Plussa vai ei?

Pc:n testi

Miun entinen luottotesti en ymmärrä miksi nykyään niin selvää viivanpaikkaa näyttää ja vielä testiajalla.. Miks pitänyt mennä muuttamaan sitä jotenkin :sad001 ennen sai vaikka miten ja missä tihrustaa ni ei minunkaa viivalasit mitään nähneet jos oli nega..

Mulla on nyt vielä yks pc, yks apteq ja se clearblue mihin pitäs tulla plussa sininen(en ole ennen ko testiä tehnyt) ni mikä kannattais aamulla kokeilla?Beaming Face With Smiling Eyes
(clearblue onkin 2kpl pakkaus) apteekissa missä kävin ei ollut ku sitä, digiä ja apteq...
Kuvassa apteq oisko parin tunnin pidätyksellä.. Hitto ku noita ei osaa olla tekemättä Confounded FaceConfounded FaceAstonished FaceAnguished Face-

Liitteet

• IMG_20211102_180751.jpg
    IMG_20211102_180751.jpg
    322.1 KB · Katsottu: 256
Tuntuu että monet testit on nykyään tosi huonoja. Aina joillakin tulee viivaa olematta raskaana. Ainakin rfsu, onestep ja muut halvat liuskat, clearbluen siniviivatestit, apteekin pinkkipäinen ultra, first response... Varmaan kyllä on muitakin.

Toki kaikki nää testit varmasti näyttää vahvistuvaa viivaa jos on raskaana, mut kauheen kurja sitten kun tuleekin viivaa, eikä olekaan raskaana.

Mäkin vuosia tehnyt esim. Pc testejä ja kerran olen väärän viivan niihin saanut niistä kymmenistä kerroista kun olen tehnyt.

Vielä 2v sitten olivat mielestäni ihan luotettavia. Nykyään tilanne taitaa olla toinen Anxious Face With Sweat
No jep.. Anxious Face With Sweat jaa noi siniviivaiset kans kuuluu epäluotettaviin siisAnguished Face-Anxious Face With Sweat- semmosia on nyt kahden pakkaus..

Oli pakko Cat With Tears Of JoyBeaming Face With Smiling Eyes eli ajattelin ku oli nyt pitkään käymättä pissalla et tein tän pc äsken.. Eikö kukaan muu vieläkään näe tässä haamua Astonished FaceAstonished Facetestiajalla kuvat(2min päästä) .. Help SOS.. Onks mulla oikeesti vaan viiva silmissä Confounded FaceConfounded FaceBroken Heart
Itsehän siis näen paljon selvemmän ku aamuisessa...lisäsin mv kuvan vielä Beaming Face With Smiling Eyes nyt sitte ottaa päähän ku ei oo aamuksi vertailuksi pcn testiä Confused Face

Liitteet

• IMG_20211102_212745.jpg
    IMG_20211102_212745.jpg
    345.2 KB · Katsottu: 260
  • IMG_20211102_212446.jpg
    IMG_20211102_212446.jpg
    280.4 KB · Katsottu: 253
  • IMG_20211102_214355.jpg
    IMG_20211102_214355.jpg
    293.8 KB · Katsottu: 252
Muokattu viimeksi:
Oli pakko Cat With Tears Of JoyBeaming Face With Smiling Eyes eli ajattelin ku oli nyt pitkään käymättä pissalla et tein tän pc äsken.. Eikö kukaan muu vieläkään näe tässä haamua Astonished FaceAstonished Facetestiajalla kuvat(2min päästä) .. Help SOS.. Onks mulla oikeesti vaan viiva silmissä Confounded FaceConfounded FaceBroken Heart
Itsehän siis näen paljon selvemmän ku aamuisessa...lisäsin mv kuvan vielä Beaming Face With Smiling Eyes nyt sitte ottaa päähän ku ei oo aamuksi vertailuksi pcn testiä Confused Face
Jotain sielä näkyy kun kirkkaalta puhelimen näytöltä katsoo mutta en erota onko väriä..
toivon kovasti , että olis haamu eikä vaan viivanpaikka :)

Nää näyttää samalle kun mun plussan alku.. ite näin, kuvaan oli vaikea vangita. Seuraavana aamuna oli hiukan tummempi ja siitä sitten jatkoi tummumistaan..

Tässä ihan eka testi, jossa näkyi itselle, kameraan vaikee oli kyllä saada mtn näkyy.

Liitteet

• IMG_20210808_200935.jpg
    IMG_20210808_200935.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 207
  • IMG_20210808_190511.jpg
    IMG_20210808_190511.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 214
Hei @mansikkapaikka mikä viikko, kiertopäivä ja dpo sulla oli noita cb-testejä tehdessä? Tein aamulla ("vähän" liian aikaisin...) tuon ultravarhaisen testin ja olin aivan järkyttynyt kun se oli nega, vaikka oireet ja fiilikset on mun mielestä niin varmat. Miks sitä ei malttais odottaa vaikka tietää laskennalliset faktat?

Hei @mansikkapaikka mikä viikko, kiertopäivä ja dpo sulla oli noita cb-testejä tehdessä? Tein aamulla ("vähän" liian aikaisin...) tuon ultravarhaisen testin ja olin aivan järkyttynyt kun se oli nega, vaikka oireet ja fiilikset on mun mielestä niin varmat. Miks sitä ei malttais odottaa vaikka tietää laskennalliset faktat?

Mä tein plussadigin siis eilen dpo9 , tein lähes peräjälkeen uuden ja matto vedettiin jalkojen alta kun se olikin nega. Myös tänä aamuna. Onestep sen sijaan näyttänyt eilen ja tänään haaleaa haamua.

Kaikki oireet mulla on, rinnat todella kipeät ja ajoittaista vihlontaa ja mielialan vaihteluja.

Olen koittanut googlailla ja pähkäillä kuinka todennäköistä se on , että digitesti näyttää vain härskisti positiivista ja seuraavana päivänä taas negaa, mutten löytänyt vastausta. Pelkään kemiallista, mutta liuskatestit näyttävät kyllä haamua.

En sitten tiedä miksi ei vaan malta odottaa. Vähemmästäkin tulee hulluksi :sad001 . Menkat pitäisi alkaa perjantaina.

Niin ja tänään kp 27/30.

Joo o.. Tässä kuussa ei pitänyt testailla näillä turhilla varsinkaan mutta tässä ollaan.. Reklaa menee kyllä pc jos nää taas negaa.. Eli tämmöstä pc ja laitan nyt myös rsfu paska testin ku toissa päivänä se antoi ihan puhtaan negan missä ei näkynyt edes viivanpaikkaa.. No eipä nää kerro ku et vahvistuuko vai ei..Mut odotukset ei o korkealla.. Anguished Face-Anxious Face With Sweat-
Ja siis silmälle näky viivat paremmin ku mitä kuvaan sai...mut joo pc nykyää siis taitaa mennä samaan pinoon rsfu liuskojen kanssa......
Sori sata kuvaa....viimeinen kuva iha eka pc testistä otettu juuri kun väri pyyhkiytyi..

Liitteet

• IMG_20211103_090530.jpg
    IMG_20211103_090530.jpg
    249.9 KB · Katsottu: 226
  • IMG_20211103_090739.jpg
    IMG_20211103_090739.jpg
    249.6 KB · Katsottu: 232
  • IMG_20211103_110446.jpg
    IMG_20211103_110446.jpg
    301.4 KB · Katsottu: 215
  • IMG_20211103_123213.jpg
    IMG_20211103_123213.jpg
    329.5 KB · Katsottu: 213
Muokattu viimeksi:
Joo o.. Tässä kuussa ei pitänyt testailla näillä turhilla varsinkaan mutta tässä ollaan.. Reklaa menee kyllä pc jos nää taas negaa.. Eli tämmöstä pc ja laitan nyt myös rsfu paska testin ku toissa päivänä se antoi ihan puhtaan negan missä ei näkynyt edes viivanpaikkaa.. No eipä nää kerro ku et vahvistuuko vai ei..Mut odotukset ei o korkealla.. Anguished Face-Anxious Face With Sweat-
Ja siis silmälle näky viivat paremmin ku mitä kuvaan sai...mut joo pc nykyää siis taitaa mennä samaan pinoon rsfu liuskojen kanssa......
Sori sata kuvaa....viimeinen kuva iha eka pc testistä otettu juuri kun väri pyyhkiytyi..
Valitettavasti mä saanut samanlaisia sekAä RFSUlla että PC:llä. Olen itsekin himotestaaja ja tikkuja kulunut ihan liikaa. Ehdotan sullekin että testaa vasta menkkojen alkamisaamuna. En ole siihen kyllä itsekään kyennyt. En näe noissa kuvissa kyllä valitettavasti mitään viivan tapaista mutta josko se sieltä tupsahtaa myöhemmin. Taitaa olla vielä aikaiset DPO:t?

Takaisin