Plussa vai ei?

Olisi kysyttävää, että voiko jäädä raskaaksi jos käyttää terolutia oviksen aikana?

Mulla määrättiin terolutia epäsäännöllisten menkojen takia mutta mulla on suht pitkä kierto muutenkin ja ovis on sillä paikoilla kp 16 että terolut sanotiin käyttää kp 15 eteenpäin 10 pv aikaan

Olisi kysyttävää, että voiko jäädä raskaaksi jos käyttää terolutia oviksen aikana?

Mulla määrättiin terolutia epäsäännöllisten menkojen takia mutta mulla on suht pitkä kierto muutenkin ja ovis on sillä paikoilla kp 16 että terolut sanotiin käyttää kp 15 eteenpäin 10 pv aikaan

Käsittääkseni voi, koska mulla oli ihan ekoja lapsettomuus hoitoja ns terot.. Juuri tolleen määrättynä, koska pcos ja epäsäännöllinen kierto. :happy:

Laitan vielä tänne kuvan pc testistä (päiväpissa, max tunnin pidätyksellä, 2 päivää menkkojen oletettuun alkamispäivään, kuva otettu testiajalla) Mitä ootte mieltä onko ihan selkee plussa tälle testille? Tää testi ei oo mulle niin tuttu. Digillä tosiaan tänään raskaana 1-2. Ahdistaa kun takana kaksi varhaista keskenmenoa.

Liitteet

• IMG_20210905_135109__01.jpg
    IMG_20210905_135109__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 325
Laitan vielä tänne kuvan pc testistä (päiväpissa, max tunnin pidätyksellä, 2 päivää menkkojen oletettuun alkamispäivään, kuva otettu testiajalla) Mitä ootte mieltä onko ihan selkee plussa tälle testille? Tää testi ei oo mulle niin tuttu. Digillä tosiaan tänään raskaana 1-2. Ahdistaa kun takana kaksi varhaista keskenmenoa.
Mulla ei ollu ton vahvempaa dpo 11-12, sanoisin et ihan hyvä viiva noille päiville ennen menkkojen odotettua alkua :hello2

Tiedän että olen erittäin varhain testaamassa mutta oli pakko huvikseen äsken testata kun oli tylsää ja sain jonku haamujen haamun?!? Onko kokemuksia rfsu testaa varhain testeistä?? Antaako tällaisia feikkiviivoja.. 5D blasto siirto oli keskiviikkona eli nyt vasta pp4. Miten täsä nyt taas huomiseen malttaa ootella että voi tehdä uuden testin.

Liitteet

• IMG_20210905_145350.jpg
    IMG_20210905_145350.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 286
Tiedän että olen erittäin varhain testaamassa mutta oli pakko huvikseen äsken testata kun oli tylsää ja sain jonku haamujen haamun?!? Onko kokemuksia rfsu testaa varhain testeistä?? Antaako tällaisia feikkiviivoja.. 5D blasto siirto oli keskiviikkona eli nyt vasta pp4. Miten täsä nyt taas huomiseen malttaa ootella että voi tehdä uuden testin.
No nuo testit antaa erittäin tunnetusti vääriä haamuja. Sekä noi rfsun puikot että liuskat kannattaa skipata, jos harrastaa yber-aikaista testailuja, kuten ite tein :grin myöhemmin ne ajaa kyllä asiansa kun ei tarvi enää arpoa onko haamu vai viivanpaikka.

Mutta, mä sain omat ekat haaleista haaleimmat plussaviivat just pp4 ja 5-päiväsen siirron jälkeen. Testeinä tais olla pc liuska, pc puikko ja kotitestiltä tilattu herkkä onestep liuska. Ne raskauskeijun herkät liuskat ei näytä mun mielestä läheskään yhtä hyvin. Pp4 illalla sain liuskaan semmosen haamun et mieskin näki sen.

Toivotaan että vahvistuu :smiley-angelic001

Tulin vaan kertomaan että aamulla tehdyt testit puhdasta negaa... En suosittele raskauskeijun one step puikkoja kenellekään, tiesin että viivanpaikkoja saattavat näyttää mutta että tuollaisia. :shifty: Hetkeksi jo ehdin innostua. :sad001
Ja reilu viikkoa myöhemmin monen negatiivisen jälkeen kp 55 tulos oli tämä.:wideyed: Joko nyt uskaltaa taas innostua??

beebiss (2).jpg

Onnea :happy119 mie en kummassakaan onnistuneessa raskaudessa ole saanut pc testillä ton tummempaa kuin vasta joskus 6+

Millä testeillä sait negaa siinä välissä?
Onnea plussasta!! :smiley-angelic003

Kiitos!! Tosi epätodellinen, ei tää voi olla totta :joyful:
Tein noin muutaman päivän välein mm. Apteq ultra, Clearblue semmone digi mikä näyttää + tai - (tämän tein edellispäivänä), sit noita raskauskeijun onesteppejä kun niitä nyt kaapissa on :hilarious: Saatoin tehä samana päivän useammanki testin ku olin ihan varma et oon raskaana.

Onko kuinka monella alkanut muutamia päiviä ennen oletettuja kuukautisia lievät jomottelut? Miulla ei ennen ole ollut ja menkkojen pitäisi alkaa ti-ke-to tässä kierrossa oli hassua myös pos ovistesti 30.8 kp 21)..ja samana päivänä r testi reagoi myös haamuna.. Jos ei menkkoja kuulu ajallaan niin sit on ollut tosi myöhään ovis ja yleensä kierto 30-31vrk

Alempi tänään noin tunnin pidätyksella testiajalla ylempi eilinen kuivana. Eiköhän tää ala jo olla aika selkeä ja näyttäisi että on vahvistunut. Sori kun spämmään näitä testikuvia tänne :smiley-ashamed008

Liitteet

• IMG_20210906_105824__01.jpg
    IMG_20210906_105824__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 251
Hei!

Olen hetken seuraillut sivusta ja nyt pienen (positiivisen) paniikin seurauksena ajattelin uskaltautua kyselemään näkevätkö muut saman haamun kuin minä? Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, ke tai to ehkä pitäisi alkaa, jos alkavat... :woot:

Edit. Onpa muuten vaikeaa saada hyvä kuva testistä, livenä (kuvittelen olevan?) selkeämpi viiva...

Liitteet

• 20210906_114732.jpg
    20210906_114732.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 290
Hei!

Olen hetken seuraillut sivusta ja nyt pienen (positiivisen) paniikin seurauksena ajattelin uskaltautua kyselemään näkevätkö muut saman haamun kuin minä? Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, ke tai to ehkä pitäisi alkaa, jos alkavat... :woot:

Edit. Onpa muuten vaikeaa saada hyvä kuva testistä, livenä (kuvittelen olevan?) selkeämpi viiva...
Onhan siinä viiva!

Takaisin