Ei vielä plussaa eikä kuukautisia.Dpo päivät on jo vaikka mitä.Meidän hoito paikasta käskettiin odottamaan joulun välipäiville ja jos ei vuotoa sitten aloittaa Primolut kuuri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testi näyttää negaa ja neljä testiä oon tehnyt kaikki negoja.Nyt menossa 36kp ja 22dpo.Meidän hoito tahdosta sanoivat että odottaa välipäiville ja jos ei vieläkään kuukautisia sitten primolut kuuri.Heitsu: mitä testi näyttää?
On tämä rasittavaa ja vieläpä joulun yli ja joulun aikaan piinata tuleeko vuoto vai ei.Heitsu onpa piinaavaa! Rasittavaa joutua odottaanJa vielä joulun yli! Tsemppiä!
ehkä pieni joulustressi tekee tähän osansa. Meinasin tänään ostaa r-testin jemmaan,mut sit ajattelin et paskat,oon tuhlannut niihin jo pienen omaisuuden et testataan vasta,ku sen aika oikeasti on. Millon lastenteosta on tullu tämmöstä yhenlaista rakettitiedettä?!?! Mun äidinkään ei ole tarvinnut, kuin ajatella seksiä niin on ollu jo pullat uunissa. Aargh anteeksi avautuminen, menen omaan kolooni angstaamaan