Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heips,mahtaako olla kokemusta kellään näistä liuskoista? Mulle ihan uusi testi,tilattu Wishiltä ja on 10 miu herkkä. Nyt 10 dpo ja tein aamupissasta.
Tuollainen viivanen ilmestyi testiajan sisällä ja on siis selvempi sen 5 minsan sisään,joka testi pitää tulkita. Kuin kuivana haalistuu.
View attachment 111153

Heips,mahtaako olla kokemusta kellään näistä liuskoista? Mulle ihan uusi testi,tilattu Wishiltä ja on 10 miu herkkä. Nyt 10 dpo ja tein aamupissasta.
Tuollainen viivanen ilmestyi testiajan sisällä ja on siis selvempi sen 5 minsan sisään,joka testi pitää tulkita. Kuin kuivana haalistuu.
View attachment 111153

Sulla on nyt ovulaatio tulossa ajankohdan ja testinkin perusteellaJärki menee, viime maanantaina alko menkat ja loppu viikonloppuna. Noh äsken kuitenki sit tuli ruskeeta limasta suhru vuotoa ja ovulaatiotestiin tämmöset? Raskaustesti eilen tehty nega. Ja siis kuukautiset normaali runsaat, ainoastaan kestivät pidempään kun yleensä (yleensä 3-5päivää, nyt 7)

Sulla on nyt ovulaatio tulossa ajankohdan ja testinkin perusteella![]()
Siis tätä ajattelin et onko, mut ei yleensä oo ollu ovulaatio 2-3 päivää menkkojen loppumisen jälkeen

No nyt se löytyy!! Sinne vaan kaikki huijausplussatlisäsin myös äänestyksen merkeistä. Enempää ei mahtunut kuin nuo.
Kaikki viivat kaikissa testeissä eivät tosiaankaan ole kemiallisia. Itse olen saanut kahdesti one Stepin liuskoilla selvän punertavan haamun ja kaikki muut testit samoihin aikoihin ja myös samasta näytteestä negaa. Jopa viikkodigi. Toisella kertaa pistin palautetta ja sieltä päästäkin ihmettelivät tilannetta kun niin selvästi kuvissa näkyi viiva heidän liuskoissa, mutta ei edes herkän digin mukaan oltu raskaana ja hyvittivät testit mulle.Te ketkä tikuttelette paljon, tiedätte että on olemassa KEMIALLINEN RASKAUS ja VARHAINEN KESKENMENO!
Testit ei anna vääriä positiivisia, te vaan testattu AIVAN LIIAN aikaisin!
Turhaan mustamaalaatte näitä testejä!
Te ketkä tikuttelette paljon, tiedätte että on olemassa KEMIALLINEN RASKAUS ja VARHAINEN KESKENMENO!
Höpön höpön.Te ketkä tikuttelette paljon, tiedätte että on olemassa KEMIALLINEN RASKAUS ja VARHAINEN KESKENMENO!
Te ketkä tikuttelette paljon, tiedätte että on olemassa KEMIALLINEN RASKAUS ja VARHAINEN KESKENMENO!
Minulla oli ihan sama kokemus, että ihan alussa PC vahvistui selvästi ja RFSU näytti kaiken aikaa samanlaista hailuraa.Onko rfsu:n testeillä normaalia että viiva ei lähde vahvistumaan? PC:llä tulee jo lähes tasavahva viiva.. :O kuvassa dpo 14, 15 ja 17.
View attachment 111173 Voisiko olla plussan alku? View attachment 111168