Plussa vai ei?

Vas. dpo12 aamu ja oikeella vertailua.

Harkitsen pitäväni päivän tauon testaamisesta. Ahdistaa. Tätä ei vaan niin helposti unohda ja testit melkein hyökkää mukaan vessaan, minkäs sille mahtaa :tears:
Pc antaa nykyään helpommin viivanpaikkaa :(
Oon huomannut et jostain syystä ilta pissasta saarta tulla vahvemmin jopa esille kun aamulla

Äääk, ei onnitteluja ettei jinxata :tears:

ja epäilys on edelleen vahva, että mua vaan taas huijataan ja pahasti. Ostin Apteekkarin 2 kpl paketin ja tein sitten yhden vaikka piti vasta aamulla, nega. Sit seuraavasta PC ( tiedän tämä lähentelee jo hulluutta) niin siihen taas tuli jotain. Tikkuvieroitukseen tästä joutaisi. Huoh.

Liitteet

• C7F00B6C-A0C3-4EB7-8A40-A7D7177F2E57.jpeg
    C7F00B6C-A0C3-4EB7-8A40-A7D7177F2E57.jpeg
    690.6 KB · Katsottu: 321
Noo en heitä iha koko kirvestä kaivoon ennen ku tulee täti kylään
Pc ja apteekkari oma
(kuvat salaman kanssa)
Muoks. Apteekin jo kuiva kuvassa koska olin jo silleen et negaa on et kunha varmistan pois ja vilkaisin ja tajusin vasta katsoa sen myöhemmin ja siks tein pc....

Liitteet

• 20220411_210926.jpg
    20220411_210926.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 277
  • Screenshot_20220411-210602_Gallery.jpg
    Screenshot_20220411-210602_Gallery.jpg
    546.6 KB · Katsottu: 274
  • Screenshot_20220411-210450_Gallery.jpg
    Screenshot_20220411-210450_Gallery.jpg
    792 KB · Katsottu: 277
Äääk, ei onnitteluja ettei jinxata :tears:

ja epäilys on edelleen vahva, että mua vaan taas huijataan ja pahasti. Ostin Apteekkarin 2 kpl paketin ja tein sitten yhden vaikka piti vasta aamulla, nega. Sit seuraavasta PC ( tiedän tämä lähentelee jo hulluutta) niin siihen taas tuli jotain. Tikkuvieroitukseen tästä joutaisi. Huoh.
Tää on selkee haamu. Ei sua huijaa ku joku apteekkari :tears:

Ihana @Uppisss :rolling::rolling: mutta toivotaan näin tosiaan!

mä näen tossa sun tokassa PC kuvassa jotain :folded: !!! Mikä dpo sulla olikaan jo ja oliko varma ovispäivästä?

Osaako joku kertoa mikä olis nykyään suht edullinen testi johon voi luottaa? Apteekin omat? Oon tehnyt nyt jo pariin otteeseen ihan turhaa aika räikeetäkin viivanpaikkaa pregcheckillä Eikä mun tapauksessa oo kyse ollut kemiallisesta, koska mun menkat on olleet poissa jo 6kk, eikä vuoto vaan ala. (Lääkäriin menossa ) Muutenkin niin epätodennäköisestä tilanteesta yrittämässä, niin ärsyttää tuo kaikki turha toivo.

Mulla taitaa olla enää ApteQ ja CB digi mihin luotan, ovat vaan himpun tyyriitä.

Näyttääkö @Uppisss ja @Mamiksx4 testit mitä tänään?

omaa napaa dpo11 NEGA.

Huh, sain jopa rekisteröidyttyä :smiling-eyes: Oon ollut sivustakatsoja aina ja jännäillyt teidän viivoja täällä ruudun takana. Tuossa ylempänä siis kyselin noista testeistä! Niin äkäisen kuuloinen viesti ilman hymiöitä :tears: Mulla on siis taas pari päivää haamuillut nuo pc:t ja tänään täysin nega testi. Toivottavasti teillä parempi onni :folded:

Mulla taitaa olla enää ApteQ ja CB digi mihin luotan, ovat vaan himpun tyyriitä.

Näyttääkö @Uppisss ja @Mamiksx4 testit mitä tänään?

omaa napaa dpo11 NEGA.
Hui ihan mennyt ohi!
Mulla oli nega ja samalla vessareissulla tuhrua paperiin. Muutaman tunnin päästä kp1 :crying-face: Ettäkohti seuraavaa yritystä.

@Mamiksx4 No voi itku :loudlycrying:… tätähän tämä aina on, itsensä keräilyä seuraavaan kiertoon.

Mä olin aivan valmis myös jo uuteen eilisten negojen jälkeen, tein aamulla kuitenkin yhden PC. Mitä hel??! Mitä tämä nyt on? Tuli vahvana ja ihan siinä ajassa kun pesin hampaat. Mutta vikaa tuossa on vaikka selkeä punainen onkin. Löysin virheellisistä raskaustestiketjusta yhden vähän vastaavan Jempulta.
onko kukaan tämmöiseen törmönny :rolling: minä en ikinä!!!

Liitteet

• C46AE2B4-338B-4E5E-853D-275C02582239.jpeg
    C46AE2B4-338B-4E5E-853D-275C02582239.jpeg
    457.8 KB · Katsottu: 332
  • 4A05DE6E-326B-4616-A1A7-7EC8F860351B.jpeg
    4A05DE6E-326B-4616-A1A7-7EC8F860351B.jpeg
    810.8 KB · Katsottu: 328
@Mamiksx4 No voi itku :loudlycrying:… tätähän tämä aina on, itsensä keräilyä seuraavaan kiertoon.

Mä olin aivan valmis myös jo uuteen eilisten negojen jälkeen, tein aamulla kuitenkin yhden PC. Mitä hel??! Mitä tämä nyt on? Tuli vahvana ja ihan siinä ajassa kun pesin hampaat. Mutta vikaa tuossa on vaikka selkeä punainen onkin. Löysin virheellisistä raskaustestiketjusta yhden vähän vastaavan Jempulta.
Ei jestas mitä testejä. Siis mullahan oli edellisessä kierrossa pc testi johon tuli ihan ohkaset viivat ja keskellä jäi valkoinen tyhjä alue. Lisäks viiva(t)oli vähän väärässä kohdassa mutta toivo heräs.

onko sulla lisää noita? Tai millon teet uuden? :Grimacing Face:

Oliko sulla siis kans ihan värillinen se viiva kans?
On mulla se toinen PC vielä, jos sen sitten illalla tekisi. Mutta tää on jo ihan naurettavaa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:. Otin kuvan myös pakkauksesta nimittäin lähtee reklamaatio välittömästi jos tästä ei oikeasti plussaksi muutu! Mitä syvästi epäilen on niin kerrassaan käsittämätön katkoviiva.

Kamalaa kun nykyään joutuu PC:n kohdalla miettimään onko nää oikeita vai ei. Ennen olisi voinut jo kyllä sanoa suoraan että selvä plussa! Kyllä mä silti jo varovaisesti uskaltaisin sellaista ajatella :smiling face with heart-eyes:

Oliko sulla siis kans ihan värillinen se viiva kans?
On mulla se toinen PC vielä, jos sen sitten illalla tekisi. Mutta tää on jo ihan naurettavaa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:. Otin kuvan myös pakkauksesta nimittäin lähtee reklamaatio välittömästi jos tästä ei oikeasti plussaksi muutu! Mitä syvästi epäilen on niin kerrassaan käsittämätön katkoviiva.
Oli ne värilliset. Ihan mystinen.

Tästä aamuisesta lähti sitten reklamaatio Pregcheckille, tein pakkauksen toisen testin sekä Ultran ja niihin tuli max viivan paikka, eli täysin maanantai-kappale tämä toinen :Angry Face:

kylläpä on taas törkee! :loudlycrying: Mä oon täällä taustaillut ja lueskellut teidän viestejä ja jännityksellä tiiraillut viivoja ja elänyt hengessä mukana. Meillä tää kierto meni vähän vituralleen, ajoitukset ja ajatukset ja halut eikä oikeen mitkään kohdanneet, eikä oviksen ajankohdastakaan oo oikeen tietoa. Tilanne ei ehkä oo toivoton, mutta vähintäänkin epätoivoinen. :tears: Menkkoja ootellessa siis, varmaan huomenna tai ylihuomenna alkaa.

mutta jep, mä sillon tosiaan aiemmin sain vastaavan törkimyksen ku toi sun, ja tässäkin kierrossa yks testi pari päivää sitten ehti vähän pistää käsiä tärisemään. Tein taas sit heti perään toisenkin testin samasta pissasta, joka oli sit negatiivinen :Smirking Face: eli tämmösiä tällä kertaa

49501E23-B73F-4041-8BC1-0E57D9B4D43F.jpeg 1900DE76-1EC4-4622-B5FA-D007522CFFC2.jpeg

Ootko vielä testannut? Mulla myös ti oli kp1 eli lyhyin luteaali ja kierto ikinä et en tiiä mikä mun kroppaa vaivaa.. Runsas vuoto kera isojen kiinteiden hyytymien....Pitäs päässä gyne tutkimuksiin mut tääl kun ei pääse ilman isompaa syytä ns... Mulla alkaa olee vahva endo epäilys..voishan tuota kokeilla saisko Työterveys laitettua lähetettä vaikka naisten taudeille julkiselle...

Takaisin