Plussa vai ei?

Täällä jotain outoa meneillään. Täysin negaa ollut siitä kp 35 haamusta asti, mutta menkkoja ei näy. Nyt kp 39/35 ja tänä aamuna testiin tuli taas jotain... Ylempana eilinen:
IMG_20210214_093927.jpg

täysin nega ja alempana tää tän aamunen... Ei kai oo enää mahollista et oisin raskaana ois kai sen pitäny jo näkyä ja kunnolla monta päivää menkat myöhässä. :banghead:

Kiitos teille :HeartredAamulla yks pakko tehdä, sit ei enempää..

Onnea plussasta! Itse ajattelin alku viikosta tehdä jo testiä, koska olen malttamaton. En kyllä usko, että plussa vielä näkyisi jos ovulaatio ollut viime vklp..

Täällä jotain outoa meneillään. Täysin negaa ollut siitä kp 35 haamusta asti, mutta menkkoja ei näy. Nyt kp 39/35 ja tänä aamuna testiin tuli taas jotain... Ylempana eilinen:View attachment 99622
täysin nega ja alempana tää tän aamunen... Ei kai oo enää mahollista et oisin raskaana ois kai sen pitäny jo näkyä ja kunnolla monta päivää menkat myöhässä. :banghead:

On ihan mahdollista. Jos ovis ollutkin myöhemmin?

Täällä jotain outoa meneillään. Täysin negaa ollut siitä kp 35 haamusta asti, mutta menkkoja ei näy. Nyt kp 39/35 ja tänä aamuna testiin tuli taas jotain... Ylempana eilinen:View attachment 99622

Parsakaali: Ei kaikille tule plussaa heti. Minä olen yksi sellainen jolle ei pamahda plussaviivat heti. Jotkut saa alussa jo kunnon plussan. Tuo on ihan mahdollista mistä kysyit. Että olisit raskaana mutta testit ”huijaa”,eli negaa näyttää vieläkin. Ja olen tuosta testistä jota käytät (itsellä samoja)lukenut huonoa,ettei olisi niin herkkä mitä väitetään selosteessa (10 mIu).
Minulla muuten suht sama OUTO tilanne kun sinulla. Testit alkaneet nyt näyttämään haaleaa plussaa kun menkoista(?)/valemenkat/kiinnittymisvuodosta kulunut noin vko. Jokaiseen piirtyi haalea plussa. Voiko kaikki kolme testiä siis valehdella.
Haalein tulos oli tuolla sun käyttämällä testillä eli melko negalta näytti,mutta One Step raskauskeiju(25mIu) selkein,RFSU melkein yhtä selkeä kuin edellinen.

D9802C62-7D7A-40B9-BAF5-AACBA406D432.jpeg
OneStep (10mIU). En näe oikeastaan mitään kunnolla tuossa.
451F14CD-FF13-40F3-99BB-F23D19E7E29A.jpeg
RFSU:testi,selkeä vaaleenpunanen viiva
B074CD17-48C9-4A34-BD05-1004749E6086.jpeg
One Step selkein.

Eipä näistäkään kuvassa vältt. mitään erota.

Mulla Nita samanlainen viiva ja mul tuhruilu alkoi pari päivää sitten. Sit hollanti hyytymä ja testi edelleen samanlainen mut omalla kohdalla kyse kyl ihan kunnon vuodosta... nyt tulee just vain pyyhkiessä ja tylppä kipu alavatsalla, ei kramppimainen vaan kiristää hassusti. Rinnat on ihan tulikuumat. Onneksi lääkäriin soitto huomenna ja sit viikon päästä uusi testi onko laskemaan päin.

NewMoon: Nyt onnistui eilisten ohjeidesi mukaan hyvin tuo OneStep-testi;liotin sitä niin kauan että koko liuska oli kastunut(loppuun asti).kiitos vinkistäsi! :)
Tässä oli tulos :confused: (ei aamupissasta)
F81E10F5-E6CB-4C96-8A08-A6F618FAF0C4.jpeg

Ystävänpäivän kunniaksi oli tehtävä 4.testi jotta tiedän onko nuo haamut viivanpaikkoja vai ei. Tosi laimeasta pissasta eli ihan kirkkaasta melkein,sain tälläisen.

BA7CDB78-F083-4B9B-9623-BD9C17589950.jpeg

Tässä kuivuneena:
0B2E97F2-0B86-48D2-B8E5-1272FACF3D0D.jpeg

Vuodon loppumisesta nyt siis viikko...

Muokattu viimeksi:
Tiedätkö ovulaation ajankohdan?
Se on voinut olla myöhemmin, jolloin tietenkin testiin ei tule viivaa heti kun on menkat myöhässä.
Toki voi olla huono testi johon tulee vääriä viivoja.
Mää luulen et näissä on vaa huonoja testejä mukana, kun sillon kp 36 näytti kans haamua. Joku muu syy et menkat ei tuu varmaan, kun eihän tuossa viivassa näkynyt väriäkään, vaikka hurjan selkeä oli muuten. Toki se aina nostattaa toivoa kun jotain näkyy testissä ja kun tätiä ei kuulu eikä näy..
Noh nyt kävin hakemassa FRSU niitä punasia huomiseksi aamuksi kun viimeinen one steppi meni tänään. Ovulaatiosta ei mitään havaintoa, en oo testannu ja sen verran huonosti koskaan tuntenut niitä että en osaa lähteä arvailemaan ja vällyjen välissä ollaan vähintään joka toinen päivä. Raskaus oireita ei mitään...

Takaisin