Plussa vai ei?

Mulle tuo ei oo antanut viivoja kuin plussan ollessa oikea. :smiling-eyes:

Tänä aamuna tein taas ultran ja huonosti sai kuvaa. Haalea haamu se oli vieläkin... Toki edelleen vasta dpo 10. Mutta tissit oli yöllä tosi kipeät ja aamulla heräsin jäätävään päänsärkyyn. Kuivuneena testi näytti ehkä inan verran vahvistuneen mutta mene ja tiedä. Toivottavasti huomenna olis jo vahvempi. :folded:

voi hitsi, toivottavasti nyt lähtee vielä vahvistumaan. :folded: Mulla ultralla tuli dpo10 jo selkeä punainen viiva :Smirking Face:
Teitkö sillä apteekkarin testillä?

voi hitsi, toivottavasti nyt lähtee vielä vahvistumaan. :folded: Mulla ultralla tuli dpo10 jo selkeä punainen viiva :Smirking Face:
Ei ollut sitä siinä apteekissa missä kävin. Voisin hakea tänään ja tehdä vielä päivällä.

Kävin kaivelemassa ketjusta sun kuvan ja otin näyttökaappauksen ja verrokkina mun dpo 9 ja dpo 10. Sain itellä kyllä tooooosi huonon kuvan. On livenä selkeämpi. Toivottavasti ei mee sutuksi kun on zoomattu näyttökaappaus kummastakin. Mun kuvassa siis alempi dpo 10.

Liitteet

• Screenshot_20220409-090145_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220409-090145_Samsung Internet.jpg
    693.1 KB · Katsottu: 228
  • Screenshot_20220409-090218_Gallery.jpg
    Screenshot_20220409-090218_Gallery.jpg
    968.9 KB · Katsottu: 226
Anteeksi spämmäys. Tässä ehkä vähä parempi kuva, ylhäällä eilinen dpo 9 ja alhaalla tän päivän dpo 10. On se vähä vahvistunut.

Liitteet

• 20220409_094109.jpg
    20220409_094109.jpg
    855.6 KB · Katsottu: 264
Kävin kaivelemassa ketjusta sun kuvan ja otin näyttökaappauksen ja verrokkina mun dpo 9 ja dpo 10. Sain itellä kyllä tooooosi huonon kuvan. On livenä selkeämpi. Toivottavasti ei mee sutuksi kun on zoomattu näyttökaappaus kummastakin. Mun kuvassa siis alempi dpo 10.

ompa jännä toi dpo10 viiva. :Smirking Face:

tässä vielä siis mun dpo10 nyt äsken otin siitä kuvan, toi minkä tänne oon aijemmin laittanu näyttää kauheen haaleelta:Smiling Face With Open Mouth
IMG_20220409_094542.jpg

Anteeksi spämmäys. Tässä ehkä vähä parempi kuva, ylhäällä eilinen dpo 9 ja alhaalla tän päivän dpo 10. On se vähä vahvistunut.

nyt on sellaset kuvat että näkyy hyvin ja onhan se selvästi vahvistunut! :folded:

Huh, ehkä taas uskallan vähä huokasta jos teidän mielestäkin on vahvistunut. Luonnossa näyttää kuitenkin taas vahvemmalta ku kuvassa. Eilen ajattelin että en pelkää nyt samalla tavalla sitä että menee kesken kuin viimeksi, mutta taas tuli mieleen ne hetket kun viiva ei vahvistunutkaan ja oli ihan kammoissaan... mutta eihän tässä auta kuin olla ja odottaa. :folded:

Huh, ehkä taas uskallan vähä huokasta jos teidän mielestäkin on vahvistunut. Luonnossa näyttää kuitenkin taas vahvemmalta ku kuvassa. Eilen ajattelin että en pelkää nyt samalla tavalla sitä että menee kesken kuin viimeksi, mutta taas tuli mieleen ne hetket kun viiva ei vahvistunutkaan ja oli ihan kammoissaan... mutta eihän tässä auta kuin olla ja odottaa. :folded:

ootko kokeillu mitään toista testiä nyt? kun kaikilla vähän erilailla nää vahvistuu et jos sulla vaikka pc näyttäski jo hyvin, tai rfsun puikko, mä sain sillä dpo10 päiväpissasta jo selkeän plussan! :thumbs-up:

ootko kokeillu mitään toista testiä nyt? kun kaikilla vähän erilailla nää vahvistuu et jos sulla vaikka pc näyttäski jo hyvin, tai rfsun puikko, mä sain sillä dpo10 päiväpissasta jo selkeän plussan! :thumbs-up:
Rfsu puikkoa koitin myös, siinä oli vahvistunut toissapäiväiseen kyllä mutta silti vaan haamu. Mä haen tänään vielä pc ja apteekkarin mutta illasta tulee vieraita niin testaan varmaan vasta aamulla.

Rfsu puikkoa koitin myös, siinä oli vahvistunut toissapäiväiseen kyllä mutta silti vaan haamu. Mä haen tänään vielä pc ja apteekkarin mutta illasta tulee vieraita niin testaan varmaan vasta aamulla.

Voi ei, miten tässä malttaa aamuun asti odotella! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo kyllä alempi näkyy selvemmin. Vielä edelleen ollaan aikasilla päivillä! Ja hyvin ehtii vahvistua. Ja sama mieltä @Star4 kanssa että ei tässä nyt huomiseen asti pystytä odottelee :tears:

Hain nyt apteekkarin ja pc. Nyt yritän pidättää vielä pari tuntia ja teen niistä kummatkin sitten... Tein hätäisenä ultran jopa vajaa tunnin pidätyksellä ja siinäkin näkyi haalea haamu.

Laitoin eka väärään ketjuun.

1,5h pidätyksellä apteekkarin ja pc. Näkyy kyllä kummassakin. Apteekkarin ehkä jopa vahvemmin ku ultrassa.

Muoks. Tuo apteekkarin on myös vahvempi, mitä ekassa plussasta dpo 11 tehty apteekkarin

Liitteet

• 20220409_132158.jpg
    20220409_132158.jpg
    628.2 KB · Katsottu: 292
  • 20220409_132210.jpg
    20220409_132210.jpg
    643.8 KB · Katsottu: 300

1,5h pidätyksellä apteekkarin ja pc. Näkyy kyllä kummassakin. Apteekkarin ehkä jopa vahvemmin ku ultrassa.

Muoks. Tuo apteekkarin on myös vahvempi, mitä ekassa plussasta dpo 11 tehty apteekkarin

tosi hyvin näkyy molemmissa, ihanaa, kyllä mä uskon että tästä on ihan oikea plussa muodostumassa! :red-heart:

Kyllä sä taidat nyt kuule olla raskaana :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: Varovasti onnittelen!

Ihanaa! Siellä ne on molemmissa :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Takaisin