Plussa vai ei?

Moikka! Näkeekö kukaan muu tässä toista viivaa? Todella hailakkaa.. Kuvittelenko vain? :)
Mä nään ehkä ihan tosi haalean viivan, mutta mulla näkyi samalla tavalla ja se oli kyllä viivanpaikka. Mulla näkynyt noissa pregcheckin testeissä ihan selvää punaisuutta, kun olen raskaana ollut ettei ole tarvinnut arvuutella :)

Pahoittelut :Heartpink
Eli se ovis onkin sitten ollut se myöhempi ajankohta eikä heti siinä alkukierrossa?

Mä epäilen että mulla oli kaksi kertaa ovis. Eli kp 9 ja kp 16… Ja tää sai mut nyt vielä testaamaan kun on kp2 mutta en aamupissasta…Kun sainhan niitä selkeitä haamuplussia jo aiemmin mutta ne haaleni,ja se pisti mietttimään että josko olisi tärpännyt kaksi kertaa. Tein äsken sitten yhden RFSU ja se näytti jälleen erittäin selvää viivaa mutta en ymmärrä…En usko että on valemenkat ainakaan. Se nyt olisi kyllä ihan ”liian hyvää” ollakseen tosi. Ja että olisikin kaksi tärppiä ja toinen tulisi pois ja olsiin raskaana. Kaikkea sitä joo vauvakuumeinen pää keksii:hilarious::rolleyes:
Tässä äskeisten testien tulokset
RFSU liuska testiajalla tuli tuo viiva:

59FFC571-C154-4724-A231-A2476AAFF760.jpeg

Tein vielä PC samasta pissasta:
B8440AD8-D023-482B-B2E3-1485EDAF45C8.jpeg
Mutta PC ei kyllä ikinä mulle ole plussaa näyttänyt kun taas RFSU näytti.
No toiveajatteluahan tämä on. :happy3

Mä epäilen että mulla oli kaksi kertaa ovis. Eli kp 9 ja kp 16… Ja tää sai mut nyt vielä testaamaan kun on kp2 mutta en aamupissasta…Kun sainhan niitä selkeitä haamuplussia jo aiemmin mutta ne haaleni,ja se pisti mietttimään että josko olisi tärpännyt kaksi kertaa. Tein äsken sitten yhden RFSU ja se näytti jälleen erittäin selvää viivaa mutta en ymmärrä…En usko että on valemenkat ainakaan. Se nyt olisi kyllä ihan ”liian hyvää” ollakseen tosi. Ja että olisikin kaksi tärppiä ja toinen tulisi pois ja olsiin raskaana. Kaikkea sitä joo vauvakuumeinen pää keksii:hilarious::rolleyes:
Tässä äskeisten testien tulokset
RFSU liuska testiajalla tuli tuo viiva:

View attachment 104581
Tein vielä PC samasta pissasta:
View attachment 104580
Mutta PC ei kyllä ikinä mulle ole plussaa näyttänyt kun taas RFSU näytti.
No toiveajatteluahan tämä on. :happy3
Rfsun tuntien nega tuo ikävä kyllä taitaa olla :sorry: Harmi, että ne ehti nostaa sun toiveita jo. PC näytti mullekin viivaa vasta kun muut oli jo vahvempia mutta ihan hyvä se taitaa vaan olla, ettei ehdi valehaamuista innostumaan :shy:
Toivon sullekin pientä syliin asti todella isosti! Jospa ens kerta olis se tärppikerta :smiley-angelic001

Rfsun tuntien nega tuo ikävä kyllä taitaa olla :sorry: Harmi, että ne ehti nostaa sun toiveita jo. PC näytti mullekin viivaa vasta kun muut oli jo vahvempia mutta ihan hyvä se taitaa vaan olla, ettei ehdi valehaamuista innostumaan :shy:
Toivon sullekin pientä syliin asti todella isosti! Jospa ens kerta olis se tärppikerta :smiley-angelic001
Joo tein paketin toisenkin ja sain samanlaisen eli hämääjäplussan…:angry1:sad010
121270DA-C150-47C5-AB25-CCA4FEC08F8C.jpeg
Nyt vain masentaa. Ehkä sitä tärppiä ei ole enää tarkoitettukaan…:sad015

Olisi mutta mies sanoi että näkee sitten. Eli ei taida olla halukas sittenkään tutkimuksiin.
Olisiko mies myöntyväinen siihen, että menisit yksin hoitohin ilman miestä? Nythän se onnistuu julkisellakin poliklinikkamaksuilla.
Selkeästi sinulla on kova tarve saada lapsi.

Olisiko mies myöntyväinen siihen, että menisit yksin hoitohin ilman miestä? Nythän se onnistuu julkisellakin poliklinikkamaksuilla.
Selkeästi sinulla on kova tarve saada lapsi.
Mitä se tarkoittaa yksin hoitoihin? Kun minä kävin jo lääkärissä ja gynekologi sanoi että tarvitsee olla pariskuntana eli yksinäiselle naiselle ilman miestä siellä ei lähetettä anneta. Eli mies ja minä. Sanoi että miehestä siemennestenäyte ja sitten saa lähetteen tutkimuksiin Naistentautien poliklinikalle. Ilman sitä ei lähetettä tehdä.

Itsellisenä naisena pääsee nykyisin julkiselle lapsettomuushoitoihin, mutta silloin ei saa olla parisuhteessa.
Ja hoidoissa käytetään lahja siittiöitä.

Mitä se tarkoittaa yksin hoitoihin? Kun minä kävin jo lääkärissä ja gynekologi sanoi että tarvitsee olla pariskuntana eli yksinäiselle naiselle ilman miestä siellä ei lähetettä anneta. Eli mies ja minä. Sanoi että miehestä siemennestenäyte ja sitten saa lähetteen tutkimuksiin Naistentautien poliklinikalle. Ilman sitä ei lähetettä tehdä.
Niin, ensimmäinen kysymys lääkärillä on se, oletko parisuhteessa. Jos sanot, että olet parisuhteessa, tarvitset miehen mukaan lääkärikäynnille. Jos sanot ettet ole parisuhteessa, saat lähetteen eteenpäin hoitoihin itsellisenä naisena.

Parisuhteessakin hoidot onnistuvat ilman että miestä tutkitaan tai miehen siittiöitä käytetään, mutta silloin miehen pitää käydä lahjasoluneuvonnassa kertomassa psykologille, että lahjasiittiöiden käyttö on miehelle ok.

Julkisella on varmaan jokin raja aiempien lapsien määrästä myös itsellisille naisille, eikö myös pariskunnille ole? Jos on lapsia ennestään, niin ei varmaan siksi onnistu yksin. :think005

Julkisella on varmaan jokin raja aiempien lapsien määrästä myös itsellisille naisille, eikö myös pariskunnille ole? Jos on lapsia ennestään, niin ei varmaan siksi onnistu yksin. :think005
Aaa totta, olet oikeassa, raja on kaksi lasta, sen jälkeen pitää mennä yksityiselle.

Eli en saa miesystäväni kanssa mitään tutkimuksia enkä lapsettomuuspoliklinikkahoitojakaan julkisella jos/kun minulla on ennestään kaksi lasta(ei tämän nykyisen kanssa)?

Eli en saa miesystäväni kanssa mitään tutkimuksia enkä lapsettomuuspoliklinikkahoitojakaan julkisella jos/kun minulla on ennestään kaksi lasta(ei tämän nykyisen kanssa)?
Monesti puolison kanssa saa hoitoja, jos ei ole yhteisiä lapsia ennestään. Mutta jos molemmilla on useampia lapsia jonkun muun kanssa jo ennestään, voi senkin vuoksi jäädä saamatta julkisella hoitoja.

Mä en tiedä, kun lapsettomuushoidoista ei ole oma kohtaista kokemusta. Mutta ilmeisesti, jos ei ole yhteisiä lapsia niin ei heti näytetä punaista valoa.

Joo, onhan niissä hoidoissa julkisella paljon esteitä, naisen bmi ei saa olla yli 35, kaksi yhteistä lasta kumppanin kanssa tai kaksi lasta itsellisellä naisella, naisella 40 v ikä, miehellä 60 v ikä, lapsen kasvu ympäristön tulee tukea lapsen turvallista kasvua, esim aiemmat huostaanotot voi olla este, samoin mielenterveysongelmat voi olla este. Hiv ja hepatiitit esti ennen kokonaan, nykyisin kai hus ja tyks voi antaa hoitoja?

Takaisin