Plussa vai ei?

Hei!

Olen hetken seuraillut sivusta ja nyt pienen (positiivisen) paniikin seurauksena ajattelin uskaltautua kyselemään näkevätkö muut saman haamun kuin minä? Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, ke tai to ehkä pitäisi alkaa, jos alkavat... :woot:

Edit. Onpa muuten vaikeaa saada hyvä kuva testistä, livenä (kuvittelen olevan?) selkeämpi viiva...
Eikös siinä näy viiva..?

Hei!

Olen hetken seuraillut sivusta ja nyt pienen (positiivisen) paniikin seurauksena ajattelin uskaltautua kyselemään näkevätkö muut saman haamun kuin minä? Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, ke tai to ehkä pitäisi alkaa, jos alkavat... :woot:

Edit. Onpa muuten vaikeaa saada hyvä kuva testistä, livenä (kuvittelen olevan?) selkeämpi viiva...

Onneksi olkoon kyllä siellä viiva näkyy. Musta on kans tosi vaikeeta saada hyvää kuva varsinkin tästä testistä.

Alempi tänään noin tunnin pidätyksella testiajalla ylempi eilinen kuivana. Eiköhän tää ala jo olla aika selkeä ja näyttäisi että on vahvistunut. Sori kun spämmään näitä testikuvia tänne :smiley-ashamed008
Hienosti vahvistuu!! :happy:ja höpö höpö! Tottakai spämmäät, tänmösethän on just parasta katseltavaa :wink

Hei!

Jotain sielä haamuilee! Vahvistumisia sinne :angelic:

Onko kuinka monella alkanut muutamia päiviä ennen oletettuja kuukautisia lievät jomottelut? Miulla ei ennen ole ollut ja menkkojen pitäisi alkaa ti-ke-to tässä kierrossa oli hassua myös pos ovistesti 30.8 kp 21)..ja samana päivänä r testi reagoi myös haamuna.. Jos ei menkkoja kuulu ajallaan niin sit on ollut tosi myöhään ovis ja yleensä kierto 30-31vrk

Ovistesti voi reagoida hcg:hen.

Kiitos teille! En siis nää omiani :rolleyes:
Täytyy testailla parin päivän päästä uudestaan, kun vaan malttaisi odotella...

Mitäs ihmettä nyt.. Ilta pissasta tämmönen ja nää testit antoi välissä ihan puhdasta negaa. Viiva ilmestyi heti testiajalla ja paremmin näkyy livenä kuin kuvasta.. Yks löytyis vielä aamuksi :wacky::pompus::pompus::eek:
Enhän mie nyt iha omia nää vai onks liian paljon tihrustettu :laughing025

Liitteet

• PCIMG_2021-09-06_19-52-50.JPG
    PCIMG_2021-09-06_19-52-50.JPG
    386.8 KB · Katsottu: 320
Tässä vielä vähän kuivahtaneena...

Mä en kyllä valitettavasti näe tässä mitään…. :bored:
Ja hei valistakaa mua kun aika usein näkee näitä kuvamuokattuja testikuvia ”negatiiveiksi” säädettyinä, että mikä niissä on ajatuksena? Että näkyisi jotain mitä ei normaalissa valaistuksessa näe?

Ja hei valistakaa mua kun aika usein näkee näitä kuvamuokattuja testikuvia ”negatiiveiksi” säädettyinä, että mikä niissä on ajatuksena? Että näkyisi jotain mitä ei normaalissa valaistuksessa näe?

Kiitos :happy7Siis se, että negatiivi kuvassa näkyy viivanpaikka vaaleampana(kuten testi viiva) jos väriä ja tummana jos vain pelkkä viivanpaikka ns.
Okei sit mulla on menny silmät jo nii ristiin että huhhei jos ei mitää noissa näy kun omaan silmään :grin:pompus:

Tässä vielä esimerkki täysin nega testin kanssa. :)

Liitteet

• PCIMG_2021-09-06_21-34-03.JPG
    PCIMG_2021-09-06_21-34-03.JPG
    318.4 KB · Katsottu: 231
Mie oon huono kattoo noita koska en omista "viivalaseja" ja miust testist pitäs selvästi näkyä se plussa ilman tihrustelua. Siks teen testit ite niin et ei oo mahollisia ne ns haamut:)

Kerta sanottiin, että saa spämmätä kuvia niin laitan vielä vikat. Niin helpottunut olo. Ainakaan varhasissa keskenmenoissa ei tullut näin vahvoja plussia. Nyt n. dpo12 ja menkkojen oletettu alkamispäivä. Toivottavasti kaikki menis hyvin :smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20210907_114011__01.jpg
    IMG_20210907_114011__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 233
Takaisin