Plussa vai ei?

No sitä itsekin olen mieltä,että luulisi olevan jo tummempi viiva liuskassa jos on viime kierron raskaus. Siksi on jäitö nyt hatussa ja suuri epäilyksen pilvi tässä päällä. en todellakaan ole iloitsemassa vaan juuri henkistä tukea kaipaan teiltäkin kanssasisaret.
Mies oli jo ihan että Jee. Ja on siinä selvä viiva. Sanoin että se voi olla väärä plussa! Niitä on tullut tällä testimerkillä palstalaisille.
Toivossa hyvä elää mutta pessimisti ei pety.

Jos ois viime kierrosta tärpänny niin pitäs olla joka testissä ihan räiskyvän punaset viivat

Kyllä! Kun/jos testailet toisella merkillä, niin laittelehan kuvia meillekin pällisteltäviksi :) itse pääsen jännäämään vasta ensikuun jossain kohdin..
Laitetaan :happy119 pidän teidät kyllä ”kartalla”…Vaikka pää onkin nyt ihankuin ilmapallo(pyörryksissäkin)…:scratch
Huomenna olisi apteekki auki. Jos sitten hakisi sieltä Apteq testin. Tai odottaisiko sen 10 pv kun seuraavat menkat alkavat/tullee.

01323A01-60BD-47E3-BF25-B47D403C875B.jpeg Tein äsken RFSU liuskan koska malttamaton…tälläinen tuli heti testiajalla…Ja erittäin laimeasta pissasta.

Muokattu viimeksi:
Jos on rahasta niin tiukkaa, että ei voi digitestiä ostaa, niin kuinka rahat riittää lapsen kanssa elämiseen? Sörkin muurahaispesää, mutta mietinpähän vain.

Joo olen samaa mieltä, ei ole mitään halpaa lystiä lapset :hilarious:

Jos on rahasta niin tiukkaa, että ei voi digitestiä ostaa, niin kuinka rahat riittää lapsen kanssa elämiseen? Sörkin muurahaispesää, mutta mietinpähän vain.

Komppaan tätä!
Ja jos voi kuitenkin kuluttaa useita euroja kuussa liuskoihin ja "halpistesteihin", niin kyllä sitä voi odottaa että on tarpeeksi rahaa digiin:thumright

Heillä varmaan alkaa olla reklamaatioiden määrä huipussaan!
Kesä-heinäkuussa on tullut niin paljon selviä, mutta vääriä plussia että ihmettelen miten on edes enää myynnissä nämä!
Joo, voipi olla.. vetäisivät pois myynnistä ne vaa..

Heips. Mä pässinpää en vaan voi käsittää. Tein nyt äsken päiväpissasta (taas!) RFSU liuskan. Että jos olisi vahvistunut. Tsadaa?
Hämärää on se että yöllä (olin juonut illalla paljon) ei tullut mitään viivaa. Eli taidan sitten olla raskaana. En vanno silti ennenkun saan Apteq testin tai muun.
BB75166D-E27A-4C07-87B3-81F9FBC4FFE7.jpeg
Ja tottakai oli varmuudenvuoksi toi PC liuska(joka EI toimi kyllä mulla,ihme tiedän) tehtävä samasta pissasta,ja viime raskaudessahan ei siihen tullut viivaa vaikka RFSU: herkkä ja liuska oli selkeät. Tässä ne yhdessä:
CD55902C-0DC5-4F4E-9139-8E105A10BC6B.jpeg
Merkkasin pisteillä jos joku erottaa (mä en!!) siitä jotain haiventa ees?

Liitteet

• 276411BE-4813-4B8F-A754-F21C6EF9B5F3.jpeg
    276411BE-4813-4B8F-A754-F21C6EF9B5F3.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 371
Muokattu viimeksi:
Heips. Mä pässinpää en vaan voi käsittää. Tein nyt äsken päiväpissasta (taas!) RFSU liuskan. Että jos olisi vahvistunut. Tsadaa?
Hämärää on se että yöllä (olin juonut illalla paljon) ei tullut mitään viivaa. Eli taidan sitten olla raskaana. En vanno silti ennenkun saan Apteq testin tai muun.
View attachment 104970
Ja tottakai oli varmuudenvuoksi toi PC liuska(joka EI toimi kyllä mulla,ihme tiedän) tehtävä samasta pissasta,ja viime raskaudessahan ei siihen tullut viivaa vaikka RFSU: herkkä ja liuska oli selkeät. Tässä ne yhdessä:
View attachment 104972

Mä luulen että pc on oikeassa etkä ole raskaana. Toi rfsu on niin surkea.... mut hae se digi huomenna sillä se selviää.

View attachment 104970
View attachment 104972
Ei valitettavasti näy vahvistuneen ja kun pcssä ei näy mitään, niin valitettavasti luulen vaan noita rfsun susiksi.

View attachment 104970
View attachment 104972

Hmm... Hyppään mukaan analysoimaan,

Kyllä se PCkin reagoisi jos olisi Hcgtä.
Ei ne testit osaa toimia toisilla ja toisilla ei :angelic:
jos on Hcgtä kropassa sit kaikki testit kyllä reagoi :happy:
Rfsu on kyllä ihan susipaska suoraansanottuna. Itse testasin viimeksi kesken menkkojen huvinvuoksi liuskalla ja se oli selkeä haamu. PCllä samasta pissasta ihan valkoinen liuska. Harmi kun kuva meni vanhan puhelimen mukana.

Rfsut ja onestepit näyttää mitä sattuu. Toki ne näyttää myös plussan sit joskus kun se on oikeasti kunnollinen ja selkeä. Mut varhaiseen testailuun tai viivojen tiirailuun ei suositella. Voi toki ajoissakin testailla, jos muistaa olla 100% skeptinen ja varmistaa aina digillä tai jollain muulla luotettavalla testillä.

Takaisin