mansikkapaikka
Jostain jotain jo tietävä
Mitäs mieltä tästä? Tuleeko näihin nykyään jotain olemattomia viivoja? 3 tunnin pidätyksellä Confounded Face
Mä en erota tästä väriä. Onko onestep?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs mieltä tästä? Tuleeko näihin nykyään jotain olemattomia viivoja? 3 tunnin pidätyksellä Confounded Face
Mä en erota tästä väriä. Onko onestep?
Pc:n testi
No jep.. Anxious Face With Sweat jaa noi siniviivaiset kans kuuluu epäluotettaviin siisAnguished Face-Anxious Face With Sweat- semmosia on nyt kahden pakkaus..Tuntuu että monet testit on nykyään tosi huonoja. Aina joillakin tulee viivaa olematta raskaana. Ainakin rfsu, onestep ja muut halvat liuskat, clearbluen siniviivatestit, apteekin pinkkipäinen ultra, first response... Varmaan kyllä on muitakin.
Toki kaikki nää testit varmasti näyttää vahvistuvaa viivaa jos on raskaana, mut kauheen kurja sitten kun tuleekin viivaa, eikä olekaan raskaana.
Mäkin vuosia tehnyt esim. Pc testejä ja kerran olen väärän viivan niihin saanut niistä kymmenistä kerroista kun olen tehnyt.
Vielä 2v sitten olivat mielestäni ihan luotettavia. Nykyään tilanne taitaa olla toinen Anxious Face With Sweat
Jotain sielä näkyy kun kirkkaalta puhelimen näytöltä katsoo mutta en erota onko väriä..Oli pakko Cat With Tears Of JoyBeaming Face With Smiling Eyes eli ajattelin ku oli nyt pitkään käymättä pissalla et tein tän pc äsken.. Eikö kukaan muu vieläkään näe tässä haamua Astonished FaceAstonished Facetestiajalla kuvat(2min päästä) .. Help SOS.. Onks mulla oikeesti vaan viiva silmissä Confounded FaceConfounded FaceBroken Heart
Itsehän siis näen paljon selvemmän ku aamuisessa...lisäsin mv kuvan vielä Beaming Face With Smiling Eyes nyt sitte ottaa päähän ku ei oo aamuksi vertailuksi pcn testiä Confused Face
Oli pakko Cat With Tears Of JoyBeaming Face With Smiling Eyes eli ajattelin ku oli nyt pitkään käymättä pissalla et tein tän pc äsken.. Eikö kukaan muu vieläkään näe tässä haamua Astonished FaceAstonished Facetestiajalla kuvat(2min päästä) .. Help SOS.. Onks mulla oikeesti vaan viiva silmissä Confounded FaceConfounded FaceBroken Heart
Itsehän siis näen paljon selvemmän ku aamuisessa...lisäsin mv kuvan vielä Beaming Face With Smiling Eyes nyt sitte ottaa päähän ku ei oo aamuksi vertailuksi pcn testiä Confused Face
Mikä dpo oli kun teit tämän? :)Tässä ihan eka testi, jossa näkyi itselle, kameraan vaikee oli kyllä saada mtn näkyy.
Hei @mansikkapaikka mikä viikko, kiertopäivä ja dpo sulla oli noita cb-testejä tehdessä? Tein aamulla ("vähän" liian aikaisin...) tuon ultravarhaisen testin ja olin aivan järkyttynyt kun se oli nega, vaikka oireet ja fiilikset on mun mielestä niin varmat. Miks sitä ei malttais odottaa vaikka tietää laskennalliset faktat?
Valitettavasti mä saanut samanlaisia sekAä RFSUlla että PC:llä. Olen itsekin himotestaaja ja tikkuja kulunut ihan liikaa. Ehdotan sullekin että testaa vasta menkkojen alkamisaamuna. En ole siihen kyllä itsekään kyennyt. En näe noissa kuvissa kyllä valitettavasti mitään viivan tapaista mutta josko se sieltä tupsahtaa myöhemmin. Taitaa olla vielä aikaiset DPO:t?Joo o.. Tässä kuussa ei pitänyt testailla näillä turhilla varsinkaan mutta tässä ollaan.. Reklaa menee kyllä pc jos nää taas negaa.. Eli tämmöstä pc ja laitan nyt myös rsfu paska testin ku toissa päivänä se antoi ihan puhtaan negan missä ei näkynyt edes viivanpaikkaa.. No eipä nää kerro ku et vahvistuuko vai ei..Mut odotukset ei o korkealla.. Anguished Face-Anxious Face With Sweat-
Ja siis silmälle näky viivat paremmin ku mitä kuvaan sai...mut joo pc nykyää siis taitaa mennä samaan pinoon rsfu liuskojen kanssa......
Sori sata kuvaa....viimeinen kuva iha eka pc testistä otettu juuri kun väri pyyhkiytyi..
Tos viimeisessä pc:ssä saattaa olla jotain mut vaikea sanoa.
Mun dpo 10 (ylempi) oli tämmöinen, mut sit dpo 11 tuli selkeempi
View attachment 107775