Plussa vai ei?

Yyni: joo kiinantesteillä sain ne pari haamua. Itseasiassa mä en itekkää tiiä mutt luotan ovistesteihin eli nyt se ovis oli ja lähen laskee toissa päiväsestä ekasta vahva plussasta eli nyt ois niinku dpo 1?

Pakko oli nyt illalla vielä lirauttaa 2,5h pidätyksen jälkeen yhteen 10mIU testiin ja tollanen siihen ilmestyi suunnilleen kahdessa minuutissa. Miehelle en ole sanonut vielä mitään vaikka häneltä tämä vauvatoive tuli. Sillä on huomenna synttärit niin toivon saavani aamupissistä vähän vahvemman viivan niin voin sitten näyttää sen ja toivottaa hyvää syntymäpäivää :happy:

Mulla samanlainen viiva oli dpo11 ! Mahtavaa, tarrasukkia ;)

Hei minkä merkkiset testit on teillä antanu vääriä haamuja? Mä ostin cittarista Pregcheck testejä ja haamu siihen piirtyi äsken :wideyed: Nyt on kp35 (28-32), mutta tosin viime kuussa oli myös pitkä kierto kp36. Ovulaatiosta ei sinänsä tietoa, ku oo en oo testannu. Jotenki en vaan usko plussaan.

Muokattu viimeksi:
Tämmösen sain antaa miehelle synttärilahjaksi :happy: Tuostakin mies kyllä sanoi, että tässähän on vaan yksi viiva :grin Vasta kun sanoin ettei ne viivat ole aina, varsinkaan vielä tässä vaiheessa yhtä vahvoja niin mieskin hoksasi, että kaksihan niitä viivoja on. Kuulemma paras synttärilahja :love7

Liitteet

• IMG_20171104_095646_743.jpg
    IMG_20171104_095646_743.jpg
    902.2 KB · Katsottu: 459
Tällänen tulee kiinantestiin. Nyt ois dpo 13! Mutta nyt taas puolestaan o-testi näyttää negaa.

Liitteet

• 1509787296432.jpg
    1509787296432.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 402
Tällänen tulee kiinantestiin. Nyt ois dpo 13! Mutta nyt taas puolestaan o-testi näyttää negaa.

Laskisin tämän testin vialliseksi. Väri on levinnyt tosi oudosti ja ilmeisesti kuivunutkin tuohon keskelle. Jos siulla ei oo ollut vielä menkkoja synnytyksen jälkeen, niin suosittelen mittaamaan aamulämpöjä ja testaamaan ovista. Toki jos siulla nyt oli ovis viimesimmän o+ jälkeen, niin lämpöjen mittaamisen aloittaminen on vähän myöhäistä..

Joo mä en tosiaan enää tiiä itekkää. Tuntuu että kroppa ihan sekasin jostain syystä. Nyt kuukaude sisään tullu 3 ovista ja välillä r-testit näyttää ja välillä ei.
Synnytyksestä 9kk ja menkkoja ei ole tullut kertaakaan
Kierukan poiston jälkeen tyhjennysvuoto muttei muuta. Ajattelin neuvolassa ottaa puheeksi 16.11 kun on vauvan neuvola ellei mitään selkeetä tapahdu ennen sitä.

Tällänen tuli äsken! Näkyy luonnossa paremmin. Mulla nii surkee kamera puhelimessa etten saa totuutta.
Tein myös softin ja siihe tuli tosi hailakka,en ees saanu kuvaa.

Liitteet

• 1509811653724.jpg
    1509811653724.jpg
    70.4 KB · Katsottu: 389
Kirppu 3 ovista kuukauteen kuulostaa kyllä aika mahdottomalle. Uskoisin, että sitä ei oo voinut tapahtua joka kerta vaikka plussa on tullut, ei se munasolu aina välttämättä irtoa vaikka testi näyttää plussaa.

Jotenkin tuo uusin testi näyttää jännälle, viiva vähän kummallisessa paikassa, jos se on siis tuolla ihan vasemmalla harmaana. Muuta viivaa en kyllä vielä nää :/

sallahaa joo mä meen sen mukaan mitä o-testit on näyttäny,ja sen mukaan 3 ovista,oli munasolu irronnut tai ei.
Toi viiva on punanen mutta en saa tällä puhelimella sellasta kuvaa että se näkys,mut on siis punanen eikä harmaan,puhelin sen vääristää. Kaikki viivat testeissä tullu tuonne,on siis kiinan testejä.

Kirppu tarkotatko siis että ihan tuon teipin viereen ois tullu viiva? Minä en nimittäin tuossa nää kyllä viivaa. Voin vilasta löytyiskö miulla kuvaa viivasta tuolla testillä..

Tässä nyt joku, alempi on siis kai tuo sama kuin siun (paketissa oik laidassa pinkki kukka).
0bd4dd2cbe23bfcdfcf2616e5549c548

Tuli muuten semmonen mieleen, et onko siulla ikinä epäilty pcota? Sehän voi tehä o+ testiin läpi kierron..

Kiitos. Eli ovatko mun satsi viallinen? Tilasin nuita 80kpl ja jokaiseen tullu samaan kohtaan.
Ei oo epäilty ikinä pcota.

Kyllä aika useissa testeissä kertyy väriä siihen teipin kohtaan/viereen. Noihin kyllä tuntuu jäävän levinnyttä väriä helposti, voi koittaa dipata hieman pidempään, jos vaikka vähän vähemmän haittais. En usko et varsinaisesti viallisia kuitenkaan ois, eli varmaan viiva tulee ihan oikein kun hcgtä on pissassa.

Kirppu^, Mulla näytti kanssa lähes kokoajan plussaa tai lähelle sitä. Ilmeisesti munasolu on koittanut irrota ja kun on irronnut niin on sitten antanut sulle, niinkuin mullekin vahvan ovisplussan. Sen jälkeen on ovistesti näyttänyt haaleaa viivaa enään. Mulla on nyt kp35/dpo7, laskettuna tuosta viimeisimmästä ovisplussasta.
Mulla tuli selkeä toinen viiva raskaustestiin, mutta testi oli viallinen koska viiva väärässä paikassa.

Oletan että sulla on dpo vielä sen verran aikainen ettei testeissä näy.
Itse luulin että ovis oli ollut jo, mutta tulossa vasta. Ihmetystä tosiaan aiheutti jatkuvat plussat.

Takaisin