Plussa vai ei?

Ei vielä plussaa eikä kuukautisia.Dpo päivät on jo vaikka mitä.Meidän hoito paikasta käskettiin odottamaan joulun välipäiville ja jos ei vuotoa sitten aloittaa Primolut kuuri.

Heitsu: mitä testi näyttää?
Testi näyttää negaa ja neljä testiä oon tehnyt kaikki negoja.Nyt menossa 36kp ja 22dpo.Meidän hoito tahdosta sanoivat että odottaa välipäiville ja jos ei vieläkään kuukautisia sitten primolut kuuri.

Mä lopetin jotenkin koko lasten projektista stressaamisen. En tiiä mistä tuli, mut ei vois vähempää kiinnostaa :D

Mulla aivan samat fiilikset! Vituttaa niiiiin paljon koko touhu tällä hetkellä :wtf: ehkä pieni joulustressi tekee tähän osansa. Meinasin tänään ostaa r-testin jemmaan,mut sit ajattelin et paskat,oon tuhlannut niihin jo pienen omaisuuden et testataan vasta,ku sen aika oikeasti on. Millon lastenteosta on tullu tämmöstä yhenlaista rakettitiedettä?!?! Mun äidinkään ei ole tarvinnut, kuin ajatella seksiä niin on ollu jo pullat uunissa. Aargh anteeksi avautuminen, menen omaan kolooni angstaamaan :wacky::sad001

f4d20162435674b5e9fc7634c55e3f43

Mitä mieltä tästä, alempi eilen pc puikko ja ylempi tänään pc one step

Arianrhod: Miun silmään ei näy väriä. Mikä dpo? Josko ois vielä liian aikasta...

Arianrhod, oon pahoillani, mut mä en valitettavasti erota mistään noista mitään. Ehkä kuvat on liian hämärässä otettu?

Arianrhod, tuossa testi ajalla otetussa nään haamun, jossa myös väriä... Onko siulla mikä kierron päivä? Entäs menkat myöhässä?

Mulla on nää kierrot ihan sekaisin kun teroluteilla menkat tulee joka toinen kuukausi ja clomifen aloitetaan keväällä.. nyt vaan näitä oireita tuntuu olevan niin sillä olen testaillut..

Arianrhod Voi vitsi, ompas hankala sit arvioida. Mut kyllä mie väitän näkeväni viivat... Nyt pitäis vaan malttaa odottaa pari päivää ja testata uudelleen. :-)

Jaa no erikoista että viimeksi marraskuussa gyn pkl lääkäri sanoi että clomifenia sitten aikanaan ja varaa follikkeli uä. Ehkä vastaava valmiste sitten

Jaa äkkiä googlattuani huomasin myös että myyntilupa on loppunut. Ilmeisesti femar seuraava valmiste pcos ovulaatio induktio hoitoon...

Arianrhod letrozoli voi olla myös; on paljon halvempikin ilmeisesti ja "uudemman sukupolven" lääkkeitä kuin clomifen. Toivottavasti nyt on kuitenkin tärppi käynyt! :)

Takaisin