Plussa vai ei?

Hei! Tartteisin kovasti tieto ja tulkinta-apua. Miulla on onestepin ovulaatio- ja raskaustesti. Raskaustestin pitäisi olla 25. Kierto on erittäin epäsäännöllinen ja pitkä. Tein äsken molemmat, koska aamulla huippasi kovasti, mikä ei ole erikoista koska matalat verenpaineet, mutta vähän se jäi vaivaamaan. Joskus onestepista saanut viivanpaikkoja, mutta voiko se olla näin hävytön? Eikö ovulaatiotestikin näyttäisi plussaa jos oisin raskaana?

Update: Liian monta testiä myöhemmin ja aamun digitestin jälkeen tämä oli ainut positiivinen testi. 😢 Ehkä viallinen tai jotain
1000049614.jpg

Muokattu viimeksi:
Jotain näkyy, mutta onko kuitenkin vaan valkoinen viivanpaikka, vai onko livenä väriä?🤔😊
Jotain siellä näkyy mut varmaan viivanpaikka vaan. Ei näy väriä. Nykyään nuissa precheckeissä aina jotain turhia viivanpaikkoja 🥺

Hei! Tartteisin kovasti tieto ja tulkinta-apua. Miulla on onestepin ovulaatio- ja raskaustesti. Raskaustestin pitäisi olla 25. Kierto on erittäin epäsäännöllinen ja pitkä. Tein äsken molemmat, koska aamulla huippasi kovasti, mikä ei ole erikoista koska matalat verenpaineet, mutta vähän se jäi vaivaamaan. Joskus onestepista saanut viivanpaikkoja, mutta voiko se olla näin hävytön? Eikö ovulaatiotestikin näyttäisi plussaa jos oisin raskaana? View attachment 144338
Nään tossa sinisessä kyllä haamun ja väriä! 🤞🏼

Mulla on ollu rfsu testejä käytössä. 🤔
Tuokin viiva maanantaina oli selkeästi vahvempi mitä esim sunnuntaina ja nyt sit jo selvästi haalea. Premomin oon niitä lataillut, toki tää oli vasta eka kerta et ehkä sekin vaatii muutaman kierron et pääsee perille. 😅
Kantsii kokeilla pregcheckejä, ne on herkempiä kuin noi rfsu:t. Sit voi kyl tulla monena päivänä plussa, mut premomin avulla sit kyl taas erottaa sen vahvimman huipun. 😊

Hei! Tartteisin kovasti tieto ja tulkinta-apua. Miulla on onestepin ovulaatio- ja raskaustesti. Raskaustestin pitäisi olla 25. Kierto on erittäin epäsäännöllinen ja pitkä. Tein äsken molemmat, koska aamulla huippasi kovasti, mikä ei ole erikoista koska matalat verenpaineet, mutta vähän se jäi vaivaamaan. Joskus onestepista saanut viivanpaikkoja, mutta voiko se olla näin hävytön? Eikö ovulaatiotestikin näyttäisi plussaa jos oisin raskaana? View attachment 144338
Näkyy kyl punertava viiva tossa raskaustestissä! Eikä ovistestit aina näytä plussaa vaikka olis raskaana. 😊

Tein toisen samanlaisen samasta pissasta ja eri pissasta ja molemmat negoja 🙄 joten en ainakaan vielä intoile enempää. Oon aika hävyttömiä viivanpaikkoja ennenki saanut, mutten ihan noin punertavaa, enkä vielä kenenkään äiti ole, joten en uskalla yhtään innostua 😁

Sinisessä näkyy minusta haamu, kun on väriä! 😍
Itse en raskauskeijun ovulaatiotestiin saanut plussaa vaikka olen raskaana (pakko oli testata mielenkiinnosta), eli se ei tarkoita ettet ole raskaana, jos se ei ole positiivinen. 🤗

Sinisessä näkyy minusta haamu, kun on väriä! 😍
Itse en raskauskeijun ovulaatiotestiin saanut plussaa vaikka olen raskaana (pakko oli testata mielenkiinnosta), eli se ei tarkoita ettet ole raskaana, jos se ei ole positiivinen. 🤗
🤩🤩 Ehkä yritän vielä ehtiä apteekkiin hakemaan aamuksi jotain parempaa testiä

Millaisia kokemuksia Raskauskeijun halvoista onestep ovistesteistä?
12.-13.5. selkeät ovisoireet, mutta testeillä en oo ovista kiinni saanut.
Testaillut ihan vaan jos sais kierrosta jotain tolkkua mut ei taida saada 😅 useissa kierroissa siis tullut selkeät oireet, mutta ei oo menkat kuitenkaan alkanut lähellekään ajallaan. Kemiallisia toki ollut osa kierroista.

Liitteet

• 1000018316.jpg
    1000018316.jpg
    666.8 KB · Katsottu: 71
Kiitos vinkistä! Pitääpä ens kiertoon hommata toista merkkiä vaihteluksi ja vertailuksi. 😅
Ajattelin jakaa tämän kuvan, kun tuli oma kokemus mieleen tuosta kirjoituksestasi 🙂 Esikoista kun yritettiin, niin otin tämän kuvan. Tässä hyvin näkyy ero RFSU ja Onestep ovistestien välillä. Alin Onestep vahva plussa (kontrolliviivaa tummempi) kun ylemmässä RFSU:ssa todella haalea viiva. Lisäksi vielä digiovistestillä plussa saatu.

Itse siirryin käyttämään tämän jälkeen Onestep testejä, niillä sain ainakin selvän ovisplussan 🙂

IMG_8004.jpeg

Muokattu viimeksi:
Ajattelin jakaa tämän kuvan, kun tuli oma kokemus mieleen tuosta kirjoituksestasi 🙂 Esikoista kun yritettiin, niin otin tämän kuvan. Tässä hyvin näkyy ero RFSU ja Onestep ovistestien välillä. Alin Onestep vahva plussa (kontrolliviivaa tummempi) kun ylemmässä RFSU:ssa todella haalea viiva. Lisäksi vielä digiovistestillä plussa saatu.

Itse siirryin käyttämään tämän jälkeen Onestep testejä, niillä sain ainakin selvän ovisplussan 🙂

View attachment 144344
Mitääää? 😲 Siis noissahan on ihan selkeä ero! 🙈 Oon ostanut noita rfsu kun niitä on ollut sopivasti marketissa ja se 14 paketissa. Mutta todellakin jatkossa jotain muuta merkkiä!
Mulla tohon rfsu tuli tosta vielä aavistuksen tummempi kontrolli, mutta ei yhtä vahva tai vahvempi.
Okei, oon ihan 😮😮😮
@salainensydän kiiiiitos 🫶🏻

En ollut tästä kierrosta nyt mitenkään erityisen huolissani vaikka tuo testi jäikin vajaaksi, mutta tämä kyllä helpottaa ajatuksia. 😅
Mulla on säännöllinen kierto ja se on nyt palautunu kohdunulkoisen raskauden jälkeen. Aavistus kisaväsymystä havaittavissa vielä sen jälkeen, niin ehkä ens kierrossa sit tikutellaan paremmalla onnella. 😄

Testaillut ihan vaan jos sais kierrosta jotain tolkkua mut ei taida saada 😅 useissa kierroissa siis tullut selkeät oireet, mutta ei oo menkat kuitenkaan alkanut lähellekään ajallaan. Kemiallisia toki ollut osa kierroista.
Itellä ei kokemusta, mut monilta kuullut täällä, et vaikea bongata ovista niillä. Väittävät olevansa herkkiä, mut eivät kyl ole. Mut poikkeuksiakin on, kuten tuossa yllä juuri. 😅

Ja jos ovisoireet oli kp12-13, niin LH-huippuhan on voinut sit olla jo kp11. Mut et vissiin sillon oo testannu?

Itellä ei kokemusta, mut monilta kuullut täällä, et vaikea bongata ovista niillä. Väittävät olevansa herkkiä, mut eivät kyl ole. Mut poikkeuksiakin on, kuten tuossa yllä juuri. 😅

Ja jos ovisoireet oli kp12-13, niin LH-huippuhan on voinut sit olla jo kp11. Mut et vissiin sillon oo testannu?
Testit tuli valitettavasti vasta kp12, kiitokset vaan postille ettei ollut perillä ennen 😅

Itellä nämä toimi hyvin, kun alkuvuoden niillä ovista bongailin. 🤗 Aloitin aina kp9 testailun ja selkeästi lähti vahvenee viivat ovulaatiota kohden ja tuli selkeä plussa aina testiin eli testiviiva huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi! Ja sit alkoi haalistua viivat.
Eli voisiko tosiaan olla, että lh huippu on sinulla jo mennyt ja siksi ei näytä testit tunmempaa.😊

Tein nyt malttamattomana Pregchekin puikkotestin ja sekin haamuilee.
Onko kellään kokemusta niistä että antaako turhia haamuja? 🩷

Mulla ei ne raskauskeijun testit ole koskaan antanut vahvoja viivoja vaikka muilla testeillä on ollut niin selkeät että sokeakin on nähnyt ne. Ja siis sama sekä ovis että raskaustesteillä. Oon aiemmin käyttänyt pc ovistestejä mutta nyt hankin e@h testejä. Sain niillä tänä aamuna sellaisen tuloksen ovistestiin että ei ollut kahta puhetta tuloksesta.

Kokeilin vuorostaan rfsu testejä mut nää kans näyttää aina jotain viivanpaikkaa nii ei ota selvää. Tänään ois dpo 11 et pitäs kyllä näkyvän jo selkeemmin.
IMG_20250522_131744.jpg

Kokeilin vuorostaan rfsu testejä mut nää kans näyttää aina jotain viivanpaikkaa nii ei ota selvää. Tänään ois dpo 11 et pitäs kyllä näkyvän jo selkeemmin. View attachment 144375
😕
Mulla ei oo näistä testeistä kokemusta itellä, mutta mitä oon lukenu, nii esim pregcheck on antanu huomattavasti selkeämpää viivaa, kun nämä tai aikasemmin. Ja mitä nyt seuraillut näitä ketjuja, nii osalla tullut plussia vasta esim dpo14, että ei kai se kiveen kirjoitettu ole, että tässä vaiheessa tarvitsee vielä näkyä, varsinkin, jos ei ole herkkä testi. 😊

Kokeilin vuorostaan rfsu testejä mut nää kans näyttää aina jotain viivanpaikkaa nii ei ota selvää. Tänään ois dpo 11 et pitäs kyllä näkyvän jo selkeemmin. View attachment 144375
Minulla oli 2022 kesäkuussa tosi hailakka viiva näissä testeissä, muistaakseni samoihin aikoihin joka oli ihan oikea plussa. Digiin tuli "raskaana" kun tein sen varmistukseksi.

Takaisin