Plussa vai ei?

Kysäisen, koska olen malttamaton. Voiko rfsun 6 päivää ennen testi näyttää kolme kertaa haamua, peräkkäin.. viiva ei ole vahvistunut. Tänä aamuna tein apteq testin ja olin näkeväni pienen haamun.. rfsun viivat olleet vahvempia. Nyt on vasta dpo 10 joten täytyy tietysti vain viellä odotella. Olen niiin kärsimätön

En todella tiedä näätkö omiani, mutta avasin kun peilasi kuvaa ottaessa. Ja 5 min sisällä otettu kuva..

Liitteet

• 2452A897-E522-4F1A-9792-11497B908B21.jpeg
    2452A897-E522-4F1A-9792-11497B908B21.jpeg
    3.1 MB · Katsottu: 307
Jätät siun testailu tahdilla kuukauden testit tekemättä niin alkaa olla rahat kasassa yhteen käyntiin ultrassa. Reilulla satasella pitäisi päästä, kun vähän vertailua tekee.
Joo no tässä ne värit näkyy selvemmin,eli tässä on maanantai päivän liuska.
Että aika pskaliuskoja jos tämä on valheplussa.
DB146B0D-CB11-43A8-BA9A-382404812FDB.jpeg

Kyllä se aamunenkin punertava on mutta kuvaus oli sinertävä lampun alla eikä koskaan saa kahta samanlaista kuvaa.

Tuossa kuvassa on värit jotenkin pielessä, koska tuolla mustalla MAX-tekstilläkin on punaiset reunat.

Mitä ihmettä laitan suoraan sellaisen kuvan joka on selkein missä värit on aidoimmat. Ei niitä saa muokattua eriväriseksi vaikka mitä tekisi.

Tuossa kuvassa on värit jotenkin pielessä, koska tuolla mustalla MAX-tekstilläkin on punaiset reunat.
Ai on vai,en minä huomaa. Mutta tuo on kameran erikoisuus ettei sillä saa luonnonvärejä vaikka mitä tekisi. Eli kertaan;punainen ei näytä kovinkaan aidolle punaiselle ja valkoinen näyttää siniselle. Huoh. Edelleen tää pro-kamera ei ole mun juttuni. Anteeksi.

Ilmeisesti kuvan värejä muokattu?
Yritin tällä näyttää lähinnä mille se livenä on. Siksi jouduin kuvaa muokkaan. Ja tiedän että sanotte että on väärin muokata kuvaa mutta en saa tällä,saisin kun otan Samsungin takaisin niin sillä tulee aidommat värit kuvatessa.:) Jos tuon vielä negaksi menee kääntään ni näkee että siinä oli punasävy eikä harmaa mutta anti olla. Mua ei haittaa. Toivotaan nyt että nämä testit ei ole näin huonoksi muuttunut että jokaiseen tulee tuollaine tulos ja ilman hCG kasvua.

Kaks sivua taaksepäin on maanantain testi ilmeisesti muokkaamaton. On ainakin eri näköinen kuin tuo.
Ihan sama kuva mutta tehostettu on värejä kyllä. Oikeasa olet. Eikö se olekin punerva? Sitä tässä lähinnä ”hain”. Testin laatua ja sitä että voiko olla noinkin selvää väärää viivaa. Sitten kyllä on todella huonoksi Rfsu mennyt.

Helpointa on kun ottaa kuvan ja lataa tänne, eikä koske mihinkään säätönappeihin. Kameran automaattisäädöt ovat useimmiten luonnollisemmat kuin keskivertoihmisen käsin tekemät säädöt.

Täällä kun on ollut puhetta muuten siitä,reagoiko raskaustesti LH-hormoniin eli ovulaation aikaan haamuilemalla.
Törmäsin netissä ruotsalaiseen raskaustestejä kauppavaan sivustoon,jossa myydään ainakin kolmea eri testimerkkiä,joissa mainostetaan ettei ne reagoisi LH-hormoniin. Havaitsin että yksi niistä näyttää kovasti samalle,jota saa ainakin Raskauskeijusta myös,Sofi Ultimate-puikolle. Mielenkiintoista olisi tilata sieltä seuraavaksi jotain testejä. Siellä ei pitäisi edes tulla postikuluja vaan mainitaan ilmainen toimitus. En tiedä saako täällä linkittää kauppojen sivustoja niin jätän siksi mainitsematta nyt.

Takaisin