Plussa vai ei?

Meikä palaa takas joukkoonne. Menkat kesti 5 päivää ja nyt perään ovis!

Liitteet

• 1510990810545.jpg
    1510990810545.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 355
Oli menkat,niin runsaat ja r-testit negaa. Tein samasta pissasta.
Vastikään oli töissä työkaverini kanssa puhetta, että hänellä oli 11 päivää kestäneet todella runsaat kuukautiset, alkuun r-testit negaa mutta sitten yhtäkkiä sai digiin raskaana 3+ :) Ja varhaisultrassa vielä elävä alkio. Että näinkin voi käydä :grin En tietenkään mene väittämään jne. että sinun kohdallasi olisi juuri tällaisesta kyse. Jokainen tuntee oman kroppansa parhaiten (tai niin hyvin kuin sen voi tuntea :joyful:)

Tälläsen sain kiinantestiin,muttei tää paikkansa pidä..muut r-testit puhdasta negaa.

Liitteet

• 1511032029274.jpg
    1511032029274.jpg
    58.4 KB · Katsottu: 430
Ompas Kirpulla mystinen tilanne!! Tuo kiinatesti on ihan hurjan selvä plussa :o :o mäkin menisin verikokeeseen kyllä tuossa tilanteessa! Toivotaan että selviää tilanne :)

Täällä mulla oli kans vuotoa 2pv ja pari päivää ihme tiputtelua.. nyt sit eilen ruskeaa valkovuotoa ja tänään vaaleanpunaista ja kp 10.
Ovistestit melkein negaa ja rt puhdas nega. Omituista täälläkin... normaalisti vuodan 6päivää ihan solkenaan..

Unicorn17 älä muuta sano,ei ikinä oo tällästä tilannetta ollu mulla,en oikee tiiä mitä uskoa. Kun ihmettelen sitä että miksi tuo kiinantesti ja o-testit näyttää plussaa mutta muut r-testit negaa,ei edes haamun haamua tule. Jos raskaana ois,luulisi näyttävän muutkin testit ja tosiaan ku niitä oireitakaa raskautee Nähden ei ole. Meen tosiaan Ma käymään verikokeissa jotta tietää että onko kroppaa vaa jossai häiriö tilassa ja sekoaa.

On kyllä sullakin omituinen tilanne nyt siellä :o toivotaan että selkiää pian mistä kyse.

Onks toikin nyt joku kiina testi Kirppu? Itse kun en tunnista noita testejä päällisin puolin. Kahta viivaa pukkaa

On kiinantesti,se on ainoa mihin saan viiva,teen kolme muunkinlaista r-testiä aina samasta pissasta ja muihin ei tuu mitään.

On kiinantesti,se on ainoa mihin saan viiva,teen kolme muunkinlaista r-testiä aina samasta pissasta ja muihin ei tuu mitään.
No onpas kyllä syvältä noi testit, jos kaikki muut näyttää negaa. Siis olettaen, että näyttävät noin räikeästi väärin.
(Vaikka niin kauan kun menkat poissa, ei voi sanoa että virheellisesti näyttäisi)

Takaisin