Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joku siinä kyllä munkin silmään näkyyTälläinen tuli rfsun herkkään(vai näkeekö kukaan muu mitään?
) pc ja normi rfsu näyttää negaa.
Kävin tänään myös hcg verikokeessa, mutta tulos tulee vasta huomenna iltapäivällä![]()
Hcg <2.5...Tälläinen tuli rfsun herkkään(vai näkeekö kukaan muu mitään?
) pc ja normi rfsu näyttää negaa.
Kävin tänään myös hcg verikokeessa, mutta tulos tulee vasta huomenna iltapäivällä![]()
Kyllä näkyy jotain munkin silmäänMinäkin tulenDpo 10: Näkyy kun suurentaa muttei siinä minusta väriä ole. Apteekin oma testi ajalla. Mutta testin kuivuttua ei näy juuri mitään, antoiko kuitenkin vain viivanpaikan...
Muoks. Tein uuden testin n. 3h pidätyksellä apteekin herkällä, joka näytti negatiivista joten noihin apteekin testeihin voi näköjään tulla vääriä viivoja.
Voi eiHcg 2.8...![]()

Mä en näistä testeistä osaa sanoa kun ei ole itsellä kokemusta, mutta nään kyllä hailurat molemmissa testeissä!Uusi täällä hei!olen vuosien mittaan lukenut tämänkin ketjun ainakin kerran kokonaan läpi kun jännäilin esikoisen haamuja ja parin kuukauden takaista keskenmenoon päättynyttä raskautta. Mutta nyt! Onko tämäkin vielä virheellinen plussa kun kuivuneena on näin selvät viivat?? Mukana myös ylempänä tuo testiajan haalea viiva jota tässä kuvassa ei edes oikeastaan näe kun on aika huono kuva ja Pregcheckin mitätön haamu/viivanpaikka jonka takia piti myös herkkä testi sitten tehdä
View attachment 145919View attachment 145918
Nään molemmissa hailurat. Jospa vahvistuisiUusi täällä hei!olen vuosien mittaan lukenut tämänkin ketjun ainakin kerran kokonaan läpi kun jännäilin esikoisen haamuja ja parin kuukauden takaista keskenmenoon päättynyttä raskautta. Mutta nyt! Onko tämäkin vielä virheellinen plussa kun kuivuneena on näin selvät viivat?? Mukana myös ylempänä tuo testiajan haalea viiva jota tässä kuvassa ei edes oikeastaan näe kun on aika huono kuva ja Pregcheckin mitätön haamu/viivanpaikka jonka takia piti myös herkkä testi sitten tehdä
Katsoin tarkemmin kuvaa, tuo lh testi on negatiivinen. Mikä kp on menossa? Ja olit jo kerran oviksen plussannu?Mitäs nyt? Dpo10, r testissä en nää mitään mutta ovistesti melkein positiivinen. Kirkas lima ja koko alavatsa oli kipeä aamulla. Ovulaatiossa mulla on toispuoleinen kipu. Ja tää lima loppukierrossa EI ole tavallista mulle. Vieläkö pidän toivoa yllä vai tuleeko mulla toinen ovulaatio vai mitä ihmettä![]()
On nega mut melkein positiivinen. Nyt kp21 ja sain ovulaatiotestistä positiivisen kp10. Ja km jälkeen ei vielä menkkoja tullut. No niin kauan kun ei tuukkaan niin toivoa onKatsoin tarkemmin kuvaa, tuo lh testi on negatiivinen. Mikä kp on menossa? Ja olit jo kerran oviksen plussannu?
Teitkö negatiivisen raskaustestin km jälkeen? Että voiko olla et ovistesti reagoi hcg silloin kp 10?On nega mut melkein positiivinen. Nyt kp21 ja sain ovulaatiotestistä positiivisen kp10. Ja km jälkeen ei vielä menkkoja tullut. No niin kauan kun ei tuukkaan niin toivoa on![]()
Nuo rfsu herkät on kuuluisia viivanpaikoista mitkä muistuttaa haamulaisia. Etenkin jos tiirailee testiajan jälkeen.Uusi täällä hei!olen vuosien mittaan lukenut tämänkin ketjun ainakin kerran kokonaan läpi kun jännäilin esikoisen haamuja ja parin kuukauden takaista keskenmenoon päättynyttä raskautta. Mutta nyt! Onko tämäkin vielä virheellinen plussa kun kuivuneena on näin selvät viivat?? Mukana myös ylempänä tuo testiajan haalea viiva jota tässä kuvassa ei edes oikeastaan näe kun on aika huono kuva ja Pregcheckin mitätön haamu/viivanpaikka jonka takia piti myös herkkä testi sitten tehdä
Se ei niin herkkä oli nega minkä sairaalasta sain. Mutta tuokin voi olla mahdollista. Täytyy testailla molempia nyt jos onkin vasta ovulaatio tulossaTeitkö negatiivisen raskaustestin km jälkeen? Että voiko olla et ovistesti reagoi hcg silloin kp 10?
En tiiä onko mulla vaan hirveet viivalasit mut ihan ku jotain tossa näkisin, onko sit viivanpaikka vai haamulainen niin siitä en tiiä. Mut dpo 10 on kyllä tosi aikanen, vielä on hyvin toivoaMitäs nyt? Dpo10, r testissä en nää mitään mutta ovistesti melkein positiivinen. Kirkas lima ja koko alavatsa oli kipeä aamulla. Ovulaatiossa mulla on toispuoleinen kipu. Ja tää lima loppukierrossa EI ole tavallista mulle. Vieläkö pidän toivoa yllä vai tuleeko mulla toinen ovulaatio vai mitä ihmettä![]()
Joo ja voisin kai tunnustaa kun tiedän että en tasan ole ainoa joka testejä tihrustaa vielä tunteja jälkeenkin niin siinä on nyt kyllä ”roskishaamu”.En tiiä onko mulla vaan hirveet viivalasit mut ihan ku jotain tossa näkisin, onko sit viivanpaikka vai haamulainen niin siitä en tiiä. Mut dpo 10 on kyllä tosi aikanen, vielä on hyvin toivoa![]()
No ei toi ole vielä mitään.Joo ja voisin kai tunnustaa kun tiedän että en tasan ole ainoa joka testejä tihrustaa vielä tunteja jälkeenkin niin siinä on nyt kyllä ”roskishaamu”.
Mun selkäranka katosi jo kauan aikaa sit ja mietin miten mä selviin huomiseen testaamattaNo kai sitä voi illalla lievittää tuskaa ja uittaa yhden
Edit. Ja tapana aina katsoa tuo muokattu kans
Edit! Ja Laitetaas sit kaikki mitä tänään teinHitto mä oon sekasi
Pliis joku vertaistukea että muutki sekoaa välillä
![]()
Mä voin tunnustaa, että oon yhtä sekasin testailujen kanssaJoo ja voisin kai tunnustaa kun tiedän että en tasan ole ainoa joka testejä tihrustaa vielä tunteja jälkeenkin niin siinä on nyt kyllä ”roskishaamu”.
Mun selkäranka katosi jo kauan aikaa sit ja mietin miten mä selviin huomiseen testaamattaNo kai sitä voi illalla lievittää tuskaa ja uittaa yhden
Edit. Ja tapana aina katsoa tuo muokattu kans
Edit! Ja Laitetaas sit kaikki mitä tänään teinHitto mä oon sekasi
Pliis joku vertaistukea että muutki sekoaa välillä
![]()
ihanaa! Kuulostaa kyllä niin samaltaMä voin tunnustaa, että oon yhtä sekasin testailujen kanssaIhan liian aikasin aina testaamassa ja sitä testiä tuijotetaan eri valoissa ja monta tuntia ja ehkä vielä seuraavana päivänäkin
ja oon kans muokannu kuvia, että näkyykö sit viiva
ja musta tuntuu, että saan vähintään viivanpaikan ihan joka merkin testiin ja nekös on mut hulluks tehny
Onneks nyt tässä raskaudessa sain sit melko selkeän haamun jo dpo10, koska olin ihan hulluks jo tulossa ja dpo11 jo digiin raskaana.![]()