Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Se on harmi kun se on pinkki ja samantien kun kamera tekee asetukset kun zoomaan tollaiseksi. Ihan näyttääkin tummanharmaalle alueelle. Sitä itsekin ihmettelen ja siksi ei näytä sille kun on.En näe kyllä kun pelkkää harmaata. Sen sijaan sun ovistestissä näin aidosti punasta joten varmaan se ovis ollut ja raskaustestit joillakin reagoi lh

Kyllä aika kaiken järjestää.
Kantsii ottaa kuva kauempaa, hyvässä valossa (ei suorassa valossa) ja rajata sitä vähän lähemmäs. Kädestä tulee helposti varjo keinovalossa.Ok. Se on harmi kun se on pinkki ja samantien kun kamera tekee asetukset kun zoomaan tollaiseksi. Ihan näyttääkin tummanharmaalle alueelle. Sitä itsekin ihmettelen ja siksi ei näytä sille kun on.![]()

Miten oot ne ovistestikuvat ottanut, kun ne on ihan selkeitä..?Ok. Se on harmi kun se on pinkki ja samantien kun kamera tekee asetukset kun zoomaan tollaiseksi. Ihan näyttääkin tummanharmaalle alueelle. Sitä itsekin ihmettelen ja siksi ei näytä sille kun on.![]()
Edelleen sanoisin, että testille tyypillinen viivanpaikka. Ihan samanlaisen sain itse aamulla.
Ovistestin pitää olla yhtävahva tai tummempi kuin kontrolliviiva jotta se voisi tarkoittaa raskautta. Lh:ta on pitkin kiertoa ja joillakin voi loppukierrossa olla myös melkein plussa /plussa ilman raskautta.
Se on kyllä tiedettävästi yllättävän vaikeaa kuvata hailuroita!Ok. Se on harmi kun se on pinkki ja samantien kun kamera tekee asetukset kun zoomaan tollaiseksi. Ihan näyttääkin tummanharmaalle alueelle. Sitä itsekin ihmettelen ja siksi ei näytä sille kun on.![]()
Musta tässä ei ollut kyse nyt siitä, että millaisia viivoja se ovistesti näyttää, vaan siitä, että jos halutaan käyttää ovistestiä raskauden toteamiseen, niin sillon olisi oltava ovistestin positiivinen jotta se voidaan raskauden merkiksi tulkita :) ovistesti voi näyttää haaleaa viivaa kierron lopussa oli raskaana tai ei, niin eihän siitä silloin voi tietää onko raskaana vai ei, mutta merkit siihen suuntaan on vähän vahvemmat jos ovistesti positiivinen.Ovistesti ei välttämättä näytä raskauden alussa tasavahvoja/vahvempia viivoja. :) Näissä mun kuvissa alimmat kuvat ovistestejä, jotka otettu samaan aikaan kun nuo kuvien yläosissa olevat r-testit. Molemmat raskaudet näistä mennyt kesken. Toisen kohdalla, mikä selvisi pidemmälle, tein huvikseni ovistestin myöhemmillä viikoilla kun r-testi oli selkeä plussa, niin sillon tuli ovistestiin vahvempi testiviiva kun kontrolliviiva. About 6+0-6+6.
Minäkään en näe tässä viivanpaikkaa kummempaa.Edelleen sanoisin, että testille tyypillinen viivanpaikka. Ihan samanlaisen sain itse aamulla.
Se on kyllä tiedettävästi yllättävän vaikeaa kuvata hailuroita!
Avena1234 negatiivinen. Lh huippua veikkaan. Eikä lisäkuvat muuta lopputulosta mitenkään. Toivottavasti nyt olisit raskautunut ja parin viikon päästä plussaat koska ei mikään testi dpo2 mitään näytä...... Eli ei voi olla aito haamukaan ajallisesti
Ovistesti ei välttämättä näytä raskauden alussa tasavahvoja/vahvempia viivoja. :) Näissä mun kuvissa alimmat kuvat ovistestejä, jotka otettu samaan aikaan kun nuo kuvien yläosissa olevat r-testit. Molemmat raskaudet näistä mennyt kesken. Toisen kohdalla, mikä selvisi pidemmälle, tein huvikseni ovistestin myöhemmillä viikoilla kun r-testi oli selkeä plussa, niin sillon tuli ovistestiin vahvempi testiviiva kun kontrolliviiva. About 6+0-6+6.

View attachment 100848
näkyykö tässä paremmin viivanpaikka? Musta se on positiivinen. Tosiaan jos on niin ovis ei enää näyttäisi plusssaa,kuten useampi epäilee täällä.
Mä en näe tässä kuin varjon. Tulkitsisin negatiiviseksi testiksi.