Plussa vai ei?

Mää oisin niin hätänen itte et tekisin vaikka la tai su testin jo :grin

No tätä mietin myös, en usein ota Alkoa mut meillä olis hääpäivä viikonloppuna ni ajattelin et haluaisin varmistaa ettei vaan ees tiirailu viivan paikkaa näy:grin!
Nooh katsotaan..
Vuotoa ei ole nyt ollu, eli vaan sen kerran WC reissulla

Mulla oli vaaleanpunaista tiputtelua tai no vain pyyhkiessä 2 pv siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, se kesti 3 pv sillei on-off ja valkovuotoa välissä.

Ei mitään muuta vuotoa tai menkkojen viitaavaa siitä asti, nyt kp 50 menoillaan.

Mulla oli vaaleanpunaista tiputtelua tai no vain pyyhkiessä 2 pv siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, se kesti 3 pv sillei on-off ja valkovuotoa välissä.

Ei mitään muuta vuotoa tai menkkojen viitaavaa siitä asti, nyt kp 50 menoillaan.
Mulla oli kans tällanen välivuoto niin että ehdin jo toivoa että olis normaali kierto... Lievästi vaaleanpunaista limaa lähinnä ja vaan pyyhkiessä... Ja lopullinen kierron pituus oli sitten se 113 päivää

Mulla oli kans tällanen välivuoto niin että ehdin jo toivoa että olis normaali kierto... Lievästi vaaleanpunaista limaa lähinnä ja vaan pyyhkiessä... Ja lopullinen kierron pituus oli sitten se 113 päivää

No vitsit, toivon että niin ei kävisi
Ihan kamalaa tuon tuollainen

Mites Emilia1983@ kävi, alkoiko menkat?

Entäs UmmuH, pääsitkö verikokeisiin?
Alkoi ihan ajallaan,eli DPO 11. Ja kaiken lisäksi kun olen valittanut tuota niukkaa vuotoa. Niin nyt kävi niin,että ensimmäinen vuotopäivä oli niukkaa,ja seuraavana päivänä yhtäkkiä oli side aivan täynnä ja pelästyinkin hieman näkemääni. Siis mullahan ollut jo melkein vuoden päivät todella niukat kuukautiset ja siksi luulin aina että olisi tärpännyt kun menkat oli aina ennen todella runsaat. Niin tämä runsas verenvuoto on hyvä merkki,sillä sain haamuplussan RFSU-Herkällä testillä DPO 9 & DPO 10. Mutta menkat siis vaan taas alkoivat ja se oli helpotus koska nyt olen varma,etten voi olla raskaana(koska vuoto oli niin runsasta). Ei tarvitse tehdä niitä turhia raskaustestejä joka pv edelleen täsä kierrossa ja postailla teidän harmiksi.
Ajattelin tästä kun plussasin herkällä (haamuplussia) ja tuo veren”syöksy” jossa myös jokin hyytymäntapainen oli mukana,saattoi nyt olla kemiallinen raskaus,eli raskaus tosiaan mahdollisesti alkoi mutta loppui samantien. En ylläty tästä(kään). Asennoiduin jo etukäteen pettymykseen.

Muokattu viimeksi:
Nyt en tiedä näänkö omiani, mutta ikinä ei ole viivanpaikat olleet pc testissä niin selviä että näkee kääntelemättä ja kuivuneissa testeissä vielä selvemmin o_O
Ja tosta pc puikosta mulla ei taida olla kokemusta, mahtaako näyttää viivanpaikkaa yhtä vahvasti kuin muut höpöhöpö-puikot?
Dpo9.

Tässä onestep 10
IMG_20210806_103122.jpg

Tässä pc 25
IMG_20210806_103136.jpg

Ja tässä se pc puikko
IMG_20210806_110908.jpg

No tätä mietin myös, en usein ota Alkoa mut meillä olis hääpäivä viikonloppuna ni ajattelin et haluaisin varmistaa ettei vaan ees tiirailu viivan paikkaa näy:grin!
Nooh katsotaan..
Vuotoa ei ole nyt ollu, eli vaan sen kerran WC reissulla
Kannattaa varmistaa vaan jos tulisikin haamuviiva. Tuo sinun kokema vuoto vaikutti kyllä kiinnittymisvuodolle. Minulla siitä kokemusta muutamissa raskauksissa.
Viime raskaudessa tuli siis tasan 7 vrk hedelmöityksestä,eli kp 16 oli hedelmöitys ja tuli ihan verta(melko runsastakin eli ihan punaista vähän pyyhkiessä sekä siteessä näkyi) siitä viikon kuluttua. Tuo raskaus mulla meni kesken kyllä 5+ viikolla.

Nyt en tiedä näänkö omiani, mutta ikinä ei ole viivanpaikat olleet pc testissä niin selviä että näkee kääntelemättä ja kuivuneissa testeissä vielä selvemmin o_O
Ja tosta pc puikosta mulla ei taida olla kokemusta, mahtaako näyttää viivanpaikkaa yhtä vahvasti kuin muut höpöhöpö-puikot?
Dpo9.

Tässä onestep 10
View attachment 105241

Tässä pc 25
View attachment 105242

Ja tässä se pc puikko
View attachment 105243
Mullakaan ei ole kokemusta tuosta PC-puikosta. Mutta One Stepistä ja Pc-liuskasta on nyt viime kierroissa useamman testin verran. Olen saanut myös viivanpaikkaa molempiin testeihin. Tein One Step 25mIU ja siihen sain todella punertavia viivanpaikkoja jotka oli ihan selviä haamuviivoja. PC:ssä on nyt kyllä tuo viivanpaikkahomma tainnut yleistyä. Mäkin sain siihen myös viivanpaikkoja jotka punersi. Tosin kemiallista epäilen nyt tässä mutta tuossakin on viiva sulla. Väriä en kuvasta kyllä erota.

Mullakaan ei ole kokemusta tuosta PC-puikosta. Mutta One Stepistä ja Pc-liuskasta on nyt viime kierroissa useamman testin verran. Olen saanut myös viivanpaikkaa molempiin testeihin. Tein One Step 25mIU ja siihen sain todella punertavia viivanpaikkoja jotka oli ihan selviä haamuviivoja. PC:ssä on nyt kyllä tuo viivanpaikkahomma tainnut yleistyä. Mäkin sain siihen myös viivanpaikkoja jotka punersi. Tosin kemiallista epäilen nyt tässä mutta tuossakin on viiva sulla. Väriä en kuvasta kyllä erota.
Jees, se on vaikea saada kuvaan tässä vaiheessa. Mut ennen en ole saanut niitä pc viivanpaikkoja edes kuvattua. Mut toki voi olla paskaa erää nämäkin, kuten kaikki nykyään :grin
Täs on vielä yks, en tiedä näkyykö sen paremmin.
IMG_20210806_103043.jpg

Edit. Laatu kyllä kärsi vähäsen, mut olkoot.

Dpo9.

Tässä onestep 10
View attachment 105241

Tässä pc 25
View attachment 105242

Ja tässä se pc puikko
View attachment 105243

Kyllä näissä jotain näkyy! Ja jos livenä näkyy väriä, niin kyllä siellä taitaa ihan oikea haamulainen olla. :happy:

Jees, se on vaikea saada kuvaan tässä vaiheessa. Mut ennen en ole saanut niitä pc viivanpaikkoja edes kuvattua. Mut toki voi olla paskaa erää nämäkin, kuten kaikki nykyään :grin
View attachment 105244

Heei nää on kyl ihan selkeät viivat!!:hello2 plussat!!:Heartpink milloin Ovitrellen pistit?

Heei nää on kyl ihan selkeät viivat!!:hello2 plussat!!:Heartpink milloin Ovitrellen pistit?
Viivat on selkeät, mutta onko ne oikeat, se jää tälle skeptikolle nähtäväksi :pompus:
Ovitrellesta on 11 päivää. Testasin silloin kun siitä oli 9 päivää ja oli tuskin silminnähtävää viivanpaikkaa nähtävissä, tosin silloin testasin vaan onestepillä kun en halunnu tuhlata pc:tä. Nyt olis ollu kiva ku olis vertailukohtaa :banghead:

Viivat on selkeät, mutta onko ne oikeat, se jää tälle skeptikolle nähtäväksi :pompus:
Ovitrellesta on 11 päivää. Testasin silloin kun siitä oli 9 päivää ja oli tuskin silminnähtävää viivanpaikkaa nähtävissä, tosin silloin testasin vaan onestepillä kun en halunnu tuhlata pc:tä. Nyt olis ollu kiva ku olis vertailukohtaa :banghead:

Kyllä on oikeat!! Jos ei ole niin syön hattuni :excited001:angry4:love7

View attachment 105244

Kyllä tännekin näkyy selvät viivat :happy: Vahvistumisia!! :love7

Kiitos tiirailijoille :Heartred mä nään kyllä viivat, mut pelottaa ihan sairasti, että ne on taas jotain ihmeviivanpaikkoja, kuten on aiemminkin ollut. Huoh. Ei kai se auta kun jatkaa testailuja, toivoa parasta ja pelätä pahinta :confused2

View attachment 105244

Tässä kuvassa erottuu hieman PC paremmin viivanpaikka. Kyllä se voi olla plussa jos tästä vahvistuu! Tsemppiä.:smiley-bounce013

View attachment 105244

Chard, mä sain meidän hoitokierroksella, dpo9 PC:n 25 vahvuudella ekan hailakan haamun, joka siitä alkoi päivä kerrallaan vahvistua. Se oli sellainen, että näkyi kuvassa hyvin, hyvin hailuna. Mä näen sun testissä toisen viivan, ja veikkaisin tuon merkitsevän hyvää :happy093.

Takaisin