura toinen viiva.
View attachment 147821
Meinasin ehkä miehelle mainita tästä vaikka hän tuskin näkee tuota.![]()
Mun silmiin punertaaAlennuin ostamaan näitä testejä vaikkei pitäisi: onkohan tämä se RFSU:n testin kuuluisa viivanpaikka? Sain kahteen testiin peräkkäin (ilta ja aamu). Mielestäni tuo saattoi ilmestyä vasta pari minuuttia viiden minuutin odotusajan jälkeen.
Eilinen näkyi myös lasiluukun läpi, tänään vähemmän räikeää mallia (nämä kuvat siitä). Kurja ominaisuus testeissä.
Aikainen dpo, tänään käsittääkseni 9.
Alennuin ostamaan näitä testejä vaikkei pitäisi: onkohan tämä se RFSU:n testin kuuluisa viivanpaikka? Sain kahteen testiin peräkkäin (ilta ja aamu). Mielestäni tuo saattoi ilmestyä vasta pari minuuttia viiden minuutin odotusajan jälkeen.
Eilinen näkyi myös lasiluukun läpi, tänään vähemmän räikeää mallia (nämä kuvat siitä). Kurja ominaisuus testeissä.
Joo en ymmärrä itsekkään varsinkin kun oon itse nyt saanut 4 eri merkkiseen testiin toista viivaa muistuttavan kun en raskaana ole ollut.Mun silmiin punertaa
Ja oon niin hämilläni, et jollekulle tulee näihin paikkoja ku ite ei parhaalla mielikuvituksella tai millään kikkailuillakaan saa minkäänlaista näkyviin omiin testeihin, pelkkää tyhjää on![]()
Ja näen myös tuossa jotain toivottavasti sulla oikea plussa!Alennuin ostamaan näitä testejä vaikkei pitäisi: onkohan tämä se RFSU:n testin kuuluisa viivanpaikka? Sain kahteen testiin peräkkäin (ilta ja aamu). Mielestäni tuo saattoi ilmestyä vasta pari minuuttia viiden minuutin odotusajan jälkeen.
Hmmm en tiiä onko tuo varjo vai joku reuna minne on voinut väri "kerääntyä", mutta on tosiaan väärässä kohdassa ollakseen testiviivaNonii täälläki nyt hulluus iskee.
Mulla tää rfsu early, tän päivän toinenjos näätte tuota niin onks se varjo (ei Ehkö edes viivaksi voi kutsua) liian vasemmalla verrattuna näihin muiden testeihin? Ja tuleeko viivanpaikkoihin kun kääntää negatiiviksi niin väri?
Mulla viivalasit niin en oikein luota itseeni
Kaikki on yksi ja sama testi.
Jälkimmäinen voi olla jo posikin, riippuen piikin nopeudesta. Mut vähintään varmaan seuraava testi sitten on.Ovistestit. Kellotus meni mönkään. Eka otettu lähempänä 5 min testiaikaa (vähän ennen luultavast), toka yli 5 min testiajan jälkeen mut max 10 min sisällä. Eiks nää ole viittä vaille posi mut ei ihan vielä?
Joo kyllä nää ovistestikuvat mulle posiksi kelpaisi! Toki en oo raskaaksi tullut eli en tiiä miten mönkään tulkitsen näitäOvistestit. Kellotus meni mönkään. Eka otettu lähempänä 5 min testiaikaa (vähän ennen luultavast), toka yli 5 min testiajan jälkeen mut max 10 min sisällä. Eiks nää ole viittä vaille posi mut ei ihan vielä?
Nään kans viivan! Mut oon joskus saanut tällaiseen testiin kans yhtä selkeän viivan (muihin ei) eikä ollut raskaus. Tiedä häntätässä viel toine toises ei näy viivaa mutta toises ehkä haaleeView attachment 147862
Näen kyllä alemmassa jotain mutta itsellä näkynyt samankaltainen viiva kun raskaana en ollut. Ja lukenut muilta samanlaisia kokemuksia täällä. Ehkä testaisin toisen merkkisellä? Ja toivottavasti olisi selkeämpi.tässä viel toine toises ei näy viivaa mutta toises ehkä haaleeView attachment 147862
nii mää en tiiä tein ton ylemmän eilen eikä näy mitää ja alemman tänää aamullaNäen kyllä alemmassa jotain mutta itsellä näkynyt samankaltainen viiva kun raskaana en ollut. Ja lukenut muilta samanlaisia kokemuksia täällä. Ehkä testaisin toisen merkkisellä? Ja toivottavasti olisi selkeämpi.![]()