Plussa vai ei?

Mie en valitettavasti nää noissa, mut voi hyvin olla et jos on just vaalea viiva niin se on tosi vaikee saada kuvissa näkymään vaikka livenä näkyyki!
Niinpä. No kädetkin tärisee kuvatessa. Yritin nyt zoomata ja tukea käsiä ettei tärisisi. Tässä, kuivana.
IMG_20201116_111904.jpg

Tossa miun äskönen pregcheck liuskatesti, pienen pieni toive on että keskiviikkona olis jo vahvat viivat ja tää tuhruttelu harmitonta!
Ja joo tiedän että tässä tosi tosi vaalea viiva, mut vannon silti että vaalea viiva on:D

Tässä kyllä näkyy hyvin!

Entäs sellainen apteekin ultra testi, jos testaisit sillä? :)

Mulla on yksi sellainen herkkä testi jäljellä, jonka tilannut netistä. Mutta eikö sekin pitäisi tehdä aamuvirtsasta,kun on vielä näin aikaista.? Meinasin ostaa apteekkiultran mutta siinä on se lasi,ja se on hämäävä. Häiritsee joka kerta. :/ Ja avata ei voi ennenkun on jo kuivunut,jolloin tulos ei ole luotettava. Eli jatkan testailua näillä mitä on. Tulossa on kyllä lisää testejä postissa,noita Onesteppejä. Ne on herkkiä. Mutta silti kun olen juuri käynyt vessassa en voi testata sillä. :) Kyllä mä näen siinä haalean viivan,se vain on niin haalea että on vaikeaa erottaa kun ei ole livenä nähnyt sitä.

Tässä esim oma nega pc. Viivanpaikka näkyi kyllä. Kuva muutaman viikon takaa

Liitteet

• IMG_20201116_120700.jpg
    IMG_20201116_120700.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 273
Ja mulle tuli tollanen apteekin ultraan, 5-6 päivää ennen menkkoja.

Liitteet

• IMG-20201026-WA0029.jpeg
    IMG-20201026-WA0029.jpeg
    9.1 KB · Katsottu: 263
Takaisin