Plussa vai ei?

Hei,

Tuleeko apteekin omaan testiin viivanpaikkoja? Sain tällaisen viivan testiajan puitteissa ja muistelin ettei apteekin oma anna virheellisiä viivoja? Kokemuksia? Näettekö väriä? :/ otin osiin tuon testin jottei heijasta…
huomenna pitäisi alkaa menkat. Oireita on. Apua?!

Mä sanoisin tota haaleaks plussaks! Eka testi esikoisesta apteekin ultralla ja oli totakin haaleampi.😊 varovaiset onnittelut!

Kiitos nopeasta vastauksesta. Olen ihan äärettömän järkyttynyt ja kädet tärisee. Uusperhe ja mulla kaksi lasta jotka just päässeet aloittamaan koulutien… apua apua mitä mä teen. Miten voi tunteet mennä näin edestakas huhhuh

Kiitos nopeasta vastauksesta. Olen ihan äärettömän järkyttynyt ja kädet tärisee. Uusperhe ja mulla kaksi lasta jotka just päässeet aloittamaan koulutien… apua apua mitä mä teen. Miten voi tunteet mennä näin edestakas huhhuh
En ehkä oo paras vastaamaan tähä ku itel haaveis toinen ja plussaa (pysyvää) olis tässä vuoden verra odoteltu, mut elämä kantaa ja lapset on todellakin lahja ja niitä saadaan jos suodaan❤ etteköhän hyvin selviä ja voi olla helpompaaki vähä isomma ikäeron kanssa. Varmasti toki hämmentävää jos ylläri ollut.

^ Olen pahoillani ajattelemattomasta ja nopeasti kirjoitetusta viestistä. Olet oikeassa että lapset ja raskautuminen on lahja. Tilanne vain on nimenomaan hämmentävä, se olikin hyvin kuvaava sana. Toivon sinulle nopeaa plussaa ja kaikkea hyvää! <3

^ Olen pahoillani ajattelemattomasta ja nopeasti kirjoitetusta viestistä. Olet oikeassa että lapset ja raskautuminen on lahja. Tilanne vain on nimenomaan hämmentävä, se olikin hyvin kuvaava sana. Toivon sinulle nopeaa plussaa ja kaikkea hyvää! <3
Ymmärrän myös, että on tilanteita joissa posi testi on hämmentävä ja voi jopa herättää ristiriitaisia ajatuksia❤ kiitoksia, sitä tosiaan toivon❤

Hei,

Tuleeko apteekin omaan testiin viivanpaikkoja? Sain tällaisen viivan testiajan puitteissa ja muistelin ettei apteekin oma anna virheellisiä viivoja? Kokemuksia? Näettekö väriä? :/ otin osiin tuon testin jottei heijasta…
huomenna pitäisi alkaa menkat. Oireita on. Apua?!

En tiedä antaako, mutta omaan silmään luokittelisin plussaksi, koska on kyllä selkeä viiva ja olen havaitsevinani myös väriä 😍🥰 joten ehkäpä varovaiset onnittelut 🥰

Tänään aamulla vielä vaaleampi haamu, eli varmaan kemiallinen? Menkat ei oo vielä alkaneet. Hieman jää kyllä vaivaamaan jos tänään ei kierto ala, pitäisköhän varmistaa vielä digillä..

Tänään aamulla vielä vaaleampi haamu, eli varmaan kemiallinen? Menkat ei oo vielä alkaneet. Hieman jää kyllä vaivaamaan jos tänään ei kierto ala, pitäisköhän varmistaa vielä digillä..
Teitkö samalla testillä kuin eilen? Odottelisin pari päivää😊

Vaihdoin testiä, maltoin olla aamun testaamatta ja nyt PC:lla 2h pidätyksellä tällainen https://ibb.co/yBjmwcX

Voiko raskaushormoni oikeasti nousta vaan hitaasti vai mikähän ihme tässä on. Kuvaan oli vaikea saada näkyviin, mutta silmillä näkee että viivassa on väriä. Mulla kuitenkin menkat jo myöhässä, joten kyllähän toisen viivan pitäisi olla jo ihan kirkas.. :(

Mites kokemukset PC testeistä?

Vaihdoin testiä, maltoin olla aamun testaamatta ja nyt PC:lla 2h pidätyksellä tällainen https://ibb.co/yBjmwcX

Voiko raskaushormoni oikeasti nousta vaan hitaasti vai mikähän ihme tässä on. Kuvaan oli vaikea saada näkyviin, mutta silmillä näkee että viivassa on väriä. Mulla kuitenkin menkat jo myöhässä, joten kyllähän toisen viivan pitäisi olla jo ihan kirkas.. :sad001

Mites kokemukset PC testeistä?
Voisko kyseessä tosiaan olla kemiallinen, paljonko menkat myöhässä? Mulla oli kemiallisesta parhaimmillaan yli viikon

kysyn nyt täällö ketjussa, mutta siis kuinka kauan teillä on yleensä kestänyt että vuoto alkaa jos on kemiallinen? Mulla ei vieläkään yhtään mitään ja vatsakrampitkin.

kysyn nyt täällö ketjussa, mutta siis kuinka kauan teillä on yleensä kestänyt että vuoto alkaa jos on kemiallinen? Mulla ei vieläkään yhtään mitään ja vatsakrampitkin.
Sinuna tekisin vaikka viikonloppuna uuden testin jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet? ☺️

Uskon vuodon alkavan kun kehosta on hcg tarpeeksi alhainen ja kohtu huomaa ettei olekaa raskaana.

Kovasti tsemppiä !!

Takaisin