Plussa vai ei?

Niinhän siinä taas kävi, että herättyäni huomaan kirkasta verta housuissa olisihan se liikaa ollut pyydetty jos olis ollut meidän vuoro. Haalea viiva kuitenkin tuli testiajalla, mutta eipä taida kauaa pysyä viiva testeissä, enkä varmaan jaksa testailla enään. Ei muuta kun kevään ICSI odottaan..

Plussatuulia kuitenkin teille muille!

Mulla oli esikoisen alkuraskaudessa yks vuotopäivä juurikin niihin aikoihin kun menkkojen piti alkaa. Jospa oliskin ihan vaaratonta? :) plussaa näyttää testi kuitenkin! Toivotaan että vuoto loppuisi ja viiva ei haalenisi vaan vahvistuisi vielä :)

Toivotaan niin, vaikea kuitenkin uskoa kun veri ihan kirkasta. Mullla pari aiempaa km on ollut vuotoa plussan kanssa. Usein plussa vahvistui mutta vuoto jatkui ja sitten ultrassa todettiin että ei ole ketään kohdussa. En ymmärrä miksi viivaa pitää testiin tulla jos kerta vuoto alkaa

Tinakenkätyttö, pahoittelut!! Ikävä juttu, ei sais antaa turhaa toivoa.
No, ehkä me piinaillaan keväällä sitten kimpassa, sulle tehdään ICSI ja mulle alkionsiirto :)

Emk älä tee kiinantesteillä. Mä tilasin kiinasta 80kpl raskaustestejä ja joka ikinen näytti viivaa. Välillä viivanpaikkaa,harmahtavaa viivaa ja välillä punertavaa ja raskaana en ole enkä ole ollu.

Tinakenkätyttö, mun on pakko kommentoida että mun siskolla tuli 5 menkat vaikka oli tukevasti raskaana. Toivottavasti ei ole keskenmenosta kyse. Pidän peukkuja että viiva vahvistuu!

Täällä taas nega 19dpo ja 33kp.Testasin myös 14dpo kohdalla negan.Testasin niillä raskauskeijun erittäin herkkillä testeillä mistä on kuulut vähän huonoa kokemusta.Testailen apteekin testeillä sunnuntaina jos ei vuotoa näy.Mikä testi on hyvä apteekista?

Täällä taas nega 19dpo ja 33kp.Testasin myös 14dpo kohdalla negan.Testasin niillä raskauskeijun erittäin herkkillä testeillä mistä on kuulut vähän huonoa kokemusta.Testailen apteekin testeillä sunnuntaina jos ei vuotoa näy.Mikä testi on hyvä apteekista?

Ne raskauskeijun testit näyttää plussan tosi myöhään ainakin mulla. Ite tykkään marketeissa myytävästä Pregcheckistä ja Apteekin oma-puikkotesti on myös ollut hyvä.

Ne raskauskeijun testit näyttää plussan tosi myöhään ainakin mulla. Ite tykkään marketeissa myytävästä Pregcheckistä ja Apteekin oma-puikkotesti on myös ollut hyvä.
Sitä olen kuulut tuosta raskauskeijun testistä.Taidan jommankumman hommata ja tehdä tässä viikonloppuna jos ei vuoto ala.

Täällä alkaa olemaan o-testi plussaa kohtapuoliin. Pääsen taas piinailemaan kanssanne :)

Liitteet

• 1513328897380.jpg
    1513328897380.jpg
    56 KB · Katsottu: 275
Verta on tullut nyt reilusti eilisestä aamusta asti että se tais mennä siinä sitten. Jännä vaan että plussa oli kuitenkin hyvin nähtävissä eilisen aamun testissä. En usko että alkio olis pysynyt siellä mitenkään kiinni, niin reilusti sitä vuotoa on tullut noh, ainakin jtn yrittää tapahtua. Viimeisin plussa pari v sitten, toki sekin meni silloin kesken. Tossa viel kuva eilisaamun testistä.

Liitteet

• 8B0F22E3-B9EE-4CC9-B449-7241E3177D2F.jpeg
    8B0F22E3-B9EE-4CC9-B449-7241E3177D2F.jpeg
    118.7 KB · Katsottu: 383
Verta on tullut nyt reilusti eilisestä aamusta asti että se tais mennä siinä sitten. Jännä vaan että plussa oli kuitenkin hyvin nähtävissä eilisen aamun testissä. En usko että alkio olis pysynyt siellä mitenkään kiinni, niin reilusti sitä vuotoa on tullut noh, ainakin jtn yrittää tapahtua. Viimeisin plussa pari v sitten, toki sekin meni silloin kesken. Tossa viel kuva eilisaamun testistä.

Voimahalaus sinne! :Heartred Onhan niitä juttuja, et ihan norminoloiset menkat, vaikka raskaana. Toivottavasti tässä sinun tapauksessa olisi näin.

Täällä edelleen ei näy kuukautisia ja 20dpo ja 34kp.Rauta maistuu suussa ja aaltoilevasti tulee kuukautis oireita.

Hieno viiva Elealla! Onnea! :)

Millä dpo.lla olette saaneet one stepin herkillä testeillä viivan ja miten on lähyenyt vahvistumaan?

Paljon onnea Elea!

Gunvor, Mulla tuli herkällä one stepilla viiva dpo13 kun first response-testillä näkyi dpo 9. One stepillä vahvistu selkeäksi dpo20 vasta. Tosin oon kuullut ettei kaikilla edes kunnon leffaviivoja tule liuskatesteihin. Itse seurasin hcg:n nousua CB:n digillä.

Takaisin