Plussa vai ei?

View attachment 100752 View attachment 100753

Mitäs mieltä näistä
Eli rfsu eilen 2h pidätyksellä, ja tänään aamulla rfsu oli sit samanlainen kun eilen. Lisäksi apteqin testi 2h pidätyksellä extempore uudestaan vaikka piti odotella... Kuvittelenko vaan vai oisko haamu dpo on kysymysmerkki. Menkat pitäis alkaa ti. Oisko vielä noin haalee jos tärppi kierros.. Apteqin testi kuitenkin 10ml herkkyydeltään.
En näe mitään valitettavasti. Liian aikaista?

Joo olen samaa mieltä. Mutta ei ole oviskipuja ainakaan ollut vielä. Nyt kp 14. Kriittiset hetket siis juurikin tämä vkl. Ja en asu yhdessä juu. Eilen kävi niin että sain miestä kyllä,hänellä oli vähän ongelmia laukeamisessakin,mutta hän vetäytyikin ulos juuri sillä hetkellä,kun laukesi. Olin todella pettynyt tietty,mutta sanoi että osa sinne meni kyllä. Ja asiaa tutkaillessani sitten havaitsin, että sieltä ”valui” tai oli suulla (kirkasta)limaa tosin en ole satavarma oliko spermaa. Monimutkainen selostus mutta toivon että ymmärsitte pointin. Tuleekohan siitä kuinka helpolla raskaaksi? Suurin osa spermaa siis meni lakanoille ja vain pieni osa sisälle. Asiasta juttelin ja mies tokaisi vain että vaan niin kävi että tuli joku reaktio. Huhhuh. Voivoi.
Keskeytetyn yhdynnän ehkäisyteho on 76-96%, joten kyllä se kohtuu hyvä ehkäisymenetelmä on, joskin voi tulla raskaaksi.
Onko miehellä vain suorituspaineita vai todellisuudessa haluttomuus saattaa ketään raskaaksi?

Joo olen samaa mieltä. Mutta ei ole oviskipuja ainakaan ollut vielä. Nyt kp 14. Kriittiset hetket siis juurikin tämä vkl. Ja en asu yhdessä juu. Eilen kävi niin että sain miestä kyllä,hänellä oli vähän ongelmia laukeamisessakin,mutta hän vetäytyikin ulos juuri sillä hetkellä,kun laukesi. Olin todella pettynyt tietty,mutta sanoi että osa sinne meni kyllä. Ja asiaa tutkaillessani sitten havaitsin, että sieltä ”valui” tai oli suulla (kirkasta)limaa tosin en ole satavarma oliko spermaa. Monimutkainen selostus mutta toivon että ymmärsitte pointin. Tuleekohan siitä kuinka helpolla raskaaksi? Suurin osa spermaa siis meni lakanoille ja vain pieni osa sisälle. Asiasta juttelin ja mies tokaisi vain että vaan niin kävi että tuli joku reaktio. Huhhuh. Voivoi.
Minulle jää tästä se fiilis, että onko se mies oikeasti halukas saamaan lasta.
Voi tietty olla ongelmiakin mutta miks ei laukea sisään jos tarkoituksena on saada lapsi.

https://aijaa.com/y4kfas tänään vois ehkä uskaltaa testata digillä :) tää on mulle kolmas raskaus (lapset jo koulussa) ja pelkään keskenmenoa enemmän kuin koskaan :D tieto lisää tuskaa! Mutta alku näyttää ainakin lupaavalta ja mulla ei ole kuin yksi tietoinen alkuraskauden keskenmeno rv 4 vuonna 2010 (ehdin just plussata ja seuraavana päivänä alkoi vuoto).

Mitä rt-liuskoja suosittelette? Ostan Amazonista, kun asun ulkomailla. Siellä olisi mm. One Step, onko luotettava?

Ja voiko ovulaatiotesti näyttää raskauden, jos tulee haalea viiva vai pitääkö se olla tosi tumma? Nouseeko lh myös luteliaalivaiheessa? Mulla menossa dpo 8
IMG_20210313_154122-01.jpeg

Ovistestin pitää olla yhtävahva tai tummempi kuin kontrolliviiva jotta se voisi tarkoittaa raskautta. Lh:ta on pitkin kiertoa ja joillakin voi loppukierrossa olla myös melkein plussa /plussa ilman raskautta.
Okei, hyvä tietää. Taidan jättää testailut ovistikuilla sitten vain ovista varten. :happy:

Ei se ovistesti välttämättä ihan raskauden alussa ole kovin tumma. Vihreä on one stepin ovistesti, en niistä välitä oikein ovistestinäkään, ehkä joku toinen merkki olisi tummempi :grin tässä raskaus siis tosi alussa, tyyliin 3+5

Liitteet

• Screenshot_20210313-171602.jpg
    Screenshot_20210313-171602.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 1,135
Ei se ovistesti välttämättä ihan raskauden alussa ole kovin tumma. Vihreä on one stepin ovistesti, en niistä välitä oikein ovistestinäkään, ehkä joku toinen merkki olisi tummempi :grin tässä raskaus siis tosi alussa, tyyliin 3+5
Mietin juuri, että kiusaanko itseäni jos ovistestillä lh on nousussa loppukierrossa. Mulla on kaapissa vain yksi raskaustesti, mutta se ei ole mikään herkkätesti. Joten ihan mielenkiinnosta testasin, kun ollut kaikenlaista vihlontaa ja tänään lämmöt oli pompannut ylemmmäs eilisen lämpödipin jäljiltä. Muuten ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että olisi käynyt flaksi.

joo kyllä musta ainakin tää kuulostaa vaaan siltä että se mies ei edes halua lasta sun kanssa :(

joo kyllä musta ainakin tää kuulostaa vaaan siltä että se mies ei edes halua lasta sun kanssa :sad001
Ehkä siksi mä en raskaudu. Tarttee varmaan unohtaa nämä haaveet vallan. Ei sille mitään sitten voi. Ellei asia sitten etene parempaan suuntaan,mutta en jaksa edes uskoa tai toivoa.

Ehkä siksi mä en raskaudu. Tarttee varmaan unohtaa nämä haaveet vallan. Ei sille mitään sitten voi. Ellei asia sitten etene parempaan suuntaan,mutta en jaksa edes uskoa tai toivoa.
Ei kannata heittää kirvestä kaivoon! Oletko harkinnut käyttäväsi ostospermaa klinikalla? Siinä ainakin tietää, että tavara on laadukasta ja tauditonta ja menee varmasti oikeaan osoitteeseen.

Mun OneStep-ovistesti näytti tältä dpo 10 kun olin siis raskaana (raskaustestin viiva oli niin haalea, etten ollut varma vielä plussasta eikä siitä saanut tänne lisätyssä kuvassa kukaan selvää).

IMG_20201122_081252.jpg

Toisessa kuvassa molemmat testit allekkain dpo 13. Raskaustestin viiva jo selvä plussa mutta ovistesti suunnilleen yhtä tumma viiva kuin raskaustestin, eli todellakaan tosta pelkästä ovistestistä ei ois raskautta voinut päätellä (mielenkiinnosta vaan dippasin kun kerran ylimääräiseksi jäi).

IMG_20201125_084946.jpg

Mun OneStep-ovistesti näytti tältä dpo 10 kun olin siis raskaana (raskaustestin viiva oli niin haalea, etten ollut varma vielä plussasta eikä siitä saanut tänne lisätyssä kuvassa kukaan selvää).

View attachment 100811

Toisessa kuvassa molemmat testit allekkain dpo 13. Raskaustestin viiva jo selvä plussa mutta ovistesti suunnilleen yhtä tumma viiva kuin raskaustestin, eli todellakaan tosta pelkästä ovistestistä ei ois raskautta voinut päätellä (mielenkiinnosta vaan dippasin kun kerran ylimääräiseksi jäi).

View attachment 100812

Mietin just sitä, että ehkä parempi, kun en dippaile noita ovistestejä. Saattaa tulla sitten turhia odotuksia. Piinapäivät käsillä dpo 9.

Ei mitään muuta kuin ovulaatiokivun kaltaisia vihlomisia ollut normaalia enemmän, sellaisia äkkinäisiä salamaniskuja nivusiin. Unettomuutta oli oudosti kaksi päivää ovulaation jälkeen, normisti nukun tosi hyvin. Eilen suutuin miehelle kun osti vääränlaisia herkkuja, että ehkä alkaa PMS nostamaan päätään. Menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä. Ja sellaisen olen huomannut, että tässä kierrossa on ollut yhdyntäsärkyjä melkein joka päivä, kun normaalisti on vain oviksen aikaan.

Eikös endometrioosi yms olisi pitänyt näkyä sisäultrassa, jos tuo sellaisesta johtuisi? Uusi aika gynelle 2,5 viikon päästä. Verikokeet oli normaalit. Odottavan aika on pitkä..

Endometrioosi ei välttämättä näy ultrassa!
Okei, hyvä tietää. Ehkä ne tutkii sitten loppukuusta tuonkin asian gynellä. Kaverilla on paha endometrioosi ja isot kivut vähän väliä useista leikkauksista huolimatta. Toivottavasti ei olisi sitä ainakaan.

Takaisin