Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ikäväkyllä näe kun viivanpaikanOisin sanonu, että ei mitään, mutta ku vertas eiliseen, nii ehkä. Mutta oon kohtuullisen varma et silti pelkkä viivanpaikkaView attachment 111722 View attachment 111723
En ikäväkyllä näe kun viivanpaikanmikä dpo oli?
View attachment 111718
no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikustatää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti!
ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan
![]()

Yhdenlapsenäiti täällä! Piti luoda tuo käyttäjä että saan kuvat teille tiirailtavaksi.
Apteekin herkkä tehty nyt siis iltapäivästä, en tiedä kauan oli vessa reissujen välissä aikaa...
Ja rfsu oli nyt tämän aamuinen

Kyllähän siellä haamu pilkistää![]()
Joutuu taas muutaman päivän odottelemaan ja testata sitten taas uudestaan vahvistuuko viivat! Nyt vasta dpo12

Edelleen epätoivoisia viivanpaikkojaView attachment 111746

Dpo sen verran iso, että pitäis näkyä jo. Tänään kp 28/28 eli huomenna odotan vuodon alkavan vaikka tutut raskausoireet on olleet aika selkeät. Ehkä mulla nyt sit vaan on super pms ja mieli sitte pistäny lisää pökköä pesään.oliko sulla mikä dpo? mä tein eilen pc:llä ja dpo9, näytti ihan tosi hailakkaa viivaa kun taas apteekin ultra näytti selkeämpää ja tänään apteekin ultra vahvistunut, laitan tähän oman pc:n plussan eiliseltä.
View attachment 111747
Wau! Tuosta ei ole epäilystäkäänDpo 13 ja päivällä tehty apteekin ultra
paljon onnea