Plussa vai ei?

Kokeilin vuorostaan rfsu testejä mut nää kans näyttää aina jotain viivanpaikkaa nii ei ota selvää. Tänään ois dpo 11 et pitäs kyllä näkyvän jo selkeemmin. View attachment 144375
Tein juuri eilen tuon merkkisen testin itsekkin. En saanut toista viivaa, no tein kumminkin digin samaan aikaan johon tuli lukemaan raskaana. Tänään tein saman jutun ja tuollaiseen testiin ei toista viivaa tullut vaikka digissä luki raskaana. 🤔

😕
Mulla ei oo näistä testeistä kokemusta itellä, mutta mitä oon lukenu, nii esim pregcheck on antanu huomattavasti selkeämpää viivaa, kun nämä tai aikasemmin. Ja mitä nyt seuraillut näitä ketjuja, nii osalla tullut plussia vasta esim dpo14, että ei kai se kiveen kirjoitettu ole, että tässä vaiheessa tarvitsee vielä näkyä, varsinkin, jos ei ole herkkä testi. 😊
Okei. Molemmissa testeissä näkyy viivanpaikat selkeesti. Ehkä vertaan vaan edelliseen raskauteen ku sain kans tähän aikaan jo haamun. Mut voihan se olla että oiski myöhemmin esim kiinnittynyt tms. En myöskään oo tikuttanu ovista mut tuntemuksista ja lämmöistä päätellen nyt dpo 11. Pitää testata jollain toisella testillä vielä huomenna 😊

Tein juuri eilen tuon merkkisen testin itsekkin. En saanut toista viivaa, no tein kumminkin digin samaan aikaan johon tuli lukemaan raskaana. Tänään tein saman jutun ja tuollaiseen testiin ei toista viivaa tullut vaikka digissä luki raskaana. 🤔
Ompa kyllä outoa. Ehkä nuo testit jätän jatkossa kaupan hyllylle 🤔 muistelen kyllä että viime raskaudessa tolla rfsu en saanu niin tummia viivoja ikinä mitä precheck.

Mikä dpo sulla nyt menossa?

Tässä nyt just tekemäni testi. Kyllä siellä jotain näkyy mutta pitäisikö vahvistua nopeammin?
Eilen aamuna tosiaan Pregchekin puikkotestiin sain haamun 🩷
Positiivista, että jotain edes yrittää tapahtua 😇

Liitteet

• IMG20250523033901.jpg
    IMG20250523033901.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 123
Tässä nyt just tekemäni testi. Kyllä siellä jotain näkyy mutta pitäisikö vahvistua nopeammin?
Eilen aamuna tosiaan Pregchekin puikkotestiin sain haamun 🩷
Positiivista, että jotain edes yrittää tapahtua 😇
Hormonin nousu on tosi yksilöllistä ja pelkkää viivojen vahvuutta ei kannata kytätä, koska testitkin reagoi niin eri tavalla. 🤗 Toki jos ne alkaisi haalistimaan olisi eri asia.
Varmasti on vielä aikaiset päivät ja nuo viivat on siihen nähden hyviä! 🥳 Paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! 💕

Kokeilin vuorostaan rfsu testejä mut nää kans näyttää aina jotain viivanpaikkaa nii ei ota selvää. Tänään ois dpo 11 et pitäs kyllä näkyvän jo selkeemmin. View attachment 144375
Mullakin on noista rfsu:n tavallista liuskatesteistä nyt vähän huono fiilis, tein itse tuollaisen just samanlaisen eilen ja näytti negaa. Siis vaikka toissapäivänä sain sillä rfsu:n varhaisella testillä haalean viivan, jonka postasin tähän ketjuunkin, niin eilen ei sit tässä halvemmassa testissä näkynyt yhtään mitään, vaikka kuinka eri valoissa tiirasin. Ja vaikka paketti väittää, että olis 99% varma tulos siitä päivästä alkaen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa 😅 Mulla on aina ollut tosi tasainen kierto ja nyt menkat jo muutaman päivän myöhässä, että en ihan nyt luota tuohon...

Tänä aamuna tein tällaisen Clearbluen testin ja kyllä siihen toinen viiva ilmestyi 🥹 Nyt kun on jo kahteen eri testiin tullut toinen viiva, niin kai se pitää uskoa että jotain siellä on tapahtunut. Tuntuu vaan niin vaikealta uskoa jotenkin, eikä mulla ole ollut oikein mitään erityisiä oireitakaan... Vähän tavallista väsyneempi olo vain.

Liitteet

• IMG_20250523_085810804_HDR.jpg
    IMG_20250523_085810804_HDR.jpg
    323.6 KB · Katsottu: 98
Muokattu viimeksi:
Mullakin on noista rfsu:n tavallista liuskatesteistä nyt vähän huono fiilis, tein itse tuollaisen just samanlaisen eilen ja näytti negaa. Siis vaikka toissapäivänä sain sillä rfsu:n varhaisella testillä haalean viivan, jonka postasin tähän ketjuunkin, niin eilen ei sit tässä halvemmassa testissä näkynyt yhtään mitään, vaikka kuinka eri valoissa tiirasin. Ja vaikka paketti väittää, että olis 99% varma tulos siitä päivästä alkaen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa 😅 Mulla on aina ollut tosi tasainen kierto ja nyt menkat jo muutaman päivän myöhässä, että en ihan nyt luota tuohon...

Tänä aamuna tein tällaisen Clearbluen testin ja kyllä siihen toinen viiva ilmestyi 🥹 Nyt kun on jo kahteen eri testiin tullut toinen viiva, niin kai se pitää uskoa että jotain siellä on tapahtunut. Tuntuu vaan niin vaikealta uskoa jotenkin, eikä mulla ole ollut oikein mitään oireitakaan... Vähän tavallista väsyneempi olo vain.
Onkohan nuo rfsun testit sitten jotenki muuttunu huonommaksi. Mää oon joskus 6 vuotta sitten käyttäny niitä ja sillon kyllä jotain viivaa sain niihin ku olin raskaana. Tänään mulla ois kp 26/28 ja niin kellontarkka kierto ollu nyt pitkään et jos ei sunnuntaina ala niin aattelin sitten testaa. On kyllä ihan sellanen olo et menkat sieltä tulossa. Eilen illalla oli kyllä tosi kovaa palelua mut samaa ollu ennen menkkoja usein 🤔

Sulla kyllä niin selkee viiva nyt tossa et voi varmaan jo onnitella 😍 mulla kans ollu aika lievät oireet alussa aina mut viikko-pari plussauksesta alkanu voimistuun.

Muokattu viimeksi:

Tänä aamuna tein tällaisen Clearbluen testin ja kyllä siihen toinen viiva ilmestyi 🥹 Nyt kun on jo kahteen eri testiin tullut toinen viiva, niin kai se pitää uskoa että jotain siellä on tapahtunut. Tuntuu vaan niin vaikealta uskoa jotenkin, eikä mulla ole ollut oikein mitään erityisiä oireitakaan... Vähän tavallista väsyneempi olo vain.
Oon niin samassa tilanteessa sun kans! Rfsun liuska ei näytä juuri mitään mutta kolme muuta testiä on näyttänyt.
Jännittäviä aikoja ❤️

Tänään alkaneet nippailut kohdussa. Samalta tuntuu kuin edellisessä raskaudessa, joka valitettavasti päättyi rv17 kun vauva oli kuollut kohtuun 😞
Siinä raskaudessa testasin heti vahvan plussan ku menkkojen olisi pitänyt alkaa jo vajaa viikko sitten...
Siksi nyt panikoinkin näitä hailakoita viivoja, kun viimeksi oli niin vahvat.

Mut toivotaan parasta 😍😍

Ja sitten kun olen kuumeisesti lukenut ketjuja viivojen vahvistumisesta , niin sekin aiheuttaa vaan turhaa stressiä 😞
Ajattelin etten nyt ostais uusia testejä (1 pregcheck vielä kotona) vaan kattoisin vklopun yli että mikä on tilanne sitten 🥰

Oikein paljon onnea ja tarrasukkia! 😍💕

RFSUn testit eivät ole läheskään yhtä herkkiä kuin PregCheck. En myöskään muista kauheasti täällä foorumilla nähneeni, että PregCheck antaisi vääriä positiivisia. Itsellä se on ihan ykkösluottomerkki! RFSU:t jätän suosiolla kauppaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Paitsi heidän "testaa ajoissa" testi, siitä oon tykännyt malttamattomana :)

Kiitos @Omppu ja @Tipsi89 ❤️ Ja jep @Saralia kuulostaa tosiaan että aika sama tilanne siellä 😄 Toivotaan parasta ja pidetään peukkuja! Ymmärrän hyvin tuon stressin viivojen vahvistumisesta, itsekin mietin tässä just että eikö jo pitäisi olla paljon vahvempi viiva ja että miten se toinen testi voi olla vielä eilen negatiivinen... Mutta nyt kun soitin tuon tänään tekemäni testin johdosta äitiysneuvolaan, niin sieltäkin jo onniteltiin ja varattiin aikaa ensikäynnille kuukauden päähän 🥰

Tilapäinen mielenhäiriö mennä uittamaan yhtään mitään testiä 😅 viivasilmät haluaa nähdä tässä vähintään viivanpaikan livenä mut ei siinä varmaan oikeesti mitään oo 🙈

1000018399.jpg

Takaisin