Tänään Dpo10 ja testi näytti äskön tältä![]()
Hyväältä näyttää
Täällä myös sama kokemus, ettei apteekin omiin ole tullut haamuja.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään Dpo10 ja testi näytti äskön tältä![]()
Täällä myös sama kokemus, ettei apteekin omiin ole tullut haamuja.Plussalta kyllä vaikuttaa!Tänään Dpo10 ja testi näytti äskön tältä![]()
Mikä dpo? Vähän epätarkka kuva mut ihan ku jotain pilkistäis.Onko siinä mitään View attachment 111695
Veikkaan, että dpo 11Mikä dpo? Vähän epätarkka kuva mut ihan ku jotain pilkistäis.
viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?
View attachment 111704
Apteekin testillä aamupissasta, mahtaako olla oikea plussan alku? dpo8-9viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?
lisään tähän vielä että tissit tuli yön aikana kipeiksi ja alavatsaa polttelee niinku menkat alkais mutta vielä olis 5päivää niiden alkamiseen. ruokahalu edelleen ihan valtava!![]()

@star4 tuliko testiajalla? Jos, niin olisin kyllä semisti jo innoissani!!! Lisää testejä ja kuvat tänne tiiraukseentai voihan se olla että seuraavaa ei tarvi ees tiirata kun näkyy selkeesti!
@ijomeo ehkä viivanpaikan näen?
saas nähdä, ei uskalla innostua kun niin monesti näiden testienkaa pudonnut korkealta takasin maanpinnalle!
huomena aamulla testaan uudestaan 
View attachment 111704
Apteekin testillä aamupissasta, mahtaako olla oikea plussan alku? dpo8-9viiva siinä näkyy ihan ilman tiirailujakin mutta mietin että näyttääks tää kuitenkin viivanpaikan vaan noin selkeenä?
lisään tähän vielä että tissit tuli yön aikana kipeiksi ja alavatsaa polttelee niinku menkat alkais mutta vielä olis 5päivää niiden alkamiseen. ruokahalu edelleen ihan valtava!![]()
Toivottavasti seuraavassa jo vahvempi!Mulla meinaa olla vaikeeta jo olla testaamatta ovista liian aikaisinHyvin olen malttanut mieleni, enkä ole testaillut sen dpo7 hairahduksen jälkeen
Menkat pitäisi alkaa joko aikaisintaan huomenna(dpo12) ja viimeistään ensi tiistaina (dpo16). Aamulla tuntui että alkoivat ja juoksin aamusta vessaan, mutta tulikin vain valkkaria... Laitoin siteen varuiksi, mutta mitään ei tullut.
Mulla ei ole minkään sortin pms-oireita! Puhutaan miehen kanssa usein menkkatisseistä. Mulla on siis vikalle viikolle omat liivit koska tissit turpoavat niin paljon. Ei ole suututtanut (vaikka aihetta on ollut! )Nyt ei mitään
En tiedä mitä ajatella

View attachment 111718
no näkyyks mitään, tänne ku laittaa niin voi lähteä näkyvyys tikustatää tuli ihan testiajalla, mä en voi uskoa tätä todeksi jos on tärpännyt oikeasti!
ja flo laskee et dpo on 9 mut ovis plussasta dpo 10. mä en oikeen tiiä kummasta se lasketaan
![]()
Omaan silmään en erota onko väriä vaiko ei. Mutta jotain siellä haamuilee!

Täytyy olla kirjautunut käyttäjä, vieraana ei voi ladata kuvia.En osaa liittää kuvaa tänne
Tänään dpo 12 aamu pissa ja siihen tuli haamu/viivanpaikka!
Tänään haen kyllä apteekista testin!

tuolta alhaalta otat ton lataa tiedosto, valitset kuvan ja sitten kysyy pieni vai iso kuvake ni valkkaat niistä ja pitäs tulla.
mä en tiedä itekkään onko väriä vai ei mutta täytyy hakea joku toinen testi, mulla oli apteq testi tälle aamulle mutta möhlin sen eikä onnistunut niin täytyy työpäivän välissä hakea joku ja testailla!
..nyt kun tarkastelin testiä niin kyllä siinä jotain väriäkin näkyy ja on selkeästi vahvempi kuin eilen, tein tän saman eilen päiväpissasta!![]()
View attachment 111720
apteekin ultra, nyt kyllä on ihan punertava toinenkin viiva, en voi siltikään uskoa tätä todeksi!![]()