Tein nyt sen One stepin mutta ei ehtinyt virtsa olla edes 2h rakossa joten...ei siinä taida näkyä mitään just siksi.Näen sen reunoilla värijäämiä, mutta se viiva on sisältä hohtavan valkoinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein nyt sen One stepin mutta ei ehtinyt virtsa olla edes 2h rakossa joten...ei siinä taida näkyä mitään just siksi.Näen sen reunoilla värijäämiä, mutta se viiva on sisältä hohtavan valkoinen?
Kannattaako niitä testejä nyt joka vessareissulla tehdä. Jos nyt on dpo10 niin odota nyt pari päivää tai edes huomiseen. Kyllä se viiva sieltä tulee jos on aihetta.:)Tein nyt sen One stepin mutta ei ehtinyt virtsa olla edes 2h rakossa joten...ei siinä taida näkyä mitään just siksi.View attachment 95951 View attachment 95952
ja miehän tein taas jonku apteekin testin
kannattaa jättää miun kommentit huomioimatta jos ärsyttää että postailen tänne, en vaan voi tästä haamusta edes kertoa muille kun miehelle... kuva salamalla otettu, ja pissaa pidätetty max.1h. En siis ole ainoa joka testailee. Yhtenään. Nyt tuli postissa jee tilaamani OneStepit. Niistä riittää, 12kpl niitä on.Miulla mies ainakin sano että voin tehdä testejä vaikka 100 päivässä jos se miun oloa helpottaaja miehän tein taas jonku apteekin testin
kannattaa jättää miun kommentit huomioimatta jos ärsyttää että postailen tänne, en vaan voi tästä haamusta edes kertoa muille kun miehelle... kuva salamalla otettu, ja pissaa pidätetty max.1h.
Tän jälkeen on pakko odottaa sinne keskiviikkoon :D
Tämä sun negatiivinen on kyllä erilainen kun minun testitulos. Sulla on valkoinen testialue kun zoomasin kuvan. Minulla punerva viiva. Ette vaan erota kai sitten kuvissa.Tässä esim oma nega pc. Viivanpaikka näkyi kyllä. Kuva muutaman viikon takaa
Tämä sun negatiivinen on kyllä erilainen kun minun testitulos. Sulla on valkoinen testialue kun zoomasin kuvan. Minulla punerva viiva. Ette vaan erota kai sitten kuvissa.
No tänään kp 23. Eikö nuo 10mIU testit pitäisi näyttää 6vrk ennen menkkoja jo mitta eihän kaikille... Joillakin erittyy hitaammin alussa se hCG- hormoni. Toisaalta jännitän tätä tulosta siksi että haluan kovasti lapsen toisaalta olen yksinhuoltaja sitten. Alusta asti.Joo en kyllä nää vielä. Ehkä se on huomiseksi vahvistunut ja erottuu jo!
Nita on plussa, toivottavasti vuodot ovat harmittomia.
Avena1234 edelleen en näe mitään kyllä noissa.. eiköhän sieltä viiva ilmesty jos on tullakseen :)
Nyt alko se kunnon vuoto kyllä.. harmi, mutta jollain tapaa olin tähän jo varautunukki

En tykkää näistä testeistä.Huomenta kaikille! Mitkä fiilikset muilla?
Mulla paremmat kun pariin päivään.
Mitä kokemuksia teillä on Raskauskeijun 'Erittäin herkkä'-testeistä?
Mä uskoin että ne ois herkempiä kun Pregcheckit. En enää usko.. Tein äsken. Ei kyllä lähellekään yhtä herkkä tai selkeä edes lukea. On niin ohut liuskakin että hyvä että pysyy käsissä?!!
Laitan kuvan. Ei tartte sanoa että ei näe. Mieluummin jos näkee niin kertoo. Tottakai aina rehellinen täytyy olla. View attachment 95975 View attachment 95974
Tälläsen kerkesin tehdä aamulla ja n.tunti tästä niin alko vuotaa kunnolla.. Mut no ainaki tiiän että raskaaks on taas mahdollista tulla