Mä teen taas tälläisen pikavisiitin tänne, kun aamuun on niin pitkä aika ja en miehen lisäksi viiti muille yhtään intoilla, jos kyseessä onkin viivanpaikka. Kyseessä pcn testi noin tunnin pidätyksellä ja viiva tullut testiajan sisällä.
Kai se on uskottava, kun neljä tikkua ja sama tulos sekä viimeiseen aamulla tummempi Tuntuu uskomattomalta, ihanin joululahja, mitä olen saanut. Keskenmenon jälkeen ollut niin monta epätoivon hetkeä, mutta lohdullista on, että raskaaksi voin tulla kyllä. Nyt pitää toivoa, että pieni pysyy mukana ja että viiva vahvistuu.
Onnea muillekin plussanneille ja kiitokset onnitteluista sekä todella paljon tsemppiä kaikille vauvaa haaveileville!
Väriä on, mutta kummallisesti enemmän nuissa ylä- ja alareunoissa. Viallinen? No, ootellaan alkaako menkat ja testaillaan uudestaan kun pystyy. (Jouluvieraita jo tullut, niin hankalaa hakea testiä..) En odottanut näkeväni mitään, kun usko on loppunut jo tähän kiertoon, joten hivenen skeptinen olen..
Täällä ei vielä ole näkynyt kuukautisia vaikka ois pitänyt.Kierto sen 28-33kp nyt yli viikon myöhässä(8pvää)Dpo päivät pyörii yli kahdessa kymmenessä jo.Tämä kierto kyllä yhtä hyvin voi olla ovuloimaton kierto ja testit liian herkkiä minulle eka kierto kun testasin niillä ovista.Plussan kyseisiin testiin sai aika aikaisin mitä edellisissä kierroissa on ollut. Hoito paikasta kertovat silloin että välipäivinä tehdä testi ja jos nega niin aloittaa primolut kuurin.Tänään testasin myös negan.Tässä vaiheessa raskaus olisi kyllä näkynyt jos on näkyäkseen viime raskaudessa jo näkyi tässä vaiheessa.Just sain tietää että 2vk yks henkilö oli tehnyt testiä ja kaikki negoja sitten kun oli mennyt 2vk sitten vasta plussa.Mietin juuri sitä että odotanko sen 2vk ja sitten aloitan primolutit tarvittaessa mutta minulla olisi kyllä pitänyt näkyä jo jos on näkyäkseen.Ehkä teen vielä välipäivillä testin ja sitten tarvittaessa primolutit?Sen jo tiedän että primoluteista kuukautiset sattuu just siihen kohtaan missä palataan lomilta kouluun ja osa töihin.Ei mitenkään kiva juttu.