Plussa vai ei?

Täällä siis ovistesti oli torstaina melkein plussaa ja perjantaina ihan liki plussaa,tai plussaa jos vaan meni ohi se h-hetki. Mutta kuitenkin,hämäävää on se että nyt jo 2 vrk mennyt eikä minkäänlaisia oviksen oireita...Oviskivut puuttuu edelleen...
Mutta muistelisin ettei aina ole kipuja ollutkaan(?). Tärppikierroissa en muista oliko kipuja,siis 11 krt raskautuneena en muista.
NewMoon: sitäkin alan pian harkitsemaan mutta tutkin asiaa ja osoittautuu monimutkaiseksi/vaikeaksi.
Tein tänään RFSU ovistestin mutta olen juonut nesteitä ehkä liikaa,joten tulos ei täydellinen.
Premom-sovellus näytti lh-huippu oli siis perjantaina kp 13. Nyt kp 15 eikä mitään oireita oviksesta. Ei edes seksihimojakaan,jotka aina tulee oviksessa,sekä runsas valkovuoto puuttuu. No vuorokauden sisään pitäisi tulla jos on tullakseen. Usein ovis ollut kp 16. Sitten kyllä ovistesti ei ole oikeassa jos kp 13 plussaa ja kp 16 ovulaatio. Eikö mene yli sen ns.lh-huipun/oviksen välisen ajan?
PS. Tai ovuloimaton kierto!? :bored::angry7

Täällä siis ovistesti oli torstaina melkein plussaa ja perjantaina ihan liki plussaa,tai plussaa jos vaan meni ohi se h-hetki. Mutta kuitenkin,hämäävää on se että nyt jo 2 vrk mennyt eikä minkäänlaisia oviksen oireita...Oviskivut puuttuu edelleen...
Mutta muistelisin ettei aina ole kipuja ollutkaan(?). Tärppikierroissa en muista oliko kipuja,siis 11 krt raskautuneena en muista.
NewMoon: sitäkin alan pian harkitsemaan mutta tutkin asiaa ja osoittautuu monimutkaiseksi/vaikeaksi.
Tein tänään RFSU ovistestin mutta olen juonut nesteitä ehkä liikaa,joten tulos ei täydellinen.
Premom-sovellus näytti lh-huippu oli siis perjantaina kp 13. Nyt kp 15 eikä mitään oireita oviksesta. Ei edes seksihimojakaan,jotka aina tulee oviksessa,sekä runsas valkovuoto puuttuu. No vuorokauden sisään pitäisi tulla jos on tullakseen. Usein ovis ollut kp 16. Sitten kyllä ovistesti ei ole oikeassa jos kp 13 plussaa ja kp 16 ovulaatio. Eikö mene yli sen ns.lh-huipun/oviksen välisen ajan?
PS. Tai ovuloimaton kierto!? :bored::angry7
Tuonne toiseen ketjuun vastasinkin vähän samasta. Mutta mulla tulee oireeton kierto vasemmalta puolelta ja oikealta puolelta tulee sähköiskuja koko kierron ajan. En muista että aiemmin raskautuessa olisi ollut mitään oireita, kun vain tiesin heti, että olin raskaana.

Joo olen samaa mieltä. Mutta ei ole oviskipuja ainakaan ollut vielä. Nyt kp 14. Kriittiset hetket siis juurikin tämä vkl. Ja en asu yhdessä juu. Eilen kävi niin että sain miestä kyllä,hänellä oli vähän ongelmia laukeamisessakin,mutta hän vetäytyikin ulos juuri sillä hetkellä,kun laukesi. Olin todella pettynyt tietty,mutta sanoi että osa sinne meni kyllä. Ja asiaa tutkaillessani sitten havaitsin, että sieltä ”valui” tai oli suulla (kirkasta)limaa tosin en ole satavarma oliko spermaa. Monimutkainen selostus mutta toivon että ymmärsitte pointin. Tuleekohan siitä kuinka helpolla raskaaksi? Suurin osa spermaa siis meni lakanoille ja vain pieni osa sisälle. Asiasta juttelin ja mies tokaisi vain että vaan niin kävi että tuli joku reaktio. Huhhuh. Voivoi.
Haluaako mies lasta? Oletteko miten rehellisesti puhuneet asiasta? Kaikki elatusmaksut ja sitoutumiset jne on aika isoja juttuja etenkin jos ette asu yhdessä.

https://aijaa.com/y4kfas tänään vois ehkä uskaltaa testata digillä :) tää on mulle kolmas raskaus (lapset jo koulussa) ja pelkään keskenmenoa enemmän kuin koskaan :D tieto lisää tuskaa! Mutta alku näyttää ainakin lupaavalta ja mulla ei ole kuin yksi tietoinen alkuraskauden keskenmeno rv 4 vuonna 2010 (ehdin just plussata ja seuraavana päivänä alkoi vuoto).
Toivottavasti pelkosi on turha!!! Toisaalta naisen seitsemäs vaisto joskus on oikeassa, omasta kokemuksesta, takana 2 km ja 1 onnistunut.

Tuonne toiseen ketjuun vastasinkin vähän samasta. Mutta mulla tulee oireeton kierto vasemmalta puolelta ja oikealta puolelta tulee sähköiskuja koko kierron ajan. En muista että aiemmin raskautuessa olisi ollut mitään oireita, kun vain tiesin heti, että olin raskaana.
Ok,kiitos vinkistä. Minä en muista myös huomanneeni mitään erikoista joissain raskautumiskierroissa. Eräs kierto oli 11v taaksepäin erikoinen,kun otin jälkiehkäisyn kahden tunnin sisään yhdynnästä ja silti raskaus sai alkunsa! Olin noin 25v. Nyt ikää 38 huhtikuussa. Harmittaa kun olen ollut niin hedelmällinen ennen,mutta nyt kun sitä odottaa ja yrittää hartaasti toivoo,ei ala millään. Siksi noita raskauksia on noin paljon(kun on ollut tuollaistakin,tein sitten abortin miehen painostuksesta vaikka todella halusin synnyttää tuon lapsen,vaikka sai alun jälkiehkäsystä huolimatta).

Mietin just sitä, että ehkä parempi, kun en dippaile noita ovistestejä. Saattaa tulla sitten turhia odotuksia. Piinapäivät käsillä dpo 9.

Ei mitään muuta kuin ovulaatiokivun kaltaisia vihlomisia ollut normaalia enemmän, sellaisia äkkinäisiä salamaniskuja nivusiin. Unettomuutta oli oudosti kaksi päivää ovulaation jälkeen, normisti nukun tosi hyvin. Eilen suutuin miehelle kun osti vääränlaisia herkkuja, että ehkä alkaa PMS nostamaan päätään. Menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä. Ja sellaisen olen huomannut, että tässä kierrossa on ollut yhdyntäsärkyjä melkein joka päivä, kun normaalisti on vain oviksen aikaan.

Eikös endometrioosi yms olisi pitänyt näkyä sisäultrassa, jos tuo sellaisesta johtuisi? Uusi aika gynelle 2,5 viikon päästä. Verikokeet oli normaalit. Odottavan aika on pitkä..
Mulla oli hormonimyrsky kiinnittymisen aikoihin.... Vaan aika näyttää... Tää on nyt tosi jännää seurattavaa! Sori kun täällä vahtaan kaikilla palstoilla sua :D

Ok,kiitos vinkistä. Minä en muista myös huomanneeni mitään erikoista joissain raskautumiskierroissa. Eräs kierto oli 11v taaksepäin erikoinen,kun otin jälkiehkäisyn kahden tunnin sisään yhdynnästä ja silti raskaus sai alkunsa! Olin noin 25v. Nyt ikää 38 huhtikuussa. Harmittaa kun olen ollut niin hedelmällinen ennen,mutta nyt kun sitä odottaa ja yrittää hartaasti toivoo,ei ala millään. Siksi noita raskauksia on noin paljon(kun on ollut tuollaistakin,tein sitten abortin miehen painostuksesta vaikka todella halusin synnyttää tuon lapsen,vaikka sai alun jälkiehkäsystä huolimatta).
Pahoitteluni! Tuo on ollut ja on varmasti tosi raskas kokemus kantaa menneisyydessä. Oletko saanut siihen asiallista keskusteluapua koskaan? Olet tehnyt toisin kuin oikeasti sisälläs halusit - se voi painaa sua alitajuntaisesti yllättävän paljon ja vaikuttaa toimintaasikin ilman että edes ehkä itse tiedostat asiaa :sad001.

Jälkiehkäisy ei auta silloin jos ovulaatio on jo päällä, vaan siirtää tulevaa ovulaatiota. Näin olen ymmärtänyt.

Öööö. Nyt mulla saattaa olla erittäin iloisia ja erikoisia uutisia...Mun oireilut ei loppuneet,krapulaan... päänsärky ja niskajumitus ja kuumeinen olo vaan jatkuu. Nyt olin melkoisen varma että plussaan,koska oireilut ninkun muistuttaa liikaa jo raskautta eikä sairautta. Jatkuva pissahätä,kokoajan kova pissatus. Päänsärkyä.
Siispä menin tekee äsken viimeisen testin kaapista.

Tuo viiva piirtyi tuohon heti ekan minuutin jälkeen. Vahvasti punertava. Taas manasin Iphone 12Pro Max kamerani. Rakeisia kuvia:angry4 Oviksen oireita ei ollenkaan!!!
sekin laittoi mut nyt testaamaan. On vaan kuumeinen olo.
AB663437-2F66-49C1-91EF-6F980E89D634.jpeg

Mulla oli hormonimyrsky kiinnittymisen aikoihin.... Vaan aika näyttää... Tää on nyt tosi jännää seurattavaa! Sori kun täällä vahtaan kaikilla palstoilla sua :D
Musta tuntuu, että kaksi kiertoa sitten olin ihan varmaan raskaana. Kaikki oireet ja sitten menkat alkoi 2 päivää myöhässä, mutta negatiivinen testi ja ei mitään. Mä luulen, että ei se natsannut tässäkään kierrossa. Tuo vihlontaa on vaan outoa. En muista että ovulaation jälkeen olisi ennen tullut noita sähköiskuja, ainoastaan ovulaation aikaan.

Mutta kiva, jos vahtaat. Mä vahtaan ihan yhtä haukkana teitä kaikkia muita. :smiley-bounce013

Öööö. Nyt mulla saattaa olla erittäin iloisia ja erikoisia uutisia...Mun oireilut ei loppuneet,krapulaan... päänsärky ja niskajumitus ja kuumeinen olo vaan jatkuu. Nyt olin melkoisen varma että plussaan,koska oireilut ninkun muistuttaa liikaa jo raskautta eikä sairautta. Jatkuva pissahätä,kokoajan kova pissatus. Päänsärkyä.
Siispä menin tekee äsken viimeisen testin kaapista.

Tuo viiva piirtyi tuohon heti ekan minuutin jälkeen. Vahvasti punertava. Taas manasin Iphone 12Pro Max kamerani. Rakeisia kuvia:angry4 Oviksen oireita ei ollenkaan!!!
sekin laittoi mut nyt testaamaan. On vaan kuumeinen olo.
View attachment 100821

En kyllä näe mitään toista viivaa :confused004

Takaisin